arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۶۷۰۵۱
تاریخ انتشار: ۱۰ : ۲۱ - ۲۵ خرداد ۱۳۹۳

مديرعامل همراه اول : نرخ موثر مکالمه همراه اول فقط 6 درصد افزايش يافته است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مدیر عامل شرکت تلفن همراه اول گفت: نرخ موثر مشترکان همراه اول سیم کارتهای دائمی کمتر از شش درصد افزایش یافته است .

صدوقی در نشست خبری بعد از مراسم بهره برداری از رومینگ ملی همراه با وزیر ارتباطات و مدیران اپراتورهای رایتل و ایرانسل افزود: افزایش هزینه برخی قبوض مشترکان از محل رومینگ ،یا جی پی آر اس ، بوده است .

وی اضافه کرد: در سیمکارتهای اعتباری میانگین 9 درصد کاهش هزینه و در سیمکارتهای دائمی میانگین شش درصد افزایش نرخ تعرفه داشته ایم.

مدیر عامل همراه اول افزود: تعرفه های تلفن همراه اول با مصوبه فعلی سازمان مقررات رادیویی تغییر یافته است.

وی گفت: آخرین نرخ برای مکالمات مشترکان دائمی تلفن همراه مربوط به اسفند سال 1382 بوده است و طی ده سال هیچ تغییر قیمت نداشت .

صدوقی اضافه کرد: نرخ قبلی ما یکسان نبود و به صورت شهری ، بین شهری و جابجائی محاسبه می شد .

وی افزود: نرخ مکالمات شهری در سیم کارتهای اعتباری67 تومان، در مکالمات شهری 113تومان و هزینه جابجایی 13 تومان بود.

صدوقی گفت: نرخ جدید اعمال شده 67 تومان است که بر این اساس 41 درصد کاهش نرخ در سیم کارتهای اعتباری بین شهری و کاهش صد در صد هزینه جابجائی در سیم کارتهای اعتباری داشتیم .
وی افزود: میانگین نرخ موثر ما از 73 به 67 تومان کاهش یافته است یعنی حدود 9 درصد نرخ سیم کارتهای اعتباری همراه اول کاهش یافته است.
مدیرعامل همراه اول گفت: در سیمکارتهای دائمی هم بر اساس نرخ سال قبل سازمان تنظیم مقررات رادیویی 537 ریال بود که هم اکنون با وجود مصوبه 599 ریال بود و ما همان 570 ریال را اجرا کردیم یعنی میانگین کمتر از شش درصد افزایش هزینه داشته ایم .
وی افزود : در عمل نرخ هزینه های بین شهری 31 درصد کاهش پیدا کرده و از 76 تومان به 57 تومان رسیده و صد درصد هزینه جابجائی حذف شده و نرخ شهری حدود 25 درصد افزایش یافته است .
این درحالی است که وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با این افزایش تعرفه های نرخ مکالمات شرکت تلفن همراه اول مخالفت کرده و خواستار تجدید نظر در آن است
نظرات بینندگان