arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۶۲۰۵۴
تاریخ انتشار: ۰۱ : ۱۲ - ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۳

نکویی: نگاه وزیر كشور و معاونان وی با نگاه رییس جمهور در خصوص لغو سفر شخصیت ها تفاوت دارد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : رییس شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان اصفهان بیان کرد: تا جایی كه بنده اطلاع دارم خود آیت‌الله هاشمی رفسنجانی آمادگی حضور در این مراسم را نداشته‌اند.

سید علی نكویی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در مورد علت لغو سفر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی به اصفهان برای شركت در مراسم سالگرد آیت‌الله طاهری اصفهانی گفت:‌ برای برگزاری مراسم آیت‌الله طاهری در اصفهان ستادی تشكیل شد كه تعدادی از فعالان سیاسی استان عضو ستاد شده و به آقازاده مرحوم آیت‌الله طاهری ماموریت دادند كه برای دعوت برخی از مسئولان و اشخاص به تهران سفر كند.

وی ادامه داد: بنده و دكتر صلواتی نیز برای دعوت از آیت‌الله هاشمی رفسنجانی نامه‌ای نوشتیم و در این راستا دیداری هم با آیت‌الله مظاهری انجام دادیم كه ایشان هم از این اقدام استقبال كردند اما تا جایی كه بنده اطلاع دارم خود آیت‌الله هاشمی رفسنجانی آمادگی حضور در این مراسم را نداشته‌اند.

رییس شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان اصفهان در مورد اینكه گفته می‌شود مقامات استانی برای حضور رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام همكاری‌های لازم را انجام نداده‌اند، اظهار داشت:‌ طبیعتا برای سفر مقامات ارشد كشور استانداری و شورای تامین و سایر مسئولان استان باید برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام دهند اما از اینكه استانداری اصفهان در این ارتباط اقدامات لازم را انجام نداده است، اطلاعی ندارم.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب در مورد فعالیت‌های اخیر گروه‌های خودسر در راستای لغو سخنرانی برخی از شخصیت‌های سیاسی از جمله حجت‌الاسلام سید حسن خمینی تصریح کرد: اگر دولت آقای روحانی و وزرای كشور و اطلاعات به همین رویه‌ای كه در پیش گرفته‌اند بخواهند ادامه دهند، قطعا با مشكل مواجه خواهند شد. اینكه شخصیت‌های سیاسی نتوانند در مراسم‌ها حاضر و سخنرانی كنند نقطه منفی دولت آقای روحانی خواهد بود كه باید چاره‌اندیشی كرده و دستگاه‌های ذیربط اقدام لازم را انجام دهند.

نكویی با بیان اینكه به نظر می‌رسد نگاه وزیر كشور و معاونان وی با نگاه رییس جمهور تفاوت دارد، ادامه داد:‌ آنچه كه از صحبت‌های آقای روحانی برداشت می‌شود این است كه ایشان بر حضور گروه‌های مختلف در استان‌ها و دانشگاه‌ها تاكید دارند اما مجموعه وزارت كشور و زیرمجموعه آن چنین اعتقادی به این مسائل ندارند.

منبع: ایلنا
نظرات بینندگان