arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۶۴۶۱۷
تاریخ انتشار: ۰۸ : ۱۴ - ۱۱ خرداد ۱۳۹۳

بازگشت کوله پشتی و مهران مدیری به تلویزیون

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
نشست خبری اعلام برنامه‌های شبکه‌های سیما در تابستان 93 امروز یکشنبه یازدهم خرداد با حضور مجید زین‌العابدین مدیر شبکه سه و اهالی رسانه برگزار شد.

زین العابدین در این نشست در خصوص مبلغ قرارداد خرید بازی های فوتبال جام جهانی توضیح داد: توافق و تفاهم لازم برای دریافت رایت بازی ها انجام شده و تمام آنها بدون دغدغه پخش می شوند. بحث اعداد و ارقام، سازمانی است. برخی وقت ها همکاران گشاده دستی می کنند و صفرهایی را کم و زیاد می گذارند ولی باید بگویم این ارقام که برخی می گویند صحیح نیست و با واقعیت فاصله چشمگیری دارد. خواهش من این است که بر اساس گمانه زنی و حدس اخبار منتشر نشود تا اعتبار خبر زیر سوال نرود.

وی همچنین در پاسخ به پرسشی درباره اینکه آیا پخش ماهواره ای شبکه سه با آغاز پخش مسابقات جام جهانی ادامه خواهد داشت یا خیر؟ توضیح داد: پخش مسابقات فوتبال به صورت زمینی خواهد بود و مردم کشور در سراسر محدوده مرزهای ایران امکان تماشای مسابقات را خواهند داشت.

مدیر شبکه سه درباره میزان تاخیر در پخش مسابقات ورزشی گفت: نه تنها درباره مسابقات جام جهانی فوتبال بلکه در خصوص همه مسابقات ورزشی روند دریافت سیگنال و بازپخش آن با تاخیر چند ثانیه ای همراه است که حداکثر این تاخیر 7 ثانیه است و بیش از این نخواهد بود. همچنین پخش این مسابقات در کشور ما که تابع مسائل اعتقادی مشخصی است، مطابق با ضوابط اخلاقی جامعه خواهد بود. در خصوص بحث افتتاحیه و اختتامیه جام جهانی فوتبال برزیل نیز در حال برنامه ریزی هستیم که هنوز قطعی نشده است.

وی درباره سریال «یادداشت های یک زن خانه دار» در پاسخ به خبرنگاری که دلیل طولانی شدن دوره پیش تولید آن را می پرسید، تصریح کرد: مسائل مالی که شما خیلی به آن علاقه دارید و آن را دنبال می کنید در این زمینه تاثیرگذار است.

زین العابدین همچنین درباره حضور فرزاد جمشیدی در برنامه های ماه رمضان گفت: جمشیدی از مجریان شبکه یک سیما است و برنامه ریزی برای حضور او با ضوابط شبکه و با نظر مدیر آن انجام خواهد شد.

مدیر پروژه های تابستانی سیما ساعت پخش مسابقات جام جهانی فوتبال را اینگونه اعلام کرد: ساعت 20:30، 23:30 و 2:30 بامداد به ترتیب هر شب مسابقات جام جهانی را خواهیم داشت.

مدیر شبکه سه درباره آخرین وضعیت سریال «سرزمین کهن» تصریح کرد: تفاهم صورت گرفته ما با عوامل سریال از این قرار است که سریال باید اصلاح شود و پس از انجام تغییرات لازم روی آنتن برود. ما با تهیه کننده این سریال محمد مسعود جلساتی را در اداره اداره کل سریال‌های الف ویژه و گروه فیلم و سریال شبکه داشته ایم تا نکات لازم جمع بندی شده و اصلاح پروژه صورت بگیرد چون کمال تبریزی درگیر فیلم سینمایی خود بوده، تاکنون مذاکرات مستقیم ما با تهیه کننده انجام شده است.

زین العابدین درباره همکاری با مهران مدیری اذعان کرد: گفتگوهایی با وی داشتیم و تفاهم کلی درباره کار جدید او حاصل شده منتها او با شبکه تهران نیز گفتگوهایی داشته که زودتر به نتیجه رسید بنابراین کار اولش در شبکه تهران خواهد بود و بعد از آن تمایل داریم کار جدیدی را با مدیری در شبکه سه داشته باشیم.

وی درباره ساخت سری جدید برنامه «کوله پشتی» که چند سال پیش به تهیه کنندگی علی زاهدی با اجرای فرزاد حسنی روی آنتن شبکه سه می رفت، گفت: زاهدی طرح خود را ارائه کرده و طرح های او هم درباره دوره جدید برنامه های «ویتامین 3» و هم «کوله پشتی» در گروه اجتماعی بررسی می شود. هنوز درباره «کوله پشتی» به تفاهم لازم نرسیدیم و جمع بندی نشده است. پیشنهاد زاهدی برای اجرا، فرزاد حسنی است که تصویب این طرح منوط به جمع بندی موضوع در گروه است. ما هم مایل هستیم که «کوله پشتی» را داشته باشیم، اما برنامه هنوز در مرحله تصویب نیست.

مدیر شبکه سه تاکید کرد: درباره سیدعلی ضیاء نیز دو سه روز پیش با او جلسه داشتیم و قرار شد در دوره ای که «ویتامین 3» روی آنتن نمی رود او فرصتی برای برنامه ریزی درباره همکاری با شبکه سه داشته باشد تا در خدمت او باشیم. هنوز برنامه خاصی منتشر نشده و برنامه هایی که در برخی رسانه ها اعلام شده بود، مثل برنامه شبانه مربوط به عروسی و... را نیز خود من به عنوان مدیر شبکه در مطبوعات خواندم و از آنها خبر نداشتم.

مدیر پروژه های تابستانی سیما با اشاره به صحبت با مدیر شبکه یک سیما درباره سریال «انقلاب زیبا» که در دهه فجر روی آنتن خواهد رفت، تاکید کرد: همزمان بیش از 10 سریال در شبکه های مختلف در حال تولید و پیش‌تولید است. ما نیز در شبکه سه تا چند روز آینده سریال 50 قسمتی «همه چیز آنجاست» را به کارگردانی سعید شاهسواری و با نظارت علیرضا افخمی و تهیه کنندگی داود هاشمی خواهیم داشت. این سریال احتمالا از 10 روز دیگر کلید می خورد و کارگردان آن قطعی نیست. حجم عظیمی از همکاران در حوزه برنامه های نمایشی مشغول به کار هستند و برخی سریال‌ها بخاطر همزمانی قراردادها ممکن است امکان تولید نداشته باشند.

زین العابدین در پایان در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه با توجه به حضور همزمان دو بازیگر در سریال های «مدینه» و «هفت سنگ» آیا در خصوص پخش همزمان این دو سریال در ماه مبارک رمضان تجدیدنظر می شود یا خیر؟ توضیح داد: مهدی سلطانی و شبنم مقدمی از نقش های اصلی سریال «هفت سنگ» هستند، اما سلطانی تنها سه چهار قسمت در «مدینه» بازی دارد اما مقدمی جزو نقش های اصلی این سریال است. تصمیم‌گیری نهایی با شورای بازبینی خواهد بود. همچنین باید اعلام کنم که فاز اول سریال «کیمیا» نیز برای پخش در آذر ماه آماده است.

منبع: مهر
نظرات بینندگان