arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۶۶۶۹۳
تاریخ انتشار: ۳۶ : ۲۱ - ۲۳ خرداد ۱۳۹۳

تساوی کامرون و مکزیک در نیمه نخست/ 3گلی که آفساید اعلام شد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 نیمه نخست دیدار تیم های ملی فوتبال کامرون و مکزیک درحالی با تساوی بدون گل به پایان رسید که 3 گل دو تیم در این نیمه از سوی کمک داوران آفساید اعلام شد.
 

به گزارش ایرنا، این دیدار از ساعت 20 و 30 دقیقه امشب (جمعه) از گروه A رقابت های جام جهانی در هوای بارانی ورزشگاه داس دوناس شهر ناتال برزیل آغاز شد.

قضاوت این دیدار را ویلمار رولدان از کلمیبا با کمک های دو هموطن خود برعهده دارد.

مکزیکی ها با هدایت میگوئل هررا کار خود را با ترکیب گیلرمو اوچوآ، پل آگوئیلار، فرانسیسکو رودریگس، رافائل مارکز (کاپیتان)، هکتور هررا، میگل لایون، جیوانی دوس سانتوس، هکتور مورنو آندرس گوآردادو، اوریب پرالتا و خوزه خوآن و اسکوئیس آغاز کردند.

در تیم کامرون نیز ولکر فینکه سرمربی آلمانی تیم خود را با ترکیب ایتانجه، آسو اکوتو، نیکولو، جوگوئه، آلکسی سانگ، موکانژو، ساموئل اتوئو (کاپیتان)، چوپو موتینگ، چه جو، امبیا و انوهه روانه میدان کرد.

این دیدار با برتری محسوس مکزیکی ها در میانه میدان آغاز شد و همین امر سبب گردید تا این تیم در 10 دقیقه ابتدایی چند حمله خطرناک را روی دروازه شیرهای رام نشدنی طراحی کند.

در دقیقه 12 مکزیک توسط جیوانی دوس سانتوس به گل دست یافت که کمک داور اول این دیدار، اعلام آفساید کرد تا گل مکزیک مردود شود.

در دقیقه 16 کامرون صاحب ضربه کرنر شد و در یک رفت و برگشت به گل دست یافت که اینبار کمک داور دوم با بالا بردن پرچم خود گل نماینده آفریقا را مردود اعلام کرد.

در ادامه هافبک های کامرون تلاش بیشتری از خود نشان داده و روند بازی را به تعادل کشیدند. در دقیقه 21 ارسال زیبای آسو اکوتو به ساموئل اتوئو رسید که ضربه کاپیتان کامرون به دیرک دروازه برخورد کرد و به بیرون رفت.

در دقیقه 30 مکزیکی ها از روی ضربه کرنر به گل دیگری دست یافتند که اینبار هم گل دوس سانتوس آفساید اعلام شد.

در نهایت 45 دقیقه نخست این دیدار که زیر بارش شدید باران درحال برگزاری است، بدون گل پایان یافت.
نظرات بینندگان