arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۶۲۵۲۵
تاریخ انتشار: ۱۶ : ۱۹ - ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۳

همبازی احمدی‌نژاد فوتبالیست حرفه‌ای شد! + تصاویر

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
اوو موارلس رییس جمهور بولیوی با انعقاد قراردادی رسمی به تیم فوتبال بویز اسپرت پیوست.

 رییس جمهور بولیوی که سابقه یک و دو کردن با محمود احمدی نژاد در فوتسال را دارد به عنوان بازیکن حرفه ای فوتبال به تیمی در دسته برتر بولیوی پیوست. او قرار است به عنوان هافبک میانی برای تیمش به میدان برود.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، خوان اوو مورالس آیما که در سال 2006 به عنوان رییس جمهور بولیوی برگزیده شد حالا با باشگاه حرفه ای فوتبال اسپرت بویز در بولیوی به توافق رسیده است و قرار است از این پس برای این تیم به میدان برود. مورالس که از مدت ها پیش علاقه اش به فوتبال را به اثبات رسانده است دو لحظه خاطر انگیز هم در این ورزش دارد.



اولی حضور در تهران و همبازی شدن با محمود احمدی نژاد در دیدار فوتسال برابر تعدادی ملی پوشان  بود که اتفاقا یک و دوی این دو نفر مورد توجه خیلی ها قرار گرفت. مورد دوم هم لگدی است که رییس جمهور محترم بولیوی در دیدار فوتبال دوستانه دیگری در کشورش نثار بازیکن رقیب می کند. او که از دست خطای بازیکن رقیب عصبانی است با زانو ضربه وحشتناکی به رقیب بیچاره می زند و به پاس ریاست جمهور بودنش از بازی اخراج هم نمی شود!



دستمزد 150 یورویی
نکته قابل توجه اینکه سازمان لیگ فوتبال بولیوی قرارداد اوو مورالس را به صورت رسمی تایید کرده است و رییس باشگاه اسپرت بویز هم در کنفرانس خبری این مورد را تایید کرده است:« آقای مورالس قرار است با پیراهن شماره 10 تیم و به عنوان هافبک برای ما بازی کند».

این در شرایطی است که در قرار داد مورالس با این باشگاه میزان دستمزد 150 یورو در ماه هم برای او در نظر گرفته شده است. این حداقل مبلغی است که یک بازیکن در لیگ بولیوی می گیرد. البته رییس باشگاه گفته آقای مورالس هر وقت دوست داشته باشند می توانند بازی ها را انتخاب کنند و به میدان بروند:« ایشان قرار نیست 90 دقیقه بازی کند و فقط در پایان بازی و وقت های اضافه به میدان خواهند رفت. ما لیست بازی ها را برایشان ارسال می کنیم و خودشان انتخاب می کنند که در کدام بازی به میدان بروند».
نظرات بینندگان