arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۶۹۷۵۰
تاریخ انتشار: ۴۴ : ۱۲ - ۰۹ تير ۱۳۹۳

ورود رییس جمهوری الجزایر به دیدار امشب الجزایر مقابل آلمان

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
عبدالعزیر بوتفلیقه در این پیام افزود، همت کنید تا آنچه پیشکسوتان شما در جام جهانی 1982 و در همین ماه مبارک رمضان، آلمان غربی را شکست دادندو حماسه ای بی بدیل ساختند ،در جام جهانی کنونی برزیل تکرار شود.

تیم ملی فوتبال الجزایر در نخسین دیدار مرحله گروهی جام جهانی 1982با نتیجه دو بر یک تیم ملی آلمان غربی را شکست داد.

در پیام رئیس جمهوری الجزایر به بازیکنان تیم ملی این کشور آمده است، حال که شرایط برای شما مناسب تر شده و به باور رسیده اید که برد همیشه با تیم های قوی تر رقم نمی خورد بلکه باانسجام واراده آهنین ومهارت میسر خواهد شد، تلاش کنید به این مهم دست یابید وتاریخ ساز شوید.

به گفته بوتفلیقه، اینک که برای نخستین بار در تاریخ الجزایر،تیم ملی از مرحله نخست عبورکرده و توانسته دریک بازی چهارگل به ثمر برساند و نتیجه ای که تاکنون هیچ یک ازتیمهای عربی وآفریقایی(زدن این همه گل) بدست نیاورده اند را رقم بزند، دستاوردبزرگ وبرگ زرینی از تاریخ ورزش الجزایر محسوب می شود.

ریس جمهوری الجزایر افزوده است که تمام ملتهای دوست وبرادر از این دست آورد بزرگ ورزشی شما خوشحال شده اند، لذا شما باید با تلاش وجانفشانی زمینه خوشحالی وبالندگی مردم این کشور وکشورهای دوست وهمسایه را فراهم کنید.

تیم ملی فوتبال الجزایر درمرحله گروهی جام جهانی برزیل با باخت 2 بر یک برابر بلژیک وبرد 4 بر2 کره جنوبی وتساوی یک بر یک مقابل روسیه بعد از بلژیک به عنوان تیم دوم گروه هشتم به مرحله بعد صعود کرد.

این تیم امشب درمرحله یک هشتم پایانی با تیم ملی آلمان دیدار خواهد کرد.
منبع: ایسنا
نظرات بینندگان