arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۶۳۷۰۱
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۰۳ : ۱۲ - ۰۶ خرداد ۱۳۹۳

محمدعلی نجفی: مخالفان دولت با علم به اشراف رهبری برمذاکرات، دنبال تخریب هستند/ادبیات احمدی نژاد مردم را بسیار منزجر کرد/مردم احساس می کردند فهم آنها نادیده گرفته می شود

می توانیم دولت روحانی را از جهاتی خوش شانس و از جهات دیگر بداقبال بدانیم بدشانس از آن جهت که بعد از دولت آقای احمدی نژاد، سرکار آمده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
محمدعلی نجفی مشاور رییس جمهوری و دبیر ستاد هماهنگی اقتصادی دولت با اشاره به اینکه موفقیت دولت به طور قطع موفقیت اصلاحات است، گفت: راهبرد اصلی جریان اصلاحات حمایت و دفاع از دولت یازدهم است.

به گزارش «انتخاب»، مهمترین محورهای سخنان محمدعلی نجفی درهمایش پاسداشت دوم وسوم خرداد که توسط باشگاه جوانان اصلاح طلب قم در زیر می آید:

- استراتژی اصلی جریان اصلاح طلب حمایت ازدولت ودفاع از رییس جمهوری است و ما تحقق بسیاری از اهداف و برنامه های عقلانی، را در دولت فعلی شاهد هستیم.

-اگر به واقعیات آن گونه که هست دقت کنیم هرگز دچار یاس، سرخوردگی، ناامیدی نمی شویم.

- موفقیت دولت در تحقق اهداف وبرنامه های خود بدون شک باعث موفقیت اصلاحات و انزوای اصولگرایان افراطی، اقتدارگرا و تندرو خواهد شد.

-روشن است که موفقیت دولت باعث انزوای جریان مخالف خصوصا تندروها خواهد شد به همین دلیل آنها برای به شکست کشاندن برنامه ها واهداف دولت تلاش می کنند.

-می توانیم دولت روحانی را از جهاتی خوش شانس و از جهات دیگر بداقبال بدانیم بدشانس از آن جهت که بعد از دولت آقای احمدی نژاد، سرکار آمده است.

- ادبیات، عملکرد و رفتاری که آقای احمدی نژاد خصوصا در سه سال آخر دولت، در کشور ایجاد کرده بود مردم را بسیار منزجر کرد.

-در دوره احمدی نژاد، مردم احساس می کردند فهم آنها نادیده گرفته می شود، عزت آنها در عرصه داخلی و بین المللی نیز در حال از بین رفتن است.

- از بدشانسی های دولت روحانی این بود که ایشان مدیریتی را تحویل گرفت که زیر صفر بود، به هم ریختگی و ازهم پاشیدگی درحد اعلی بود و حتی خود بنده احساس نمی کردم این اندازه نابسامانی و از هم گسیختگی در کشور باشد.

-اقدامات دولت که مبتنی برعقلانیت، تدبیر و تجربه مثبت است باعث روحیه امید درکشور شده و این امید را باید به اطمینان تبدیل کنیم.

-تفاوت یک سیاستمدار خوب با یک روشنفکر این است که تحلیل های سیاستمدار بر اساس واقعیات است ولی روشنفکرها بر اساس ایده آل ها تحلیل می کند.

- مخالفان دولت با علم به این که رهبر معظم انقلاب بر مذاکرات هسته ای اشراف کامل دارند، دنبال تخریب علیه دولت هستند.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۳۲
غیر قابل انتشار: ۰
داری
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۶
4
131
این امید را به اطمینان تبدیل کنید
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۶
13
105
دوستت داريم نجفي
معلمم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۷
7
34
چقدر دلمان می خواست تو وزیر آموزش و پرورش بودی. ...
نظرات بینندگان