arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۶۹۲۴۰
تاریخ انتشار: ۲۷ : ۱۲ - ۰۶ تير ۱۳۹۳

« افطاری ها» هدف « داعشی ها» می شوند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
روزنامه لبنانی « الاخبار» نوشت که تروریست های تکفیری تهدید کرده اند مراسم های مذهبی از جمله افطاری ها در ماه مبارک رمضان را با استفاده از انتحاری ها هدف قرار خواهند داد.
الاخبار در شماره روز جمعه خود افزود: حزب الله و مراجع دینی در حال بررسی این تهدیدها و اطلاعات دریافتی هستند و بزودی تصمیم خود را در خصوص مراسم های افطاری که هرساله در ماه مبارک رمضان برگزار می شود، اعلام می کنند.

تروریست های تکفیری که ماموریت دارند به نام دین بر روی دین و دینداران خنجر بکشند ، گفته اند انتحاری های مجهز به کمربندهای انفجاری را روانه لبنان کرده اند تا مراسم های افطاری و نمازهای جمعه را بویژه در ضاحیه جنوبی بیروت و دیگر شهرهای لبنان منفجر کنند.

الاخبار خاطرنشان کرد: نیروهای امنیتی لبنان هم برنامه ویژه فوق العاده امنیتی حفاظت از رستوران ها ، هتل ها ، قهوه خانه ها و محل های تجمع مردم هنگام تماشای مسابقات جام جهانی را در سراسر لبنان بویژه بیروت و حومه آن در دست اجرا دارند تا مانع تحقق تهدیدهای تروریست های انتحاری شوند که احتمال دارد به واکنش های انتقامجویانه منجر گردد.

این روزنامه لبنانی نوشت: نیروهای امنیتی در چارچوب این برنامه و اقدامات پیش دستانه حضوری گسترده در اطراف مراکز و اماکنی که در معرض تهدید هستند، بطور مستقر شده و به تعداد گشتی های ویژه نیز افزوده شده است و نیروهای امنیت عمومی در آماده باش کامل بسر می برند.

الاخبار خاطرنشان کرد: این نگرانی وجود دارد که دفاتر و پایگاه های نیروهای امنیت عمومی هدف کامیون های بمب گذاری شده باشند.

رسانه های لبنانی اعلام کردند که هدف اصلی باند تروریستی داعشی سعودی متلاشی شده در هتل « دو روی» منطقه الروشه بیروت ، هتل رستوران « الساحه» بوده که نزدیک بیمارستان رسول اعظم(ص) و پمپ بنزین ایتام قرار دارد و مراسم های مذهبی بیشتر در آن برگزار می شود.

اعضای این باند داعشی سعودی دوازه روز قبل از طریق ترکیه وارد لبنان شده و درهتلی ده چند متری سفارت سعودی در بیروت اقامت داشتند.
منبع: ایرنا
نظرات بینندگان