arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۶۴۰۳۵
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۱۰ - ۰۸ خرداد ۱۳۹۳

آیت الله صافی گلپایگانی: مقدسات دینی باید حفظ شود و هر کسی نتواند هر حرفی که دلش می خواهد بزند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
حضرت آیت الله صافی گلپایگانی فرمودند: همین اتحاد و انسجام و حضور شما اسباب خوشحالی امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف را فراهم خواهد کرد، امیدوارم همگی بتوانید نسبت به این تکالیفی که دارید به نحو احسن انجام وظیفه کنید.

 
به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی نشست دوره ای اساتید، حضرت آیت الله صافی گلپایگانی در جلسه عمومی نشست دوره ای اساتید که در شب مبعث رسول گرامی اسلام صلی الله علیه و آله و سلم در دفتر معظم له برگزار شد، با اشاره به مسئولیت بسیار سنگین روحانیت تاکید کردند: باید با همکاری از معارف دینی دفاع کنیم.


آیت الله العظمی صافی گلپایگانی ضمن تبریک عید مبعث ابراز داشتند: امیدوارم که مشمول دعای حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف باشیم و بتوانیم در این زمان وظایف محول بر روحانیت را به نحو احسن انجام بدهیم و بتوانیم طوری عمل کنیم که آن حضرت از ما خوشحال و خوشنود باشند.

 
ایشان ادامه دادند: البته تکالیف و وظایف ما بسیار مشکل است و ما باید همیشه آماده برای خدمت به دین و خدمت به اسلام باشیم و بتوانیم در این شرایط و اوضاع سخت در مقام دفاع از دین به نحو احسن عمل کنیم.
 

این مرجع عالیقدر جهان تشیع فرمودند: باید احساس مسئولیت کنیم و بدانیم مسئولیت ما بسیار سنگین است و همه آقایان طلاب چه آنهایی که در قم مشغول تحصیل معارف اهل بیت علیهم السلام هستند و چه آقایانی که در سایر شهرها هستند همه باید همکاری کنیم تا وجود مقدس حضرت صاحب الامر عجل الله تعالی فرجه الشریف از ما خشنود باشند.


ایشان ادامه دادند: مقدسات دینی باید حفظ شود و هر کسی نتواند هر حرفی که دلش می خواهد بزند، وظیفه همه است که در مقابل چنین هجمه ها و سخنانی از معارف دینی دفاع کنند.


حضرت آیت الله صافی گلپایگانی با تاکید بر ضرورت وفاق و اتفاق بین علما در حفظ و صیانت از آموزه های دینی ابراز داشتند: امروزه هجمه های فراوانی به سمت دین متوجه است و باید با امر به معروف و نهی از منکر جلوی این هجمه ها را گرفت، طوری نشود که کم کم و یکی یکی مسائل دینی رنگ ببازد.

 
آیت الله العظمی صافی گلپایگانی ادامه دادند: باید کار کنیم و زحمت بکشیم و با درک این نکته که ما مسئولیت داریم و این مسئولیت بزرگ است به دفاع از این هجمه ها و شبهات بپردازیم.


این مرجع عالیقدر جهان تشیع در پایان سخنان خود با اشاره به اینکه همین اتحاد و انسجام و حضور شما اسباب خوشحالی امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف را فراهم خواهد کرد، خاطر نشان کردند: امیدوارم همگی بتوانید نسبت به این تکالیفی که دارید به نحو احسن انجام وظیفه کنید./۲۱۰/۳۲/۲۰

برچسب ها: مقدسات ، دینی ، روحانیت ، وفاق
نظرات بینندگان