arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۶۸۵۴۳
تاریخ انتشار: ۰۹ : ۱۳ - ۰۲ تير ۱۳۹۳
گلایه رییس قوه قضاییه از رسانه ملی

آملی لاریجانی: رسانه ملی حیاط خلوت افراد خاص نشود/ مجری و تهیه کننده دست به دست هم می دهند و قوه قضاییه را محاکمه می کنند/ برای اینها و رئیس، تاسف می خوریم

از صدا و سیما گلایه مندم زیرا برخی برنامه هایش درباره قوه قضاییه صددرصد مخرب بود. در این برنامه ها بدون حضور طرفین و به صورت یکجانبه دستگاه قضایی را به محاکمه کشیدند. صدا و سیما رسانه ملی است و نباید حیاط خلوت برخی افراد خاص شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رئیس قوه قضاییه با انتقاد شدید از سازمان صدا و سیما گفت: سازمان صدا و سیما رسانه ملی است و نباید حیاط خلوت برخی افراد خاص شود.

به گزارش انتخاب، آیت الله صادق آملی لاریجانی پس از تجدید میثاق با آرمانهای امام راحل در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از صدا و سیما گلایه مندم زیرا برخی برنامه هایش درباره قوه قضاییه صددرصد مخرب بود. در این برنامه ها بدون حضور طرفین و به صورت یکجانبه دستگاه قضایی را به محاکمه کشیدند.

وی افزود: صدا و سیما رسانه ملی است و نباید حیاط خلوت برخی افراد خاص شود.

رئیس قوه قضاییه تاکید کرد: در یک برنامه مجری و تهیه کننده دست به دست هم می دهند و قوه قضاییه را یک جانبه محاکمه می کنند که به نظر من این کار عناوین مجرمانه دارد. فردی هم می آید و در این برنامه می گوید بدون پارتی نمی توان در قوه قضاییه کاری کرد.

وی افزود: در سال حدود 14 میلیون پرونده در دستگاه قضایی دیده می شود و برای تهیه کننده، مجری و رئیس تاسف می خوریم.

آیت الله آملی لاریجانی خاطر نشان کرد: همه باید کمک کنیم تا مشکلات دستگاه قضایی کم شود و تمام تلاشمان برای حل مشکلات مردم باشد. قبول داریم که در دستگاه قضایی مشکلاتی وجود دارد اما باید با کمک دستگاهها این مشکلات را رفع کنیم.

رئیس قوه قضاییه خاطر نشان کرد: در این هفته فرصت خوبی است تا گزارشی از کارهای مثبت صورت گرفته در قوه قضاییه ارائه شود و نواقص بررسی و رفع شود. در این هفته همایشی با حضور روسای سه قوه برگزار شد و دیروز نیز جلسه ای به نحو ویژه در محضر مقام معظم رهبری تشکیل شد که در این جا جای دارد از الطاف ایشان تشکر کنم که وقت کافی گذاشتند و روح جدیدی را در مدیران دستگاه قضایی دمیدند.

وی تاکید کرد: مردم اگر به مباحث حقوقی و کیفری توجه داشته باشند مشکلات دستگاه قضایی کاسته می شود. مدیران عالی دستگاه قضایی شریف و علاقمند به کارند و با تمام وجود مشغول به خدمت رسانی بوده تا مشکلات را برطرف کنند. باید برای رفع مشکلات همکاری خوبی صورت گیرد تا خروجی آن خوب شود. در همایش سراسری قوه قضاییه نیز رئیس جمهور و رئیس مجلس سخنان همدلانه ای داشتند و فرمایشات مقام معظم رهبری در جلسه دیروز نیز مهم و موثر بود.

نظرات بینندگان