arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۶۷۳۳۷
تاریخ انتشار: ۲۱ : ۰۹ - ۲۷ خرداد ۱۳۹۳

دستور رییس جمهور برای بررسی حضور بانوان در سالن مسابقات والیبال

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :


شهیندخت مولاوردی، معاون رئیس جمهور در امور زنان  درباره اعتراضش به حضور نیافتن بانوان در مسابقات والیبال ایران و برزیل و واکنش هیات دولت به این اعتراض، ضمن بیان مطلب فوق گفت: رئیس جمهور در این باره توضیح خواستند و من به آقای روحانی توضیح دادم قبلا این ممنوعیت برای حضور زنان در ورزشگاه و تماشای مسابقه والیبال وجود نداشته است.

وی افزود: همچنین به ایشان اعلام کردم این زیبنده دولت تدبیر و امید نیست که این ممنوعیت‌ها و محدودیت‌ها به نام این دولت گره بخورد و برخلاف برنامه‌ها و هدف دولت است که به دنبال افزایش سرمایه اجتماعی و جلب رضایت عمومی جوانان است.

معاون امور زنان ریاست جمهوری همچنین خاطرنشان کرد: رئیس جمهور در این باره توضیح بیشتر خواستند و قرار شد من و گودرزی، وزیر ورزش و جوانان در این باره تعاملاتی داشته باشیم که تدابیر و ساز و کارهایی صورت گیرد که نگرانی افرادی که نگران حضور زنان در ورزشگاه هستند برطرف شود و به ویژه خواسته نسل جوان در مسابقات بین‌المللی محقق شود.

مولاوردی در خصوص احتمال حضور زنان در مسابقات والیبال ایران - ایتالیا و ایران - لهستان، گفت: ما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم و به رایزنی‌های‌مان ادامه می‌دهیم.

به گزارش مهر، شهیندخت مولاوردی در فیس بوکش از اعتراضش به عدم حضور زنان برای تماشای مسابقات والیبال در هیات دولت خبر داده بود.
 

منبع: مهر
نظرات بینندگان