arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۶۸۰۱۳
تاریخ انتشار: ۱۵ : ۲۰ - ۳۰ خرداد ۱۳۹۳

تيم واليبال ايران از ايتاليا انتقام گرفت

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

تيم ملي واليبال ايران در اولين ديداري که از ايتاليا پذيرايي مي‌کرد توانست با نتيجه 3 بر صفر به پيروزي برسد.
 

 تيم ملي واليبال ايران در هفتمين ديدار خود در چارچوب رقابت‌هاي ليگ جهاني عصر امروز از ساعت 18 و 30 دقيقه در سالن آزادي با حضور حدود 12 هزار هوادار به مصاف ايتاليا رفت که در پايان شاگردان کواچ با نتيجه 3 بر صفر به برتري رسيدند.

تيم ملي واليبال ايران در ست اول با ترکيب شهرام محمودي، فرهاد قائمي، سعيد معروف، سيدمحمد موسوي، فرهاد ظريف و مجتبي ميرزاجان‌پور به ميدان رفت. تيم ملي واليبال ايتاليا هم که با تيم دوم خود به تهران سفر کرده با ترکيب توماس برتا، لوکا ويتوري، فيليپو لانزا، ميشل بارانوويچ و راندازو به زمين مسابقه رفت.

شاگردان کواچ در ست اول کار دشواري را نداشتند و با اختلاف 7 امتياز توانستند لاجوردي‌پوشان را شکست دهند. در اين ست ايران با نتيجه 25-18 به برتري رسيد.

در ست دوم هم شاگردان بروتو حرفي براي گفتن نداشتند و مقابل قدرت ايران مغلوب شدند. هرچند که سرمربي ايتاليا در چند صحنه به شدت به تصميم داور اعتراض داشت و قصد داشت تا نتيجه بازي را به سود شاگردانش به پايان برساند اما اين شاگردان کواچ بودند که در پايان اين ست با نتيجه 25-20 به پيروزي رسيدند تا تيم ملي ايران 2 بر صفر پيش بيفتد.

در ست سوم تيم ملي ايران عملکرد فوق‌العاده‌اي داشت و اجازه نداد حتي امتيازات لاجوردي‌پوشان از 15 بيشتر شود. در اين ست شاگردان کواچ با نتيجه 25-15 به پيروزي رسيدند.

تيم ملي واليبال ايران با اين پيروزي 10 امتيازي شد و به رده دوم صعود کرد. البته اين جايگاه موقتي است چرا که دو تيم لهستان و برزيل از ساعت 22 امشب به مصاف يکديگر مي‌روند. اين دو تيم 8 امتيازي هستند و بايد ديد در اين ديدار چه نتيجه‌اي رقم مي‌خورد.

ملي‌پوشان ايران در چهارمين رويارويي با ايتاليا روز يکشنبه اول تيرماه از ساعت 18 و 30 دقيقه پذيراي لاجوردي‌پوشان خواهند بود. واليباليست‌هاي کشورمان در دو ديداري که در ايتاليا برگزار شد با نتايج مشابه 3 بر صفر شکست خورده بودند.
نظرات بینندگان