arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۶۲۴۵۱
تاریخ انتشار: ۳۷ : ۱۴ - ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۳

رحيمي:ازدايي خواستم تادر جذب بازيکن کمک‌کند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مديرعامل باشگاه پرسپوليس گفت: بي‌انصافي است اگر بگوييم وزير ورزش و جوانان نگاه مثبتي به فوتبال ندارد.
 

عليرضا رحيمي در خصوص ديدار هيات مديره باشگاه پرسپوليس با وزير ورزش و جوانان گفت: جلسه خوبي را با وزير ورزش برگزار کرديم و لازم بود تا با اعضاي هيات مديره به ديدار وزير ورزش برويم و از نظرات ايشان استفاده کنيم اما درباره چکيده آن بايد بگويم که ترکيب خوبي براي هيات مديره پرسپوليس در نظر گرفته شده و تلاش ما هم اين است که قانون رعايت شود تا کسي دچار مشکل نشود چرا که شرايط باشگاه را در اين وضعيت مي‌دانيد.

به گزارش فارس‌، وي ادامه داد: ما به دنبال اجراي دقيق مقررات هستيم و شفاف‌سازي هم بايد به خوبي انجام شود. مهم‌ترين بحث جلسه ما با وزير ورزش درباره ترکيب هيات مديره بود و وزير ورزش تاکيد داشت که بايد احترام هيات مديره حفظ شود. مديرعامل فقط مجري مصوبات هيات مديره است و من هيچ کاري را بدون هماهنگي با اعضاي هيات مديره انجام نمي‌دهم.

رحيمي در خصوص اينکه گفته مي‌شود گودرزي وزير ورزش و جوانان رابطه خوبي با فوتبال ندارد خاطرنشان کرد: به هر حال هر کسي که تحصيلات ورزشي دارد در زمان دانشگاه رشته‌اي را به عنوان رشته اصلي خودش انتخاب کرده است. خود من رشته اصلي‌ام فوتبال بود اما 17 سال در هندبال فعال بودم. کساني که تحصيلات ورزشي دارند همه رشته‌هاي ورزشي را باهم کار کرده‌اند. شما به ترکيب هيات مديره استقلال و پرسپوليس نگاه کنيد؛ مطمئن باشيد اين اعضا کارهاي مثبتي انجام مي‌دهند. وقتي اقايان گودرزي و خادم براي اين دو باشگاه اينقدر فعاليت مي‌کنند بي‌انصافي است اگر بگوييم نگاه مثبتي به فوتبال ندارند. به نظر شما امير خادم فقط يک کشتي‌گير است؟! او براي اين کشو رافتخار آفرين بوده وبايد از ظرفيت‌هاي ايشان استفاده کرد.

مدير عامل باشگاه پرسپوليس در مورد جذب بازيکنان جديد براي اين باشگاه افزود: ما اقداماتمان را براي جذب بازيکن شروع کرده‌ايم اما بايد قبول کرد که رابطه خيلي از اهالي فوتبال با علي دايي بهتر از من است و به همين دليل من از علي دايي درخواست کردم که در اين زمينه به ما کمک کند اما قاطعانه مي‌گويم که تا با کسي قرارداد نبنديم نام او را اعلام نمي‌کنيم.

وي در خصوص ديدار ديروزش با افشارزاده مديرعامل باشگاه استقلال در محل اين باشگاه گفت: ايشان در اصفهان مديرکل تربيت بدني بود و من افتخار شاگردي او را داشته و هنوز هم دارم و وظيفه من بود که به ديدار ايشان بروم. من در باشگاه قبلي‌ام که بودم هيچ گاه با مديرعاملان رقيب بحث نداشتم و رابطه دو باشگاه استقلال و پرسپوليس خوب بود و بهتر هم مي‌شود.

رحيمي در پايان گفت: سعي مي‌کنيم براي مشکلات باشگاه راه‌حل پيدا کنيم و به دنبال اين هستيم که هوادارانمان خبرهاي خوبي بشنوند.

نظرات بینندگان