arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۶۴۶۲۳
تاریخ انتشار: ۳۶ : ۱۴ - ۱۱ خرداد ۱۳۹۳

همه مصوبات جلسه روز یکشنبه شورای شهر تهران

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
ابوالفضل قناعتی  با بیان اینکه در جلسه امروز شورای شهر تهران تذکری در خصوص باغ اسکندری در محله دامپزشکی داده شد گفت: این باغ متعلق به ارتش بوده که به شهرداری تهران واگذار و شهرداری تهران نیز آن را به تعاونی مسکن کارکنان خود اختصاص داده است.

اهالی محل با توجه به کمبود فضای سبز عمومی در این منطقه درخواست دارند این باغ که هنوز درختان کهنسال آن پابرجاست به پارک عمومی تبدیل شود.

پیشنهاد منع ساخت استخر در آپارتمان های شخصی

وی ادامه داد: با توجه به مشکلات آب در پایتخت و کمبود آب های سطحی و زیر سطحی در تهران ساخت استخر در برخی از ساختمان های شمال پایتخت مشکلات آبی تهران را بیشتر می کند. بنابراین ما پیشنهاد دادیم که ساخت این استخرها در ساختمان های شخصی متوقف شود.

این عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه تذکر دیگری در خصوص عدم توجه به فضاهای فرهنگی پایتخت به ایام شعبانیه به شهرداری داده شد گفت: بنر های تبلیغاتی با موضوع ماه شعبان بسیار اندک بود همچنین تذکری نیز درخصوص برخورد با متخلفان کمیسیون ماده 100 داده شد. براساس تذکر يكي از اعضا ،مهندسین ناظری که از تخلفات ساختمانی گذشت می کنند به شدت توسط نظام مهندسی مورد بازخواست قرار می گیرند اما شرکت حریم بان با کارمندان متخلف خود برخوردی نمی کنند.

لايحه ساماندهي تبليغات محيطي برگشت خورد

قناعتی با بیان اینکه انتقاد از ازدحام مسافران مترو در ایستگاه های امام خمینی برای دریافت کارت های یکساله یکی دیگر از موضوعات مطرح شده در جلسه امروز شورا بود گفت: از روز شنبه پنج ایستگاه امام خمینی، فلکه صادقیه، علم و صنعت، تجریش و شهر ری توزیع کارت های یک ساله را بر عهده خواهند گرفت.

به گفته این عضو شورای شهر تهران هاشمی معاون جدید مالی اداری شهرداری به جای پورزرندی به عضویت شورای حمل و نقل و ترافیک و محمد احسان کاظمیان به جای عیسی شریفی عضو شورای پیشگیری شهر تهران شد. همچنین دو کارشناس کمیسیون بهداشت و سلامت برای عضویت در ستاد ساماندهی مشاغل مزاحم و آلاینده مشخص شدند و حقانی نیز نماینده شورا در این ستاد شد.

در این جلسه لایحه ساماندهی تبلیغات محیطی برای بررسی بیشتر به کمیسیون فرهنگی ارجاع داده شد.
منبع: مهر
نظرات بینندگان