arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۶۸۷۷۷
تاریخ انتشار: ۵۵ : ۱۵ - ۰۳ تير ۱۳۹۳

پرونده پزشکی شوماخر به سرقت رفت!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :


مدیر برنامه‌های «میشائیل شوماخر» گفت: پرونده پزشکی شوماخر از بیمارستان ربوده شده و سارقان اعلام کرده‌اند که قصد فروش آن را به رسانه‌ها دارند.

ستاره سال‌های نزدیک مسابقات اتومبیلرانی «فرمول یک»، حدود شش ماه پیش در هنگام اسکی دچار سانحه جدی شد و به کما رفت. پزشکان هفته گذشته اعلام کردند شوماخر از کما خارج شده و سپس به بیمارستان «گرنوبل» فرانسه منتقل شده است.

پرونده پزشکی شوماخر از همین بیمارستان به سرقت رفته و سارقان برای فروش آن مبلغ 50 هزار یورو تعیین کرده‌اند. این پرونده محتوی جزئیاتی از مراحل مختلف جراحی‌های انجام شده روی شوماخر نیز هست و «سابینه کم»، مربی شوماخر در هفت دوره‌ای که وی قهرمان مسابقات «فرمول یک» شده است، گفت: پرونده پزشکی شوماخر به سرقت رفته و سارقان اطلاعات موجود در آن را به فروش گذاشته‌اند.

وی افزود: هنوز با صراحت نمی‌توانیم بگوییم این پرونده که به فروش گذاشته شده جعلی یا اصلی است اما آنچه که مسلم است این است که پرونده پزشکی شوماخر به سرقت رفته است.

به گزارش ایسنا به نقل از روزنامه تلگراف، «کم» در ادامه تاکید کرد: فروش و انتشار این پرونده‌ها و اطلاعات موجود در آنها خلاف است چرا که محتوی تمام پرونده‌های پزشکی محرمانه و سری هستند و نباید به صورت عمومی منتشر شود. بنابراین نسبت به انتشاردهندگان این اطلاعات اقامه دعوی خواهیم کرد.

شوماخر 45 ساله به دنبال حادثه‌ای که برایش رخ داد مجبور شد شش ماه در بیمارستان با مرگ دست و پنجه نرم کند اما گزارش‌های اخیر از روند بهبودی وی حکایت دارند.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان