arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۶۶۰۴۳
تاریخ انتشار: ۳۱ : ۱۱ - ۲۰ خرداد ۱۳۹۳

باز هم سیب‌زمینی گران شد!؟

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :


رئیس اتحادیه خرده‌فروشان میوه اراک ضمن اشاره به قیمت چند قلم میوه در میدان میوه‌ و تره‌بار اراک از افزایش قیمت سیب‌زمینی خبر داد.

محمد‌علی آقاخانی  منطقه مرکزی، گفت: قیمت سیب‌زمینی چهار روز است که از کیلویی 700 تومان به دو هزار تومان در میدان میوه و تره‌بار رسیده است.

وی دلیل این افزایش قیمت سیب‌زمینی را کمبود و به بار ننشستن این محصول عنوان کرد.

رئیس اتحادیه خرده‌فروشان میوه اراک در ادامه اظهار کرد: طالبی ساوه هنوز وارد بازار اراک نشده است و در حال حاضر محصول شهرهای اهواز، شیراز در بازار اراک به فروش می‌رسد.

آقاخانی با بیان اینکه طالبی ساوه حدود 10 روز دیگر در اراک نیز عرضه خواهد شد، عنوان کرد: این محصول در حال حاضر به قیمت کیلویی 400 الی 700 تومان در میدان و بازار اراک به فروش می‌رسد.

وی گفت: گیلاس درجه یک در میادین میوه و تره‌بار به قیمت هر کیلو شش هزار تومان عرضه می‌شود و در بازار اراک به قیمت هر کیلو 7 الی 10 هزار تومان به فروش می‌رسد.

رئیس اتحادیه خرده فروشان میوه اراک ادامه داد: توت‌فرنگی نیز از کیلویی دو تا هفت هزار تومان در بازار اراک عرضه می‌شود.

آقاخانی افزود: قیمت زردآلو نیز به نسبت روزهای اول ورود این محصول به بازار گران‌تر شده و در میدان به قیمت هر کیلو 6 تا 7 هزار تومان عرضه می‌شود.

وی در پایان گفت: به دلیل وجود گلخانه‌های خیار در اراک، این محصول به وفور و با قیمت 600 الی 700 تومان در بازار وجود دارد تا حدی که به شهرستان‌های دیگر نیز صادر می‌شود.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان