arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۶۳۴۰۷
تاریخ انتشار: ۰۱ : ۱۷ - ۰۴ خرداد ۱۳۹۳
سايت اسپانيايي:

مسعود شجاعي، پادشاه فوتبال ايران

مسعود شجاعي پس از سال ها هنوز هم اصالت خود را فراموش نكرده و همان انسان ساده و دوست داشتني است. شجاعي فوتبال حرفه يي خود را در سال 2002 درتيم صنعت نفت آغاز كرد و يك سال بعد به سايپا پيوست.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
پايگاه اينترنتي prensalibre اسپانيا در گزارشي به بررسي زندگي ورزشي مسعود شجاعي پرداخت.« مسعود شجاعي يكي از باكيفيت ترين بازيكنان فوتبال ايران محسوب مي شود.

 به گزارش انتخاب، او يكي از معدود بازيكنان ايراني است كه در فوتبال اسپانيا بازي كرده و توانسته درخشش خوبي در تيم هاي اوساسونا و لاس پالماس داشته باشد. شجاعي اولين قرارداد حرفه يي فوتبال خود را در تيم صنعت نفت امضا كرد. شجاعي مي گويد هيچ وقت آن روز را فراموش نمي كند كه اولين قرارداد حرفه يي فوتبال خود را امضا كرد.

او درباره آن روز مي گويد: با اولين حقوقم براي تمام خانواده ام پيتزا، شيريني و ميوه خريدم. بقيه را به مادرم دادم تا هر وقت خواستم از او بگيرم. مسعود شجاعي پس از سال ها هنوز هم اصالت خود را فراموش نكرده و همان انسان ساده و دوست داشتني است. شجاعي فوتبال حرفه يي خود را در سال 2002 درتيم صنعت نفت آغاز كرد و يك سال بعد به سايپا پيوست. او سه فصل در تيم سايپا بازي كرد و سپس ايران را ترك كرد و دو فصل در تيم شارجه امارات بازي كرد. اين بازيكن در جام جهاني 2006 يكي از بازيكن ايران بود كه فرصت زيادي براي بازي كردن نداشت و تنها در سومين بازي تيم ملي برابر آنگولادر دقيقه 13 به جاي محمد نصرتي به ميدان آمد.»

منبع: اعتماد
نظرات بینندگان