arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۶۴۸۵۱
تعداد نظرات: ۲۰۰ نظر
تاریخ انتشار: ۳۶ : ۱۸ - ۱۲ خرداد ۱۳۹۳
در پی وزش طوفان 130 کیلومتری در پایتخت؛

5 نفر کشته شدند/تصادف زنجیره ای در آزادراه قم - تهران + تصویر

وزش باد شدید و طوفان و گرد و خاک که از سمت قم و ساوه به تهران آمده بود تا دو ساعت دیگر ادامه می یابد و با آغاز رگبار و رعد و برق پایان می گیرد/ توفان تهران که سرعت آن 130 کیلومتر در ساعت گزارش شده است همچنین موجب سقوط چندین اصله درخت ونیز تابلو و مصالح ساختمانی به معابر شده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :



رییس اورژانس کشور گفت: در پی طوفان امروز 5 تن در پایتخت کشته شدند.

به گزارش «انتخاب» به نقل از خبرگزاری ها، مدیر جانشین اورژانس تهران از کشته شدن چهار نفر به علت طوفان شدید در تهران خبر داد.

دکتر نادر حقی گفت: فردی 22 ساله در نارمک بر اثر افتادن بلوک، دیگری 35 ساله در خیابان شریعتی بر اثر شکستن درخت، شهروند 25 ساله به علت افتادن بلوک در جنت آباد و فردی 57 ساله در خیابان هاشمی به خاطر سقوط از طبقه پنجم ساختمان کشته شدند.وی با بیان اینکه همه کشته ها مرد هستند از مجروح شدن حدود 15 نفر نیز خبر داد.حقی همچنین گفت: مجروحان حادثه تصادف اتوبان قم نیز به صورت سرپایی مداوا شدند.

شاخه های بسیاری از درختان در خیابان  ولیعصر (عج) قطع و باعث آب گرفتی در برخی از قسمت های این خیابان شده است.

 بر اثر وزش توفان هم اکنون ترافیک نیمه سنگین  در خیابان ولیعصر وجود دارد  و  شاخ و برگ بسیاری از درختان در سطح خیابان پراکنده شده است.

همچنین بر اثر آب گرفتگی ؛ موش ها نیز در سطح خیابان پراکنده شده است.ژ


طوفان و گردباد کم سابقه در تهران


دریک پدیده جوی کم سابقه،هوای تهران ازحدود ساعت پنج بعد ازظهر بشدت منقلب شدوگردبادی مهیب مناطق مختلف این شهر را در برگرفت .بر اثر این گرد باد و پدیده جوی نادر ،اسمان تهران  حدود ساعت پنج بعدازظهربرای دقایقی کاملا تاریک شد .با فروکش کردن شدت گرد بادبادشدید وباران اسمان تهران را دربرگرفت  وبه تدریج از وخامت اوضاع کاسته شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران گفت: همزمان با وقوع طوفان در تهران، همه ماموران این سازمان در آماده باش کامل هستند.

آقای ملکی درباره آمار آسیب دیدگان احتمالی افزود: تاکنون هیچ آماری در این باره اعلام نشده است.

طوفان و گردباد در حال گذر از تهران    

مدیر کل مرکز پیش بینی هواشناسی کشور گفت: سامانه توفان محلی همراه با رعد و برق در حال گذر از تهران است.

آقای وظیفه در مصاحبه تلفنی با خبرنگار واحد مرکزی خبر گفت: این سامانه که با ابر کومولونیمبوس همراه است یک ساعت پیش از جنوب غرب تهران آغاز شده و رشد آن قائمی است و تغییرات شدیدی در جهت باد دارد.

وظیفه بابیان اینکه سرعت این سامانه در ایستگاه مهرآباد 32 متر در ثانیه ( 115کیلومتر در ساعت ) ثبت شده است افزود: این سامانه معمولاً با باد شدید همراه است و سبب ایجاد غلظت گرد وخاک و رعد و برق می شود. وظیفه گفت: در برخی جاها به دنبال این سامانه نیز سیل و بارش باران و تگرگ ایجاد می شود.مدیر کل مرکز پیش بینی هواشناسی کشور افزود : صبح امروز این پدیده اطلاع رسانی شده بود و فعالیت این سامانه حداکثر دو ساعت است .

امین حسین نقشینه، کارشناس مستقر در سازمان "هواشناسی" کشور در خصوص وضعیت آب و هوای تهران در حال حاضر گفت: وزش باد شدید و طوفان و گرد و خاک که از سمت قم و ساوه به تهران آمده بود تا دو ساعت دیگر ادامه می یابد و با آغاز رگبار و رعد و برق پایان می گیرد.

وی افزود این طوفان و گرد و خاک در تهران در حال حاضر با سرعت 33 متر بر ثانیه و 119 کیلومتر بر ساعت در جریان است.

نقشینه اظهار داشت: به شهروندان تهرانی توصیه می شود در طول وزش باد شدید از خانه های خود بیرون نرفته و از عبور از زیر درختان و ساختمانهای در دست ساخت که احتمال سقوط مصالح را دارد خوداری کنند.



گفتنی است که پیش بینی هوا صبح امروز وضعیت آب و هوای استان "تهران"را نیمه ابری، در بعدازظهر افزایش ابر و رگبار و رعد و برق و شهر تهران، وزش باد شدید و گرد و خاک و رگبار و رعد و برق پیش بینی کرده بود و استان تهران در بیشینه دمای خود به 33 درجه بالای صفر و در کمترین حالت به 22 درجه بالای صفر خواهد رسید و همچنین دمای شهر تهران در حال حاضر27 درجه بالای صفر است.

مدیرکل فرودگاه بین‌المللی مهرآباد اعلام کرد: با توجه به نامساعد بودن شرایط جوی به احتمال قوی بسیاری از پروازها تاخیر دارند و فرودگاه اصفهان به عنوان گزینه جایگزین و آلترناتیو در برنامه ثبت شده که در صورت نیاز، پروازهایی که نتوانند در فرودگاه تهران بنشینند با برنامه‌ریزی قبلی در فرودگاه اصفهان فرود موقت داشته باشند.

نصرالله منصور شیرازی گفت: طوفان عصر امروز - دوشنبه - خسارت خاصی نداشته و پروازها طبق برنامه انجام می‌شود و شرایط تحت کنترل است.

وی با اعلام اینکه نخستین پرواز ورودی به فرودگاه مهرآباد دقایقی پیش به زمین نشست، اظهار کرد: هواپیمای شرکت هواپیمایی زاگرس پس از طوفان بدون هیچ اشکالی در باند فرودگاه مهرآباد فرود آمد و انتظار داریم پروازهای دیگر نیز با توجه به اینکه شرایط جوی قدری بهتر شده، به تدریج آماده نشستن در فرودگاه باشند.

وی اضافه کرد: البته فرودگاه اصفهان نیز به عنوان گزینه جایگزین و آلترناتیو در برنامه ثبت شده که در صورت نیاز، پروازهایی که بنا به هر دلیلی نتوانند در فرودگاه تهران بنشینند با برنامه‌ریزی قبلی در فرودگاه اصفهان فرود موقت داشته باشند.

منصور شیرازی درباره پروازهای خروجی از فرودگاه مهرآباد گفت: با توجه به شرایط آب و هوایی به احتمال قوی بسیاری از پروازها تاخیر خواهند داشت که آمار دقیق آنها به زودی مشخص و اطلاع‌رسانی می شود.

وی درباره گمانه‌زنی‌ها از خسارات احتمالی طوفان نیز گفت: با برنامه‌ریزی‌ها و آمادگی کافی که در بخش‌های مختلف فرودگاه وجود داشت، خوشبختانه طوفان خسارت خاصی وارد نکرد و تمام مسائل تحت کنترل مدیران فرودگاه مهرآباد قرار دارد.



سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران گفت: با آغاز طوفان در شهر تهران ۵۰ عملیات توسط سازمان آتش‌نشانی صورت گرفته و تمامی ایستگاه‌های سازمان آتش‌نشانی در آماده‌باش کامل هستند.

سیدجلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس، اظهار داشت: با آغاز بارندگی و توفان در شهر تهران، بیشتر حوادث افتادن اجسام،‌ پارگی‌های سیم‌های مخابراتی و برق و همچنین قطع درختان بوده است.

وی ادامه داد: تاکنون 50 عملیات در شهر تهران توسط آتش‌نشانان صورت گرفته که تاکنون در عملیات‌هایی که آتش‌نشانان حضور یافته‌اند تلفاتی نداشتیم.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران یادآور شد: تمامی تجهیزات و ایستگاه‌های سازمان آتش‌نشانی شهر تهران در آماده‌باش کامل بسر می‌برند.

مديرعامل شرکت توزيع نيروي برق تهران بزرگ از رفع ۹۰ درصدي قطعي برق تا يک ساعت آينده خبر داد و گفت: ۱۰۴ پست فوق توزيع با مجموع هزار و ۲۰۰ خط ۲۰ کيلوولتي توزيع برق در تهران داريم که برق ۶۳ خط به علت افتادن شاخه درخت يا افتادن وسايل از بالکن منازل بر روي اين خطوط، قطع است.

سيدمحمد هاشمي افزود: 100 گروه ويژه در مناطق 21 گانه تهران مشغول رفع مشکلات خطوط انتقال برق هستند و ستاد بحران نيز تشکيل داده ايم.

وي با اشاره به اينکه قطعي برق حدود 7 درصد از مناطق تهران را شامل مي شود، گفت: بيشتر مناطق تهران که شبکه هوايي انتقال برق دارند مانند مناطق اطراف آزادي، شميران و مرکز شهر، دچار قطعي برق شده اند و در منطقه اي مانند خووردين در مرکز شهر افتادن يک درخت تنومند بر روي شبکه انتقال برق، برق اين منطقه را قطع کرده است.

هاشمي افزود:  برق تعدادي از مناطق وصل شده و شبکه انتقال برق پايدار است و قطعي برق بقيه شبکه ها نيز هرچه سريع تر برطرف خواهد شد.

وي گفت: خبري مبني بر افتادن تير برق در سطح تهران نداشته ايم.


تصادف زنجیره ای در آزادراه قم - تهران

چندین دستگاه‌ خودرو بر اثر طوفان شدید در آزادراه قم تهران تصادف کردند.

 ورزش باد شدید و طوفان سنگین از بعد از ظهر امروز در قم آغاز شد و در دقایقی میزان آن به حدی رسید که قدرت دید را به چند متر محدود کرد.

طبق گزارشات رسیده بر اثر این طوفان شدید تصادفی سنگین در آزادراه قم - تهران به وقوع پیوسته که متاسفانه تلفات جانی و مالی نیز در بر داشته است.

این گزارشات حاکی از وجود ترافیک سنگین در این محور پر تردد است.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲۰۰
در انتظار بررسی: ۸۶
غیر قابل انتشار: ۹۵
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۲
15
729
آقا اگر می دونستید دو ساعت دیگه تموم می شه، پس چرا اعلام نکردید که کی شروع می شه، تا مردم اینقدر اذیت نشند
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۲
با کدوم سیستم قرار بوده پیش بینی و اعلام بشه ؟ اخبار آب و هوای تلویزیون 90% اشتباهه !!!
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۳
حالا داشته باشید نمک های دریاچه ارومیه رو که اون هم حتی تا تبریز میرسه «فعلا»
و با توسعه آن شمالغرب ایران رو به بیابان تبدیل خواهد کرد
يوسف
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۳
بنده خداها اگه به اين مي گين طوفان پس به اونايي كه سر ما اهوازيا ماهي چند بار مياد چي ميگين؟؟ البته خدا برسونه اين طوفانارو و حتي آتش فشان دماوند رو كه شايد با اومدن اين طوفانا يا فوران آتش فشان و ... به عقل مسؤلين خطور كنه كه به جاي تغيير پايتخت فكري براي كم كردن جمعيت تهران كنند. اگه همينطور بخوان امكانات رو توي تهران متمركز كنند و شهراي ديگه رو به حال خودشون بزارن بايد حساب آينده رو بكنند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۲
291
697
پایتخت نشینان محترم
بالأخره به درد ما مبتلا شدید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۲
شما؟؟!!
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۲
پایتخت نشینان بی جنبه نیستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۲
دوست عزیز ما از باد و توفان نمیریم ، از آلودگی هوا و پارازیت آخر سرطان میگیریم ، میمیریم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۲
سه نفر کشته شدند دوست عزیز! الان شما خوشحالی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۲
یه جوری میگی انگاری پایتخت نشینان مسئول بروز مشکلات شما هستند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۲
آقا جان این حرف یعنی چی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۲
استاد پایتخت آش دهن سوزی نیست!!! امراض و دردها و گرفتاری های این شهر هرگز قسمت شما نشه انشااله درد ما و شما نداره دردهامون مشترکه .....
پیمان
| Germany |
۲۱:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۲
مطمئنم منظور دوستمان مقصر شناختن تهرانی های عزیز نبوده. به اظهار نظر دوستان در زیر توجه کنید:
"خیلی مسخره ست. طوفانی با سرعت 110 کیلومتر پایتخت مملکت را درنوردید ولی هیچ سازمان و نهادی قدرت پیش بینی نداشت"!
مسئله اینست که همهء مردم ایران همچون پایتخت نشینان مستحق اعلام و پیش بینی در خصوص موارد اینچنینی هستند.
دوستان پایتخت نشین به دل نگیرند.
برای درگذشتگان طلب مغفرت داریم.
محمدرضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۲
همه ایرانی هستیم، چه پایتخت نشین چه شهرستان. روح عزیزان از دست رفته شاد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۳
دوستان منظور دوستمون اینه که "سواره تا سواره نفهمه حال پیاده" .
من
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۳
متاسفم برات كه اينقدر خوشحالي
خدا تو و امثال تو رو شناخته كه هر روز بهتون بلا ميده
ناشناس
| United States of America |
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۳
شما از اهوازی؟
بالاخره هر شهری مشکلات خودش رو داره.
ما در تهران شاید گردباد نداشته باشیم...
اما آلودگی بنزین داریم (داشتیم)- سرطان به وفور و متنوع داریم - پارازیت به حد اعلا داریم - ترافیک در 16 ساعت از روز داریم - کوچه های تنگ و مسیرهای طولانی و عدم سکوت داریم...

حالا باز هم با لحتی کنایه آمیز حرف بزنید و فکر کنید که "تهران بهشت است"...
ali
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۳
شما هم به درد آلودگی هوا و پارازیت و آب
آلوده و ...
ناشناس
|
France
|
۱۹:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۲
11
358
نشانه های بیابان شدن ایران ... هشدار سازمانهای جهانی تا خطر بیخ گوشمون نیاد جدی نمیگیریم.اونایی که دوبی رفتن از این طوفانها زیاد دیدن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۳
من لا اقل 150 بار دبی رفتم ولی ندیدم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۲
7
370
خیلی مسخره ست. طوفانی با سرعت 110 کیلومتر پایتخت مملکت را درنوردید ولی هیچ سازمان و نهادی قدرت پیش بینی نداشت.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۲
194
289
قالیباف باید استعفا بده یعنی چی درخت ها میفتند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۲
چه ربطی به قالیباف داره؟
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۲
فارت چیه حاجی؟
عرفان
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۲
دوستان کمی به علل افتادن یک درخت توجه کنند متوجه میشن که ربطش با آقای شهردار چیه! البته اگر نه استعفا، لااقل باید پاسخگو باشه ایشون. باز هم نگید شهردارای قبلی جواب بدن! ایشون جواب بده تا مشخص بشه مشکل از کجای کاره! تا حالا دقت کردید که راه نفوذ آب به دختهای طول خیابانها تا چه حد مسدوده! تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل!!!
فف
| Germany |
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۳
ببخشید بالاخره ایشون شهردارهستن.
لیلی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۳
منظورت اینه که قالیباف باید درخت ها رو محکم با دستش نگه میداشت تا نیفتن؟
ناشناس
| United States of America |
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۳
قالیباف؟؟؟
این آقا اول جواب بده که چرا همه چی توو تهران اینقدر غیر استاندارد وصل شده... چرا تهران اینقدر غیر ایمنه؟
اونوقت هر وقت حرف بشه، اقای قالیباف میگه ستاد بحران (بهران!!!) داریم و خیلی عالی هستیم و ...
مخالف
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۳
نه خدایی قالیباف به ریشه درخت ها چه ربطی داره؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۳
درختهای قدیمی داربست باید زده بشه . بیلبوردها وداربستهای ساختمان های در حال ساخت دقیق ومحکم باشند (مهندس ناظر کارش رو درست انجام بده ) و....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۲
1
333
من همان موقع در وسط شهر بودم رادیو خبر را و سایر شبکه های رادیو را گرفتم ، انگار نه انگار
نه هشداری نه پیامی !!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ ها
brother john
| Romania |
۰۷:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۳
خب میخوان مردم مضطرب نشن، ییهو با مشکل درگیر شن، سورپرایز شون کنن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۲
10
187
فک میکردم تهران دیگه مث جنوب اذیت نمیشم....
آقا من میخوام انتقالی بگیرم برم شهرمون از این هوای کوفتی خلاص شم....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۲
فک کنم بری بهتره برویه جای خوب مث شمال ...
ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۳
خدا به اسیب دیدگان و خانواده عزیزان فوت شده صبر عطا کنه به خدا بندر گناوه هرسال با توفاناش کشته داره جالبه نه یکی دو تا تازه اسم های مختلفی در زبان محلی وجود داره که نشانه زیاد بودن این توفانهای دریایه
سنگرساز بی سنگر
|
United States of America
|
۱۹:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۲
5
154
امیدوارم این موضوع باعث بشه مسئولان مربوطه در مورد این وقایع در جنوب غربی و غرب کشور فکری بکنند ما یکی دو هفته ای یکبار این رو تجربه میکنیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۲
یعنی هر هفته توی شهر شما توفان با سرعت 110 کیلومتر میاد و 4 نفر کشته میشن؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۳
جنوب غربی که تازه چندسالی هست که چشمش به این توفان ها روشن شده، دو دهه هست که جنوب شرق با شدت بیشتر با توفان ها نابود شد و کسی خبر دار نشد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۳
همیشه کشته نداره ولی در شهر ما هرساله کشته داریم البته ما بندریم و توفان همیشه جان عده ای از ملوانان را میگیرد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۲
38
194
هیجانش بی نظیر بود!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۲
دقیقا :))
یلدا
| Netherlands |
۰۱:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۳
راضیم ازت ینی :-))
elmira
| United States of America |
۰۱:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۳
منم هیجان میخوام!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۲
12
105
اراک هم اومد این دفعه دومه ولی فقط طوفان تهران پوشش پیدا می کنه!!
اگه هواشناسی ما رادار داشت می تونست زمان دقیق رسیدن این طوفان ها به شهرها رو پیش بینی کنه!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۲
مگه بمب افکنه با رادار بگیرنش :D
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۲
10
117
شما که اینقدر با حالید ، یه همتی کنید امتحانارو هم کنسل کنید .فدایی داریییین
پاسخ ها
Raha
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۳
خخخخخخخخخخخخخ .... الهـ ـی ... ;)
امیر
|
United States of America
|
۱۹:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۲
24
259
باور کنید فردا از این طوفان یا بهره برداری سیاسی میکنن یا ربطش میدن به بد حجابی ... ببینید کی گفتم ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۳
یعنی به نظرتوربطی نداره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۳
یعنی قراره یه کسایی دلواپسمون بشن؟؟
من
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۳
ربط داره جناب
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۳
ناشناس 7:50 یعنی داره؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۲
26
164
خداوكيلي خدابه تهرانيهاداره رحم مي كنه تعارف كه نداريم داريم مي بينيم بي عدالتي حقو ناحق كردن نامردي مال مردم خوري مردم ازاري زيراب زني غيبت توماهاداره بيدادمي كنه به راننده تاكسي كرايه ميدي بقيشونمي بيني (البته توهين به همه زحمت كشانشه)به رفيقت پول قرض ميدي كه سربرج برگردونه ديگه پشت گوشتوديدي پولتم ديدي صاحب خانه هاكرايه هاي بالا ميگيرن مستاجرايادشون مي ره كرايه بدن فروشنده هامي كشن روي قيمتهابه صورت دوبله سوبله بلكم چوبله خداييش خداتاحالاخيلي به ماتهرونيهارحم كرده وگرنه ماكه به همديگه رحم نمي كنيم انتخاب حضرت عباسي سانسورنكن جديدا خيلي سانسورميكني دمت گرم
پاسخ ها
مختار
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۲
همه حرفات درسته این آخرین جمله ای که گفتی رو خیلی قبول دارم ، شورش درآمده دیگه
حسین
| United States of America |
۲۱:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۲
یعنی فقط تهران این مشکلات هست ؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۳
این چه ربطی به طوفان داشت ؟
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۳
گناه زیاد شده
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۳
مرحله مرحله می ریم جلو تا به این برسیم که دلیل طوفان چیه
خودم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۳
این حرف ها درست ولی چه ربطی داره؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۲
5
167
برنامه های صدا و سیما خیلی جالبه به جای اطلاع رسانی موارد ایمنی به مردم چی پخش میکنن !!!
پاسخ ها
گلبرگ
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۳
میخواستم موافق بزنم اشتباهی مخالفو زدم!!! ببخشید! :(
الهام
|
Germany
|
۱۹:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۲
4
83
دوست عزیز ما پایتخت نشینان که به نوعی دیگه همیشه داریم با الودگی دست و پنجه نرم میکنیم!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۲
کسی که مجبورت نکرده .پاشو برو شهر دیگه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۳
الودگی اهواز چی توفانای شدید بیابون عراق که به ما میزنه چی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۲
2
120
فکر کنم یه چیزی وجود داره به نام پیش بینی آب و هوا .
الهام
|
Germany
|
۱۹:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۲
9
37
دوست عزیز ما پایتخت نشینان که به نوعی دیگه همیشه داریم با الودگی دست و پنجه نرم میکنیم!
روزبه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۲
10
101
من بچه ی خوزستانم و الان تهران محصلم , تهرانیا داشتن از این گردباد فیلم میگرفتن و من تعجب میکردم , چون این که ساعت 4.5 عصر هوابراشون بخاطر گرد و غبار سیاه بشه و هیچ جایی رو نبینن عجیب بود در حالی که ما توی اهواز و شهر های اطراف هر روزمون همینه...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۳
احیانا شما آبودانی نیسی؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۳
یعنی تو اهواز هر روز 5 نفر کشته و 40 نفر زخمی میشن؟؟؟
این نفاق بین قومیت ها از کجا اومده؟؟؟؟
چرا ما به همدیگه احترام نمیزاریم؟
تمام ایران سرای من است
فضول
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۲
0
83
دوستان عیز هم در هواشناسی احتمالا مشغول صرف عصرانه بودن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۲
11
77
اسممون پایتخت نشین با هزارتا بدبختی تو این پایتخت .شما ناراحت چی هستی خوب تو هم بیا پایتخت تاقدر شهرتو بفهمی والا تو پایتخت به ما چیزی نمیدن تو بیا شاید به تو دادن! والا
سپهر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۲
6
34
تنها سایتی که از صبح اخطاریه صادر کرده بود که امروز تهران و چند شهر دیگه توفان میاد این سایت بود :
http://iran-foreca.com/
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۲
4
83
این قدرت کشور ما یه باد ساده اومد 4 نفر کشته شدند وای به حال زلزله 6 ریشتر به بالا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۳
4 كشته بعلاوه چندين ساعت قطعي برق در اكثر جاهاي پايتخت !! بخاطر فقط يه باد
SOGAND
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۲
25
6
FAGHAT KHESARAT ZAD MAKHSOSAN B MAGHAZEDA
شهريار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۲
19
91
پس ماسيستاني هاي مادرمرده كه همه روزه بااين طوفانها وريزگردها مواجه وهيچيك ازتهراني ها حتي اززندگي سخت ماخبرنمي شن چكاربايد بكنيم وبه چه كسي شكايت كنيم؟!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۳
شكايت؟؟؟ دلت خوشه ها
حکیم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۲
5
31
عصر کابوس باری بود تو دانشگاه...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۲
2
174
يك اسمي روي اين طوفان عين غربيها بگذاريد تا ما هم توي دنيا طوفان محلي داشته باشيم عقده ايي از اين بابت نشيم.
مثلا" اگر از سمت شميرانات شروع شده شمرونا،اگر از سمت ري هست ريحونا،اگر از سمت ساوه است ساوه نا واگراز سمت فمه فمونا.!!!!!
پاسخ ها
حسین
| United States of America |
۲۱:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۲
خیلی با حالی ..
هادی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۲
طوفان های که تو آمریکا میاد بیشترشون اسم زن دارند
من پیشنهاد میکنم اسم این توفات را بزارید:
توفان اقدس
هاها.......
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۲
اگه از طرف خونه شماست لابد نمكونا!
ابی زد آر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۳
دوستت دارم بخاطر کامنت منحصر بفردت . زیباترین کامنتی بود که تو عمرم خوندم .. لایک
حکیم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۲
1
2
عصر کابوس باری بود تو دانشگاه...
ناشناس
|
United States of America
|
۲۰:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۲
3
66
یکی از چند ده روز خوزستان ،وکسی نیست به داد ما برسد .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۲
33
10
ناراحت نباش بزودی همه اش درست میشه
محمد رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۲
4
38
پیش بینی اینچنین پدیده هایی خیلی سخته مخصوصا شدتش.به علت خشکسالی های پیاپی در چند سال اخیر در نواحی مرکزی ایران واطراف تهران وفرسایش خاک ، وزش باد های شدید میتونه چنین پدیده هایی رو به همراه داشته باشه.
لیلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۲
64
59
واقعا وحشتناک و هیجان انگیز بود۰ مصداق طوفانهای سرخ وسیاه که در متون دینی اومده
پاسخ ها
احسان
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۳
همین منفی ها نشون میده علت بروز چنین بلایایی چیه.
زمانی به خودمون می آییم که زیر خروارها خاکیم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۳
اینم از قدم جناب امیر کویت بود که دستش به خون جوانان ایرانی الوده است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۳
نماز آیات داره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۳
نخیر نبود
اشنا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۲
18
36
وای چی میگید من که داشتم میمردم خیلی ترسیدم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۳
واي نگووووووووووو
رضا
|
Germany
|
۲۱:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۲
2
6
ای بابا !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۲
3
36
خدا رو شکر که برج میلاد نیفتاد
پاسخ ها
بهزاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۳
من موقع توفان ترمینال جنوب بودم خداییش اولین چیزی که اومد تو ذهنم همین برج میلاد بود!!!!!!!
به تو چـه ؟ :|
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۳
خخخخخخخخخخ ... اینو خوب اومدی ...
ماردین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۲
6
7
امروز صبح و دیروز عصربوکان هم اینجوری بود.
پاسخ ها
فرنوش
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۳
جدی ی ی ی ؟
یعنی جوری بود که درختا چندتا درمیون میشکستن و میفتادن تو خیابون؟ یا یکی از پشت بوم پرت میشد پایین؟ یا اونیکی مصالح میفتاد رو سرش؟ پس چرا اخبار راجع به شهر شماها هیچی نگفت. ای بابا، زودتر میگفتی و مارو با این طوفانا آشنا میکردی.
خسته نشدید خدایی!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۲
1
5
یعنی اینکه هیچ کس به فکر مقابله با ریزگردها نیست اگه شرکت نفت همکاری نکنه کی میخواد همکاری کنه ما چندین ساله خاک میخوریم شما همش دو ساعت خاک شد تو بوق و کرنا میزنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۲
0
6
چند سالی که داره در تهران اتفاقاتی می افته با یک باد که 30 نفر کشته زخمی میشن پس زلزله چیکارش می کنه
سپهر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۲
1
4
برای خوزستان هشداریه صادر شده !
دوباره سایت ایران فورکا اخطاریه برای امشب و توفان شدید تر از تهران در خوزستان داده.
خوزستانیا مواظب باشن.
ارسلان
|
Germany
|
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۲
1
10
بینی هوا صبح امروز وضعیت آب و هوای استان "تهران"را نیمه ابری، در بعدازظهر افزایش ابر و رگبار و رعد و برق و شهر تهران، وزش باد شدید و گرد و خاک و رگبار و رعد و برق پیش بینی کرده بود
--------------------------------------------------

آخه اینم شد پیشبینی ؟ -.-
به جای 6 خط کلمه چیدن الکی کنار هم یه هشدار جدی میدادن که مردم ساعت 4 تا 6 احتمال طوفان زیاده , مراقب باشید
سید احمد حسینی
|
United States of America
|
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۲
2
6
تعداد کشته ها 5نفر
ناشناس
|
United States of America
|
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۲
1
3
اینم از پیشرفتهای کشور و پیش بینی و مدیریت بحران
ناشناس
|
United States of America
|
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۲
3
24
کسی دلواپس نیست؟
ناشناس
|
United States of America
|
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۲
2
6
طوفان! دوشواری! خیلیم عالیییییی. طوفان نداریم اینجا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۲
9
18
نماز آیات یادتون نره ها
ناشناس
|
United States of America
|
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۲
0
9
سمت ما درخت چنار به آن عظمت از ریشه دراومد افتاد رو ماشین کنار خیابون دو تیکه شد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۲
6
16
طوفان های 120 روزه سیستان معروف هست اما هیچ وقت هیچ خبری از اونا نیست.اما حالا چند دقیقه طوفانی که اومده تو تهران جوری انعکاس میدن که انگار دنیا به اخر رسیده!
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۲
2
9
بر اساس قانون هواشناسی باید اخطار با درجه بلا صادر مد کرده
زهرا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۲
1
5
سلام بچه ها چقدوحشتناک منکه فقط میخوام فردایامدرسمون خراب بشه یاامتحان کنسل یااگه نشدباطوفان به جمع اون5 نف6راضافه شم دامغان که هنوزتازه بارونش رسیده.التماس دعا.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۲
2
7
اتوبان نواب که من بودم چند عدد تصادف رخ داد و یک درخت هم قطع شد
نیلوفر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۲
8
15
من که نماز آیات خوندم!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۲
2
5
یکم از درد هر روزه سیستانیها رو تهرونیا فهمیدن ..خدایا بهشون صبر بده
ناشناس
|
Portugal
|
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۲
3
7
دلواپسان کجا هستند؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۲
0
8
آسمون هم ديگه اعصاب مصاب نداره...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۲
1
7
سرعت باد و طوفان تقصیر قالیباف نیست ولی جولان دادن موش در خیابان مقصر کیست ؟ آیا شهرداری مقصر نیست؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۲
1
7
اینکه چیزی نیست باید کم کم منتظر طوفانهای نمکی از سمت دریاچه (کویر) اورمیه باشید -اون موقع دنبال مقصر بگردید-خدا رحمت کند چند نفری رو که فوت کردن
هرمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۲
4
4
آدم خجالت می کشه وقتی میگن طوفان بابا کاترینا که نبوده یک گردباد بزرگ پشت ساختمانهای نیمه ساز تهران رخ داده ببین چه بزرگش کردن انگار طوفان نوح دوباره تکرار شده بابا این تند باد بوده به برجهای نیمه ساز زمین خاکی برخورد کرده شده گردباد نه ط-------و فا ن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۲
0
3
اینکه چیزی نیست باید کم کم منتظر طوفانهای نمکی از سمت دریاچه (کویر) اورمیه باشید -اون موقع دنبال مقصر بگردید-خدا رحمت کند چند نفری رو که فوت کردن
Tina
|
United States of America
|
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۲
5
3
آيا درسته كه باعث فعاليت گسل هاي تخران شده و احتمال زلزله هست؟؟
عارفه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۳
0
6
وای تو اون هوا که من مات و مبحوت به اسمان بودم سرعت باور نکردنی باد همرو تو خودش گرفت، تو اون اوضاع عابر جلویی من حالش بعد شد و تا اومدم به اون برسم هر چی گر و خاک بود وارد حلق و بینی و چشم ما شد.....
سعید
|
United States of America
|
۰۰:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۳
5
7
یزدم زیاد از این طوفانا میاد
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۳
3
6
طوفانها در تهران و شهرستانها به دلیل بی کفایتی مسوولین تهران نشین است. خوب شد طوفان به تهران هم رسید
sina
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۳
0
4
دوستی در فرودگاه امام کار می کنه نیم ساعت قبل از رسیدن توفان به ما خبر د اد از اونجا به سمت ما میاد اما مسئولین محترم گویا خواب بودند
احسان لالي شهري
|
-
|
۰۱:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۳
3
5
عذاب الهي
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۳
2
8
من فکر کردم اخرالزمانه :||||||||||||||||||
سجاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۳
2
13
دوستان! روح طبیعت از شما و ما مردم تهران خشمگین شده! (تولید روزانه میلیون ها تن زباله و رهاسازی آن در طبیعت, قتل عام هکتارها درخت و پاکسازی فضای سبز برای ساخت مجتمع های تجاری و مسکونی, تخریب و آلوده سازی و توهین به طبیعت در تفرجگاه ها و گردشگاه های طبیعی, عدم رعایت قوانین احترام به حریم طبیعت و سنت های الهی و طبیعی و .... تنها نمونه هایی اند) ... امیدوارم این طوفان نشانه ای از حوادث عظیمتر و خشم طبیعت نباشد ... آمین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۳
1
4
تو شهرای ما هر روزمون همینه
واقعا ما نمیدونستیم اینقدر برای پایتخت نشینا جالبه از امروز هر روز از این عکسا میگیرم کیف کنید والا
لطفا از آلودگی هوا هم حرف نزنید که تو شهر ما چند روز تابلو اعلام میزان آلودگی رو نسب کردن هر روز بالای خط خطر بود خاموشش کردن
الهه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۳
10
7
من اصلا نترسیدم
الهه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۳
2
4
من اصلا نترسیدم
ساناز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۳
6
6
من از خیلی میترسم میگن فردا صبح هم میخاد طوفان بیاد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۳
اکثر ترس شما و بقیه توی این موارد بخاطر غیرمنتظره بودن اون حادثه است.نگران نباشید در صورت تکرار بصورت اتوماتیک ذهنتون عادت میکنه.
اسفندیار نما
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۳
10
22
روحانی مچکریم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۳
چه ربطی داشت؟؟؟
وحید
|
Japan
|
۰۴:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۳
2
13
در کشور ژاپن کوچکترین حوادث قبل از رخ دادن اطلاع رسانی می شود و تمام جوانب را در نظر می گیرند و سیستم های شهری طوری ساخته شده اند که با هر رخداد غیر عادی آلارم زده می شود بعنوان مثال زلزله ای نسبتا شدید رخ دهد تمام متروها متوقف شده کلیه حرکت ها می ایستند و ... حالا در کشور ما اتفاق به این مهمی رخ میدهد هیچ هشداری از مراکز اطلاع رسانی داده نمی شود علت چیست؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۳
حوادثی مثل سونامی ؟
جلالیان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۳
1
8
سلام به تهرانی های عزیز. ما تو خراسان جنوبی شهرستان بشرویه هر روز از طوفان ها داریم کسی هم نمیگه کیلویی چند؟ خوش به حالتون که گردوخاکتون هم بازتاب داره.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۳
4
2
دوباره دلواپس شدم...
بشارت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۳
3
6
اينها همه علامت و بشارت از زلزله اي بزرگ است
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۳
3
6
مردم تهران نترسید در شهرستان زابل و زاهدان سه ماه از سال توفان با همین شرایط داریم و برای مردم هیچ اتفاقی نمیفته
داریوش ب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۳
3
17
متاسفانه ما خوزستانی ها چندین سال است به این درد مبتلاییم و یکسالی هست که بویی شبیه ناس ولی خیلی گندیده تر هم اضافه شده! به کجا و کی پناه آوریم؟!
پاسخ ها
مهناز
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۳
بابا شما ها که هی میگید تو شهرتون هر روز این طوفان ها میاد مگه دیروز تهران بودید ببینید چه خبر بوده؟؟؟هرروز تو شهر شما طوفان 120 کیلومتر بر ساعت میاد که 5 کشته بده و کلی تصادف رخ بده و درخت های غول پیکر رو از وسط نصف کنه؟؟؟؟؟ !!!!!!!!!!!!!!!!!1
حجتی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۳
1
10
خدایا به داد سیستانیا برس این تهرانی ها که طاقت دو ساعت طوفان رو ندارن چرا مردم سیستان مظلومن چرا یه خبر ازطوفانهای زابل تو این ایت انتخاب نیست در سالی 300 روز طوفان گردو غبار( تو رو خدا سانسور نکن )
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۳
1
8
سازمانی به نام هوا شناسی ، سازمانی به نام مدیریت بحران کشور که یکی از کارکردهای ان و وظایفش پیش بینی و پیش گیری است به نظرم چون برای این پیشگیری و پیش بینی حقوق می گیرند در قبال خداوند متعال در باره خون این 5نفر و خسارات وارده به مردم مسئولند
محمد
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۳
3
22
این وضعیت برای خوزستانی ها در طی تابستان و پاییز بسیار اتفاق می افته. یادمون باشه به فکر اونها باشیم...
عبادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۳
5
34
با سلام
بنده حقیر از طرف مردم خوب و خونگرم خوزستان در گذشت این عزیزان را تسلیت میگویم.و امیدوارم احدی از هموطنانمان به هیچ مشکلی دچار نشوند.
تمام ایران سرای من است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۳
منفی برای چی بود؟
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۳
2
8
دبیر ستاد مدیریت بحران شهرستان گناباد، از خسارت افزون بر 200 میلیارد ریالی توفان اواخر هفته گذشته در این شهرستان خبر داد.



حسین مرادی افزود: این توفان با سرعت 94 کیلومتر بر ساعت، چهارشنبه هفته گذشته شهرستان گناباد را درنوردید.

وی گفت : توفان به بخش های مختلف شهرستان گناباد نظیر تاسیسات شهری، فضای سبز، شبکه برق رسانی و خطوط انتقال محصولات باغی وزراعی دامداریها و گلخانه ها خسارت وارد کرد.



وی ادامه داد: به دنبال این توفان پنج میلیارد ریال به تاسیسات شهرهای بیدخت و گناباد، 24 میلیارد ریال به تاسیسات دامداری و کشاورزی، 173میلیارد و 180 میلیون ریال به مزارع و باغ ها و بیش از 500 میلیون ریال به خودروهای پارک شده درمعابر خسارت وارد شده است.



دبیر ستاد مدیریت بحران گناباد خاطرنشان کرد: این توفان تلفات جانی در بر نداشته ولی برخی از شهروندان با مشکلات تنفسی مواجه شدند و همچنان ریزگردها ادامه داد.



رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان گناباد نیز از فعال شدن کانون های شن روان خبرداد و از مردم بویژه دامداران و کشاورزان خواست در حفظ و نگهداری عرصه های درختکاری شده، همکاری کنند.



حسین چمنی افزود: عوامل طبیعی مثل خشکسالی های مکرر، عوامل انسانی مثل چرای بی رویه دام در عرصه ها، تجاوز برخی از کشاورزان به عرصه های تحت پوشش و عدم کفایت اعتبارات تخصیصی از دلایل فعال شدن کانونهای شن روان است.



وی با انتقاد از کمبود اعتبارات در این زمینه تصریح کرد:سال گذشته فقط 300 میلیون ریال اعتبار برای 80 هکتار نهال کاری پرداخت شده است.



وی نسبت به فعال شدن مجدد کانون های خیزش و نشست ماسه های روان بعد از پنجاه سال تثبیت در شهرستان گناباد هشدار داد.
نیم من
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۳
2
22
سازمان هواشناسی خجالت بکشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۳
6
10
این چیزی نیست ما هر روزمون تو خوزستان اینجوری پر از گرد و خاک طوفان خاکه حالا چون پایتخت صدای همه در اومده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۳
2
4
تلویزیون رادیو سازمان هوا شناسی صدا و سیما مثل همیشه در سکوت محض گذشتید قبلش اگه اعلام می کردین که می خواد طوفان بشه شاید الان 5 نفر زنده بودند اگه در حین طوفان برنامه های مزخرف صدا و سیما و رادیو قطع می شدو فقط چند دقیقه به مردم آرامش می دانید شاید ... واقعا مملکت ما داریم!!!
آسیه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۳
2
8
فیلما رو دیدم....خیلی وحشتناک بودن...البته باید اعلام می کردن که مردم اینقد اذیت نشن...
البته ما خوزستانیا اینقد طوفان شن داشتیم که دیگه واسمون عادیه....
هیچوقت هم اعلام نمیکنن........
تهرانی
|
Netherlands
|
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۳
1
6
باید درب این هواشناسی رو بست؛ در اخبار شنیدم میگفت خود هواشناسی متوجه آمدن این طوفان نشده بود حالا باید پرسید خواهر و برادرها در هواشناسی چه کاری انجام میدهند اگر گزارش داده بودند مردم هم آمادگی داشتند و آن هموطنان عزیز که به خاطر کم کاری هواشناسی از دنیا رفتند شاید الان نزد خانواده هاشان بودند. واقعا خجالت بکشید.
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۳
0
8
مسئولا هیچ ارزشی برای جون انسان ها قائل نیستند. طوفان قابل پیش بینیه، یه هشدار نمیدن که مردم برن جای امن، از طوفان نمیرن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۳
0
23
زیاد نگران نباشید، تاچند سال و یاروزآینده باخشک شدن کامل دریاچه مظلوم ارومیه ، شاهد طوفانهای شدید نمک درسراسرکشورخواهیم بود .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۳
5
16
این چیزی نیست ما هر روزمون تو خوزستان اینجوری پر از گرد و خاک طوفان خاکه حالا چون پایتخت صدای همه در اومده
اميد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۳
24
9
از خراسان جنوبي ام.الحمد الله.شايد مسئولين درد مناطق شرقي. غربي. جنوبي كشور را درك كرده وفكري براي گرد و غبار كشور بردارند!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۳
از اينکه هم وطنت مرده مي گي الحمدالله!!!! واقعا برايتان متاسفم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۳
الحمد الله ؟؟؟!!!! مردم مردند میگی .الحمد الله؟؟
ایران وطن من
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۳
10
6
پایتخت نشینان عزیز این قد از خودراضی نباشید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۳
8
4
یک طوفان معمولی شما را این چنین هراسان کرده
زینب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۳
2
5
من درگیر این روحیه ی شهروندانم اصن !!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۳
1
6
من درتهران ساکنم وهرروز دعا برای سلامتی هموطنان جنوب کشورم میکردم که شایدفرجی بشه دولتمردان فکری به حال آنها وپایتخنشینان بکنند.من فکرمیکردم فقط درنقاط جنوب ومرکزوضع هوا بحرانیه ولی طبق دیده هام الودگی درشمال کشورهم وجودداره.استدعامیکنم اگرمسءولی این پیغامهارومیبینه فکری اساسی به حال این ملت رنجدیده بکنند.همانطور که این ملت درهمه صحنه هاپشت دولت وایستادند حالا نوبت شماهاست یک جنم ازخودتون نشون بدین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۳
5
9
نگران نباشید الان رئیس جمهور برای این مسئله هم کارگروه تشکیل می ده و این مشکل را مثل بقیشون تا 100 اینده حل میکنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۳
5
7
قالیباف استعفا کن
دانیال
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۳
1
4
خیلی براشون طبیعی بوده گفتن ما که هیچ کارمون نمیشه به فکر ما ها نیستن
حسین حیدری رامشه ملقب به علیرضا افتخاری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۳
9
5
مواظب اعمالو رفتارتون باشید مارمضون نزدیکه از روزه گرفتن در نرید وگرنه بعد مارمضون دوباره طوفان میشه و اونایی که روزه نمیگیرنو قربانی میکنه.حواثتون باشه خدا با کسی شوخی نداره.ازمن گفتن بود
رویا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۳
5
7
هواشناسی صددرصد می دونسته یه همچین طوفانی قراره بیاد اما به ملت نگفته که وحشت ایجاد نکنه. این نهایت کم عقلی رو می رسونه. که ملت رو از حوادث آگاه نکنند و باعث کشته شدن و زخمی شدن هموطنانمون بشه. گرچه براشون مهم نیس. اگه همه هم بمیرن بازم مهم نیس.خدا ازشون نگذره. زلزله رو نمی پیش بینی کرد اما طوفان و بادو بارون و که می شه. ماهوارههای هوایی همه رو نشون می ده.
دکتر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۳
2
4
عزیزان فکر نکنید پاییتخت نشینان خیلی خوش حالند..تازه اینجا بدتر هم هست فکر نکن حالا زیر پای من بی ام و هست الان دیگه هیچ دردی ندارم، از اون پارازیت ها گرفته تا الودگی ، تا ترافیک و ... کلا بیماری و دردسر است...زیاد خوش حال نباش...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۳
3
6
مايزديها سالي چندبارگرفتارچنين طوفانهائي مي شويم حالاپايتخت نشينهاهم بفهمندما چه مي كشيم
بهنام
|
Kazakhstan
|
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۳
4
6
تا سرشون نياد نمي فهمن ما بوشهري ها از گردوغبارهاي
سمي و خطرناك سرطان زا چه مي كشيم
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۳
7
4
عاقبت كل كل كردن بچه تهروني ها با بچه هاي مشهد همينه تازه اين يك فوت ساده بود.
ساناز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۳
5
7
هموطنان گرامی،رئیس جمهور منتخب مث آزاد سازی هپی ها،اینم رفع میکنه،اصلا نگران نباشید
محمدرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۳
3
12
آقا تحریمیم . متوجه نیستین خوب ؟!!!! تجهیزات هواشناسی چینیه فقط می تونه نشون بده هوا صافه . گزینه ی توفان نداره ... درک کنید لطفا
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۳
1
2
طوفان دیروز ریزگردهای نمکین دریاچه ارومیه را تا نزدیکی شهرستان خوی وچایپاره آورده وکلیه کشاورزان مات مبهوت دست در گریبان مانده اند مسئولین محترم به داد دریاچه ارومیه برسید چد"اچد"اچد"اهمه اهالی استان درمعرض خطر هستند.
taraz
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۳
1
3
تازه یکی دیگه اش هم امروز سه شنبه از ساعت3تا6 میاد.خدا بدادتون برسه.البته ما جنوبی ها عادت به این طوفانا داریم.
taraz
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۳
1
2
تازه یکی دیگه اش هم امروز سه شنبه از ساعت3تا6 میاد.خدا بدادتون برسه.البته ما جنوبی ها عادت به این طوفانا داریم.
taraz
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۳
2
0
تازه یکی دیگه اش هم امروز سه شنبه از ساعت3تا6 میاد.خدا بدادتون برسه.البته ما جنوبی ها عادت به این طوفانا داریم.
حميد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۳
5
1
فقط اعدام
سید محمد
|
United States of America
|
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۳
3
9
یکــــی بره زنگ خونه قالیباف رو بزنه و بپرسه این همه حرفی که توو این 8--10 سال زدی و گفتی تهران فلان شده و امنه و حرف نداره و ما خوبیم، کووش!!!؟؟
چرا بیلبوردها در کمتر از 10 دقیقه همه ریختن رو زمین؟
چرا ورقهای آلومینیومی 4---5 متری ساختمونها مثل پــر رو هوا پرواز میکردن؟ کی به اینا تاییدیه داده؟

چرا تهران رو کرده شهر شیشه ای، آلومینیومی؟ اینکار برای شهر زلزله خیزی مثل تهران صحیح و استاندارد نیست آقای قالیباف...
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۳
1
6
خیلی بد بود داشتیم فوتبال بازی می کردیم یه دفعه ای همه جا تاریک شد پدر چشم در اومد.
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۳
3
5
خداییش چقدر ترسیدید ؟
اشکان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۳
0
7
اینم نتیجه بی اهمیتی مسئولین کشور به محیط زیست و طبیعتی که داره نابود میشه و برای کسی هم مهم نیست تاوان این بی توجهی ها همیشه گریبان مردم رو میگیره دیگه دوستان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۳
0
5
تهرانی های عزیز منظورم مردم عادی است ما شمارا درک می کننیم
ice
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۳
4
9
بيچاره اين پايتخت نشين ها خار شدن رفتن تو چشم بعضي ها همه تو تهران بميرن خنك ميشيد؟
نميدونم اينا چي تو تهران مي بينن كه ما نمي بينيم
هركي با تهران مشكل داره نياد اينجا زندگي كنه والا!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۳
0
7
خدا رحمت کن این 5 نفر عزیز را و همینطور شفا بده بقیه مصدومین را،نکته ای را عرض کنم،این پایتخت نشینهای سرمست و مغرور(البته بعضیاشون)تا چیزی را به چشم نبیند باور نمی کنند،شاید این طوفان جرغه ای باشد برای کمک به بقیه استانها که با این حوادث دست و پنجه گرم می کنند و صدایشان هم به جایی نمی رسه
نرگس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۳
0
5
تصادف زنجیره ای آزاد راه قم تهران رو از نزدیک دیدم خیلی تأسف بار بود خدا بهمون رحم کرد دقیقا چن دقیقه قبل از حضور ما تصادف شده بود
انتخاب
|
United States of America
|
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۳
0
6
تلنگری به مسئولین بود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۳
0
6
این طوفان از کجا وارد شده ؟چرا به مردم نمی گویید ؟ لطفا پاسخ گو باشید.
ماو شما
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۳
0
6
خدا به خیر کنه داره تمام شهرها رو طوفان میگیره
علیرضا
|
Germany
|
۱۸:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۳
2
4
دوستان عزیز اهل جنوب کشور ، چرا شما این توفان رو به توفان موجود در محل زندگی خودتون ربط میدید ؟! در مناطق جنوبی به خاطر اقلیم منطقه و آب و هوا این اتفاق یه چیز معمولیست و حتی در دبی و کشور های عربی هم زیاد اتفاق می افته و راه چاره ی قطعی هم براش وجود نداره ! و تهرانی ها از این اتفاق نارحتند که چرا هواشناسی هیچ اعلام خطری نکرده این چه ربطی داره به اون ؟! والا ما هم اینجا کلی مشکلات داریم اینگونه داریم ، یه نمونه ش هوای آلوده که فکر نکنم هیچ کدومتون به عمر تجربه کرده باشید ، اگر فکر میکنید اینطور نیست خودتون تشریف بیارید ببینید !
ساناز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۳
4
1
اصلا نگران نباشید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۳
8
9
قالی باف نباید دوباره شهردار می شد
هادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۳
16
9
نشونه اخر زمونه .خدا همرو رحمت کنه
میرسى نا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۳
3
4
معلوم ھس کى ناکارامدھا از ھمھ مشاعل حساس قرارھ کنار برن؟بعداز سالھا ى سال 1بار اطلاع رسانى خوب ھواشناسى مى تونس بدرد بخورھ اونم نتونستن
نسیم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۳
18
14
این طوفان نیست بلا اسمانی خشم خداست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۳
6
27
کامنتها رو خوندم حیلی متاسف شدم عده ای مردند و مجروح شدند ولی خیلیها خوشحال بودند که مثل استان و شهر خودشون توی تهران هم طوفان اومده فردی به نام امید که خدارو هم شکر کرده !!! پس انسانیت ما کجا رفته؟؟؟؟؟
نظرات بینندگان