arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۶۵۸۱۸
تاریخ انتشار: ۰۸ : ۱۰ - ۱۹ خرداد ۱۳۹۳
ادعای تحلیلگر مشهور آمریکایی:

حمله ی یکجانبه اسرائیل به ایران به طور فوق العاده ای موفقیت امیز خواهد بود/این حمله بر روی روابط آمریکا و اسرائیل تاثیر منفی می گذارد

آنتونی کوردزمن تحلیلگر مسائل استراتژیک ادعا کرد که حمله ی یکجانبه اسرائیل به ایران با وجود ممانعت های آمریکا به طور فوق العاده ای موفقیت امیز خواهد بود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
دیفنس نیوز نوشت: آنتونی کوردزمن تحلیلگر مسائل استراتژیک ادعا کرد که حمله ی یکجانبه اسرائیل به ایران با وجود ممانعت های آمریکا به طور فوق العاده ای موفقیت امیز خواهد بود.

به گزارش سرویس بین الملل «انتخاب»،  عضو مرکز بررسی های بین المللی و استراتژیک در واشنگتن که در کنفرانس هرزیلیا در سرزمین های اشغالی سخنرانی می کرد، گفت: تصمیم اسرائیل برای استفاده از حقوق خود برای حمله به ایران تاثیر بزرگی بر روابط دو جانیه با واشنگتن خواهد گذاشت.

وی اضافه کرد: اسرائیلی ها باید بفهمند که حمله ی یکجانبه به ایران می تواند تاثیر بسیار منفی بر روابطشان با آمریکا بگذارد.

وی ادامه داد: مقامات اسرائیل نباید تصور نکنند که توافقنامه ای که در آینده با ایران منعقد می شود اشتباه است.

دن شپیرو سفیر امریکا در اسرائیل از دیگر سخنرانان کنفرانس هرزیلیا بود. او گفت: اوباما در مذاکرات دو هدف دارد که آن دو عدم دستیابی ایران به تسلیحات هسته ای و ارائه تضمین برای صلح امیز بودن برنامه هسته ای تهران است.

وی افزود: ما وارد دوره ی مهمی شده ایم و دوباره اعلام می کنیم که هیچ توافقی بهتر از یک توافق بد است.

نظرات بینندگان