arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۷۰۳۴۲
تعداد نظرات: ۱۶۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۷ : ۰۰ - ۱۳ تير ۱۳۹۳
سخنان صریح علی جنتی:

تمام نگرانی تان ساپورت پوشیدن یک خانم است اما ما نگرانی های عمیق تری داریم/صداوسیما که مصاحبه ما را پخش نمی کند چرا سئوال می پرسد/این ها فقط افسردگی مردم را تشدید می کنند/هاشمی بنیانگذار اعتدال است

در طول دوره ی احمدی‌نژاد، نمی‌دیدیم کسانی که امروز نگرانند، اظهار نگرانی بکنند/در مورد کتاب‌هایی که هنوز مجوز انتشار نگرفته‌اند، داد و فریاد راه می‌اندازند/ما نگرانی‌های عمیق‌تری داریم. نگران آینده کشور،‌ وضع اقتصاد،‌ میلیون‌ها جوان بیکار که نمی‌توانند ازدواج کنند و نمی‌توانند مسکن بخرند هستیم که همه اینها ام‌الفساد است. سرقت در حال افزایش است،‌ فساد اخلاقی زیاد شده، سن روسپیگری پایین آمده و بنیان خانواده دچار آسیب شده، که ناشی از همین مشکلات است
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :


وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نسبت به کاهش سن روسپیگری، افزایش سرقت و مشکلات ناشی از ناتوانی جوانان برای ازدواج، هشدار داد.

به گزارش «انتخاب» ، "علی جنتی" در همایش «دل‌آرامی» که به همت حزب مردم‌سالاری در هتل المپیک برگزار شد، با انتقاد از برخی موضع‌گیری‌ها نسبت به دولت تحت عنوان "دلواپسی"، گفت: ما نیز دل‌نگرانیم اما دل‌نگرانی‌های عمیق‌تری داریم.

وی اظهار کرد: انتخابات 24 خرداد 92 فصل نوینی در تاریخ سیاسی کشور ایجاد کرد و البته دولت در شرایطی که کشور در حوزه‌های مختلف سیاسی،‌ اقتصادی و فرهنگی دچار مشکلات عدیده‌ای بود، تشکیل شد.

وزیر فرهنگ با اشاره به مشکلات کشور در حوزه اقتصاد، تحریم‌ها و روابط با کشورهای همسایه و دیگر کشورها، گفت: از نظر فرهنگی نیز در گذشته فضای انقباضی ایجاد شده بود که بسیاری از اهالی هنر از ابراز فکر و اندیشه خود ناامید بودند و با دستگاه‌های فرهنگی قهر کرده بودند. در طول هشت سال ریاست‌جمهوری آقای احمدی‌نژاد، ما نمی‌دیدیم کسانی که امروز می‌گویند نگرانیم، اظهار نگرانی کنند. همان‌هایی که در طول هشت سال مرتبا سیاست‌های ایشان و همه نابسامانی‌ها و مشکلات اقتصادی کشور را توجیه می‌کردند و امروز از سیاست خارجی و سیاست‌های فرهنگی کشور اظهار نگرانی می‌کنند،‌ اما ظاهرا این فرار رو به جلو است که خود را به عنوان مدعی مطرح می‌کنند.

به نوشته ی ایسنا، جنتی ادامه داد: بسیاری از فیلم‌هایی که امروز به آن‌ها اعتراض می‌کنند در دولت گذشته مجوز گرفته‌اند اما اکنون به یک‌باره نگران شده‌اند که سینما به انحراف می‌رود. یا در مورد کتاب‌هایی که هنوز مجوز انتشار نگرفته‌اند، داد و فریاد راه می‌اندازند. 12 کتاب "صادق هدایت" در دولت نهم مجوز انتشار گرفت اما در این دولت که حتی درخواست تجدید چاپ هم نشده، فریاد می‌زنند که چرا دولت چنین اجازه‌ای می‌دهد. در دولت‌های نهم و دهم در برخی مطبوعات به مقدسات توهین می‌شد اما هیچ‌کسی مدعی نبود و امروز به ادنی مناسباتی فریادشان بلند می‌شود که اسلام از دست رفت و منحرف شد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار کرد: دولت تلاش کرده است که کرامت انسان‌ها را حفظ کند و به اساتید، هنرمندان و نخبگان جامعه احترام بگذارد و شخصیت واقعی افراد را محفوظ بدارد. اگر صاحب فکر و اندیشه‌ای بخواهد اظهارنظری بکند بتواند بیان کند، بنویسد و بگوید. فضایی ایجاد کرده‌ایم که همه سلیقه‌ها بتوانند حضور یابند.

وی افزود: در 8 سال گذشته سعی می‌شد از سلیقه خاصی حمایت شود، همه کسانی که اهل فرهنگ و نوآوری‌اند، امروز از وجودشان استفاده می‌شود و همه کسانی که نظام، انقلاب و قانون اساسی را قبول دارند، باید بتوانند مطالب خود را بیان کنند. اگر کتاب یا روزنامه‌ای می‌خواهند، منتشر کنند و فکر می‌کنم در طول 10 ماه گذشته حداقل کاری که انجام شد این بود که امیدی در دل اصحاب فکر به وجود آمد. امسال در نمایشگاه کتاب بجز دو ناشر که دستگاه قضایی آن‌ها را محروم کرده بود، همه نشریات حضور داشتند. اما در سال پیش از آن، 50 ناشر از حضور در نمایشگاه کتاب محروم بودند.

وی با انتقاد از برخی برخوردها ادامه داد: در حوزه نشر کتاب، به دلایل واهی جلوی انتشار کتاب‌ها را می‌گرفتند اما در این دولت تلاش شد تا دانشمندان اهل نظر، اظهارنظر کنند و از خرده‌گیری‌های نابجا جلوگیری شود. موسسات فرهنگی نیز که در گذشته دو سال طول می‌کشید که مجوز دریافت کنند، اکنون در دو ماه مجوز می‌گیرند و این دو ماه نیز به خاطر برخی استعلامات است. ما رویه‌های غلط گذشته را کنار گذاشتیم و تلاش کردیم مبنایمان قانون‌مداری و ضابطه‌مند شدن باشد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین خطاب به کسانی که نسبت به سیاست‌های فرهنگی دولت روحانی اظهار نگرانی می‌کنند، گفت: ما هم نگرانیم اما نگرانی ما با شما متفاوت است. تمام نگرانی شما این است که چرا یک خانم ساپورت پوشیده و بعد وزیر را به مجلس می‌کشانید و بعد رای عدم اقناع می‌دهید اما ما معتقدیم که باید با روش‌های صحیحی در حوزه فرهنگ عمل کنیم.

وی افزود: ما نگرانی‌های عمیق‌تری داریم. نگران آینده کشور،‌ وضع اقتصاد،‌ میلیون‌ها جوان بیکار که نمی‌توانند ازدواج کنند و نمی‌توانند مسکن بخرند هستیم که همه اینها ام‌الفساد است. سرقت در حال افزایش است،‌ فساد اخلاقی زیاد شده، سن روسپیگری پایین آمده و بنیان خانواده دچار آسیب شده، که ناشی از همین مشکلات است.

وی افزود: ما نگران سقوط اخلاقی جامعه هستیم که پس از 35 سال به عنوان یک حکومت دینی تلاش کرده‌ایم 50 شبکه تلویزیونی و ده‌ها روزنامه و نشریه داشته باشیم و بیش از هرکس دیگری از اخلاق دم می‌زنیم اما جامعه ما دچار دروغ و جوسازی‌های بی‌جهت شده است و اینها مایه نگرانی است. هرکسی می‌تواند از ما سئوال کند که پس از 35 سال چه کار کرده‌ایم. جای تاسف دارد که همه این اقدامات از سوی کسانی است که مدعی ارزش‌های اسلامی‌اند و بیش از همه از التزام به اسلام دم می‌زنند.

جنتی گفت: ما نگران فروپاشی خانواده هستیم. از هر سه خانواده تهرانی یکی به طلاق می‌انجامد. 25 درصد ازدواج‌ها به‌طور کلی نهایتا به طلاق می‌رسند و اسناد این‌ها در ثبت احوال موجود است و ما باید نگران این‌ها باشیم.

وی افزود: سامان‌بخشی این اقتصاد کار سنگینی است و در حوزه فرهنگی نیز باید کار بسیاری شود تا نگرانی‌ها را مرتفع کنیم. روابط با سایر کشورها که تخریب شده نیز، زمان زیادی برای بازسازی می‌خواهد. متاسفانه در سال‌های گذشته برخی برج‌هایمان را منفجر کرده‌اند و البته این کار بسیار ساده است؛ اما بازسازی آن‌ها کار دشواری است و زمان می‌برد. جامعه را باید قانع کرد که صبر کنند که دولت موانع را از سر راه بردارد.

وزیر فرهنگ همچنین اظهار کرد: یکی از مشکلات دولت، حاشیه‌سازی‌ها نسبت به آن به‌خصوص در حوزه فرهنگ است. در حوزه اقتصاد و سیاست خارجی همه خود را صاحب‌نظر نمی‌دانند اما در حوزه فرهنگ همه اظهارنظر می‌کنند.

وی گفت: راجع به هر مساله حوزه فرهنگی حاشیه می‌سازند. مثلا خانم لیلا حاتمی که به عنوان یک داور به یک جشنواره بین‌المللی دعوت می‌شود و با یک پوشش مناسب در آنجا حضور می‌یابد، به ناگاه یک مرد 84 ساله با او روبوسی می‌کند و آن وقت از من می‌پرسند چرا اینها روبوسی کرده‌اند. از یک مساله کوچک یک حاشیه بزرگ می‌سازند.

وی تصریح کرد: یکی از کارهایی که دولت به آن اعتقاد دارد شفافیت و پاسخگویی است و تلاش ما این است که فعالیت‌هایمان را در منظر عموم قرار دهیم. قانون "انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات" از سوی رییس‌جمهور دو روز پیش ابلاغ شده است و لایحه "قانون تبلیغات" نیز برای ارائه به مجلس، آماده شده است.

وی، تحقق عدالت فرهنگی را یکی از اهداف دولت برشمرد و گفت: ما تلاش داریم شرایطی فراهم شود که همه اصحاب فرهنگ و هنر از نظر برخورداری از فرصت‌ها و امکانات برابر، در شرایط یکسانی باشند.

وی همچنین گفت: خلأ شور و نشاط در جامعه یکی از مشکلات اساسی ماست و عامه مردم دچار افسردگی شده‌اند. صدا و سیما و سایر دستگاه‌ها نیز به گونه‌ای گاه حرکت می‌کنند که آن را تشدید می‌کنند و ما تلاش داریم که این روند را تغییر دهیم.

جنتی همچنین با انتقاد دوباره از برخی موضع‌گیری‌ها، گفت: موضع‌گیری‌ها در طول 35 سال گذشته نسبت به دولت بی‌نظیر است. نماینده‌ای در مجلس ادعا می‌کند که دولت به دنبال براندازی است. نمی‌دانم منظور این است که دولت می‌خواهد خود را براندازد؟ البته ما خود را مشغول این مسائل نمی‌کنیم و تلاش داریم برنامه‌هایمان را دنبال کنیم. وظیفه شرعی که خدا بر دوشمان گذاشته، انجام دهیم و درگیر این نیستیم که دیگران چه می‌گویند. گوش دولت برای شنیدن صدای مخالف کاملا باز است و این مردم هستند که در نهایت قضاوت خواهند کرد. همان‌طور که سال گذشته قضاوت کردند.

در حاشیه این همایش جنتی در پاسخ به پرسش خبرنگاری درباره اینکه "مکتب اعتدال آیا از نیاوران آغاز شده است؟" گفت: از آنجا آغاز نشده است.

جنتی در واکنش به پرسش دیگری از سوی خبرنگار صدا و سیما نیز گفت: شما که نمی‌خواهید پخش کنید برای چه مصاحبه می‌گیرید.

وزیر فرهنگ و ارشاد در ادامه در پاسخ به پرسش قبلی درباره "نقطه آغاز اعتدال"، گفت: اعتدال از امروز آغاز نشده و از سال 68 آغاز شده است که آقای هاشمی رفسنجانی رییس‌جمهور بود و ایشان بدون اینکه رسما اعلام کنند گفتند ما نه به چپ و نه به راست وابسته نیستیم و راه میانه‌ای می‌رویم به دور از افراط و تفریط؛ و درواقع بنیان‌گذار اعتدال ایشان بوده است.

جنتی در پاسخ به اینکه "آیا دولت روحانی ادامه دولت هاشمی رفسنجانی است؟"، گفت:‌ نمی‌شود اینطور گفت اما از نظر فکری به همدیگر نزدیک‌اند.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۶۲
در انتظار بررسی: ۱۵۵
غیر قابل انتشار: ۳۹
بهادر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
28
552
درود بر شرفت درود برشیرپاکی که خوردی ما دلواپس همه مردم وهمه نظام اسلامی هستیم و عدهای دلواپس منافع باندی خویش
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۵
دو صد گفته چون نیم کردار نیست
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
13
439
واقعا ايشان واقعيتها را بسيار دقيق و شفاف بيان كردند
خيلي جاي تشكر دارد كه شخصي با شهامت مسايل و ايرادات رابگويد و اين خو نشان دهنده بلوغ دولت ميباشد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
29
74
بابا روبوسي نبود دست دادند فقط!
پاسخ ها
ناشناس
| UNITED STATES |
۱۸:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۵
من دیدم روبوسی بود
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
8
373
به کاهش سن روسپیگری، افزایش سرقت و مشکلات ناشی از ناتوانی جوانان برای ازدواج، هشدار داد.

به این میگن آدم فهمیده
دانشجو
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
529
26
چه جالب نظر میدن وزیر فرهنگ!! روبوسی یک خانم نماینده ایران وملت مسلمان بایک آقای فرنگی مساله کوچکی است!!!
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۴
روبوسی ریس جمهور با مادر چاوز کم مساله ای بود !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۴
شمام اگه سرتو از مسایل خصوصی ملت بکشی بیرون میفهمی که مسئله ساده ایست وهیچ حادثه ملی پیش نیامده
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۴
این کامنت مال خود فرهاد دانشجوئه
:))
بله دانشجو جان ایشون وزیر فرهنگن و نه خرده پای فرهنگ مثل امثال ... که این مسائل را بزرگ و بحران میبینند
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۶
کی گفته اون خانوم نماینده ایران بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
دانشجو1
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۶
منم دانشجو ام آقاي دانشجو و اصلاَ اعتقادي به اين جمله شما ندارم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
399
23
وظیفه شما هشدار دادن نسبت به سن ازدواج و روسپی گری نیست وظیفه شما برنامه ریزی و جلوگیری است
کسانی هشدار می دهند که بلندگو داشته باشند اما قدرت اجرایی نداشته باشند مانند علمای عظام
شمایی که بر مسند قدرت نشستی کارت هشدار دادن نیست
مگر اینکه بخوای فرافکنی کنی و مسئولیت رو بیندازی گردن دیگران
پاسخ ها
علي
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۴
هشدار دادن براي اينه که امثال شما بيدار بشيد و اينقد سر چيزاي کم اهميت چوب لاي چرخ دولت نذاريد و اجازه بديد اينا برنامه ريزي و اجرا کنن.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۵
عزیز من هشدار نمیخواد که. اینا رو هر بچه ای میدونه. شما باید توضیح بدین که برای حل این مشکلات دقیقا چه برنامه ای دارین و چه کار میخواین بکنین و چه کردین تا الان. دارو دسته ی احمدینژادم تا لحظه آخر داشتن هشدار میدادن. آخرشم هیچ کاری نکردن.
منصور نوين
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
490
39
ساپورت پوشيدن يك خانم چيز كمي نيست آقاي جنتي شما مثلا وزير ارشاد هستيد چرا اينطوري صحبت ميكنيد؟ اين كشور اين همه شهيد نداده كه بعضي از زنانش در خيابان اين قدر بي عفت بگردند
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۴
بی عفتی فقط پوشیدن ساپورته ؟ دزدی و غارت بیت المال چی ؟
علی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۴
اييشون نگفتن که ساپورت پوشيدن چيز کميه. ميگه اگه بخوايم به اين مسئله بپردازيم اون وقت ازمسائل مهمتري باز ميمونيم. مثلا وقتي جنگ صورت ميگيره نميان نيروهاشون رو بسيج کنن براي مبارزه با بي حجابي. بلکه ميفرستن جبهه. اينو بفهم.
حسين
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۴
دزدي از بيت المال و دروغ و ريا كاري و مردم را به خاك سياه نشاندن باعث بي عفتي نميشه عزيز دل برادر ؟؟؟
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۴
چرا زمان احمدی نژاد چیزی نمیگفتین؟؟؟ حالا دایه ی بهتر از مادر شدین؟
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۴
شهدا برای حفظ آب وخاک شهید شدن در راستای منافع ملت خون دادند.چه ربطی به ساپورت داره آخه؟!چرا با همه چیز بازی میکنین؟چرا به شهدا توهین میکنین؟خجالت نمیکشی؟پدره من در راه کشور شهید شد .حق نداری با آبروی ما بازی کنی
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۴
مطمئنا وقتی ما شهید می دادیم امثال شما سربازی هم نمی رفتید حالا نان شهدا و جانبازانی را می خورید که اعتقاداتشان با شما خیلی تفاوت دارد
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۷:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۵
شما که خون شهید رو پایمال نکردی برای چی نگاه می کنی؟؟ شما چشمات رو ببند!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
5
213
توانائی تامین زفاه و نیازهای قانونی و بحق مردم رو ندارن برخورد با حجاب و ... بهانه شده برای سرگرم کردن مردم.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
7
192
به این میگن وزیر شجاع .بعضی از وزار محافظ کار یاد بگیرن.هر چقدر هم تهدید میکنن باز هم سره اصولش ایستاده.خدایی وزیر ارتبطات هم مثل آقای جنتی هست
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
11
169
افرین وزیر محبوب
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
327
9
فرار رو به جلو چیه از خودت تحلیل در میکنی
اونایی که به سیاست خارجی احمدی نژاد انتقاد نمی کردند اما حالا به سیاست خارجی روحانی انتقاد وارد می کنن دلیلش تفاوت منش روحانی و احمدی نژاد در سیاست خارجیه احمدی نژاد کشور و تلاشهای دانشمندان هسته ای رو به حراج نگذاشته بود اما روحانی به حراج گذاشته خب از سیاست خارجی احمدی نژاد حمایت کردند اما از سیاست خارجی روحانی انتقاد کردند خیلی واضحه آقای وزیر
در مورد اقتصاد هم همینطور اگر از یکی انتقاد کردند از یکی حمایت به خاطر تفاوت در منش سیاسیشونه این درسته که چون یکی منتقد ماست بهش انگ بچسبونیم و بگیم فرار رو به جلو می کنه؟
احمدی نژاد مسکن مهر راه انداخت روحانی تعطیلش کرد احمدی نژاد یارانه داد روحانی گویا پله پله داره مردم رو حذف می کنه اینهمه جاده کشید که روحانی خواب انجام اینهمه عملیات عمرانی رو هم نمیبینه اینهمه کار عمرانی توی روستا ها کرد که روحانی حتی خوابش رو هم نمیبینه
اما اصلاح طلبها از ده تا حسن فقط یه نقصش رو میبینن
من همون طور که روحانی رو قبول ندارم احمدی نژاد رو هم قبول ندارم بهش هم رای نمی دم اما اینهمه تفاوت رو آقای وزیر ندیده بعد به خاطر ساکت کردن منتقدین میگه فرار رو به جلو به نظرم سعه صدر ایشون و تحمل مخالف ایشون به شدت پایینه
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۴
نظرات ناپلئونی به اینا میگن
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۴
بابا ناپلئونو در حد این آدم پایین نیار لطفا
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۴
خیلی باید از مرحله پرت باشی که عملکرد افتضاح 8 ساله احمدی نژاد رو خوب ارزیابی کنی ...
علیرضا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۴
شما خودتو چی؟ قبول داری کلا؟
زهرا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۶
بهتره توجه داشته باشید که این صدا و سیماست که دوست دارو طوری جلوه بده که انگار روحانی می خواد یارانه رو کم کم قطع کنه. یه نگاهی به مصاحبه ها و تماس های تلفنی که صدا و سیما پخش می کنه داشته باشید. کاملا مشخصه که این ها بر چه اساسی انتخاب و پخس می شن. آقای رییس جمهور هم جایی در صحبت هاشون اشاره کردن که دولت نمی خواد هیچ کسی رو به زور حذف کنه، ولی صدا و سیما تمایل داره اینطوری مردم رو علیه دولت بشورونه.
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
8
173
اقای جنتی دمت گرم با اینکه کاری برای جوانها انجام ندادی ولی مشکلاتشونو میدونی
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
5
136
خدا پشتیبان شما باشد و منتظر باشید تا صدا و سیما طبق روال بخاطر انتقاد به حقی که از رسانه شده شما را بمباران سیاسی نماید.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
132
8
نگرانی عمیقتان را بفرمائید استفاده کنیم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
226
8
آقای جنتی واقعا همممممممممه نگرانی منتقدان در مورد پوشیدن ساپورته اون ساپورته یک خانم ؟یک ؟ یک؟
نه داداش جون علاوه بر نگرانی منتقدان در مورد پوشیدن ساپورت توسط بیش از یک نفر علاوه بر این منتقدان نگران درک نکردن تفاوت فکس با ماهواره توسط جنابعالی هستند علاوه بر اینها نگرانند که چرا شما که میگی همه فساد و فحشا(از طریق ماهواره و انواع سایت های اینترنتی)در دسترس مردم باشه و مردم خودشون انتخاب کنند که کدوم درسته و کدوم نادرست چرا همین تفکر رو در مورد مواد مخدر و اکس وشیشه نداری ؟خب بیایم مغازه رسمی و علنی فروش کراک بزنیم مردم خودشون نخرن
نگرانی منتقدین بیشتر از اینکه از فساد ایجاد شده در دولت روحانی باشه از نحوه نگرش اونها نسبت به مسائل ریز و پیش پا افتاده است
خخخخخخخ
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۴
ناشناس عزیز
شیشه وکراک هیچ کارکردی ندارند جز ضرر.اما ماهواه یک رسانه است که می توان ازآن استفاده خوب یا بد کرد.درست شبیه یک کتاب که می تواند یک نفر را گمراه کند یا یک نفر را به سعادت برساند.
حمیدرضا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۵
عزیزم مواد مخدر در فاصله ی 3 دقیقه ای همه هست و پلیسم خوب میدونه
ضمنا مواد مخدر کارکرد خوبش کجاست؟
اما ماهواره واقعا برنامه ی خوب نداره؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
4
99
جناب جنای خوب جواب صدا و سیما را داد
درود بر شرفت
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
194
15
هههههه شما نگران وضع اقتصاد و معیشت مردمید
شما نگران مسکن و ازدواج جوونایید
لابد وزیر مسکن هم نگران سرعت اینترنته ووزیر اقتصاد هم نگران فرهنگ مملکته
چقدر همه چیز سر جای خودشه
آقای وزیر برو نگران چیزهایی باش که توی حیطه وظایفت باشه اینقدر فرافکنی نکن برای شونه خالی کردن از زیر بار مسئولیت نمی خواد دست به دامان مسکن و اقتصاد و معیشت که توی حیطه وظایف کاریت نیست بشی
پاسخ ها
آرش
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۴
ااول بفهم چی میگه بعدنظربدید
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
3
99
جناب وزیر مردم هم تفاوت دلواپسی و کینه توزی، دلواپسی و طمع، دلواپسی و ... را می دانند. ما نیز نگرانیم؛ نگران دلواپسانیم؛ نگران ثمره دلواپسی این دلواپسانیم؛ ما نگرانیم اما نگرانیمان از نوع دلواپسی شماست جناب وزیر نه از نوع دلواپسی دلواپسان... به داد جوانان این مملکت برسید. دیگر هیچ بیراهه ای تابلو عبور ممنوع ندارد (جوانان را دریابید)
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
186
10
اگر مخالفت با فرمان خدا برای تو کوچیکه برای ما بزرگه روبوسی زن با پیرمرد 200ساله هم که باشه جای بابابزرگ من و تو هم که باشه خدا گفته نکنید
به هر دلیل
زیرپاگذاشتن فرمان خدا شاید واسه تو مساله کوچیک باشه اما برای ما مساله بزرگیه
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۴
خدا خودش ميدونه و اون بنده خدا!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۵:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۵
منظورت از خدا خودش میدونه و اون بنده خدا ؛اینه که جنتی حق اظهار نظر در مورد کوچکی و بزرگی گناه انجام شده نداره؟
نظر درست و قابل قبولیه
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۶
آقا جان یکم قران بخون بعد بیا نظر بده . ببین خدا در مورد حجاب یک پیرزن چی گفته و اگر احیانا دلواپسیت برات وقتی گذاشت سری هم به رساله های مراجع در این مورد بزن.
Admin
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
8
65
عشق منی به مولا...
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۵:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۵
ولی عشق من نیستی
فرید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
6
95
زنده باد اندیشه اعتدال" من و امثال من به خاطر نداشتن شغل و درامد نمیتونیم ازدواج کنیم تا نیمه دینمون کامل شه"به اقایان بگو دلواپس ما جوونا باشن"
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
5
68
الله وکیلی اینجانب مسعود مجاهدی از اینکه یارانه خود را به این دولت و این وزیرش بخشش کردم پشیمان نیستم . وزیری که اینگونه حرف دل من را میزند اماده ام صد بار دیگر نیز ..............
ارش
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
3
72
دمت گرم.روحانی به هم چین وزرای با دل و جراتی احتیاج داره که در خط اعتدال و شعارهای دولت عمل کنند نه وزیری مثل رحمانی فضلی
شهاب
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
3
84
آفرین
الحق که ایدئولوژی ارثی نیست
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
3
59
درود بر تو
امین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
4
63
ای کاش اختیاراتی هم برای اجرای دیدگاه هایتان داشتید. متاسفانه قدرت در اختیار مخالفان دولت است.
یک ایرانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
5
62
وزیر فرهنگ نامی برازنده برای ایشونه،بسیار روشنفکر و مثبت هستن
شوریده
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
122
7
آقای جنتی عزیز ظاهرا جنابعالی هنوز نیامده اید خسته به نظر میرسید چون هر چیزی به جای خودش مهم و قابل تامل است و فرهنگ ساپورت پوشی دقیقا فرهنگ ناب اسلامی و ملی ما را هدف قرار داده است و شما که از خاندان محترم روحانیت هستید نیز به این مهم کاملا واقفید پس نباید این هدف شوم دشمنان را نادیده بگیرید امیدوارم به نقطه ای نرسیده باشید که نسبت به آرمانهای نظام و فرهنگ ناب ایرانی بی توجه شده و مواضع انقلابی خود در صدر انفلاب را فراموش کرده یا سرد شده باشید پس محکم باشید و از هیچ انگی نهراسید و با این پدیده ی غیر اسلامی مبارزه کنید
پاسخ ها
سعید
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۵
شوریده محترم.
شما به الاهم و فی الاهم هم فکر میکنید؟
خوب چرا نمیفهمی هموطن عزیز من . . . با روشهایی که ما رفته ایم هیچیک از آرمانهای نظام محقق نشده(حتی درصد کوچکیش). شاهدش هم همین فاجعه ایست که درمملکت ما درجریانه و آقای جنتی بحق بهشون اشاره کردن. عزیز برادر جون مادرت نصیحت نکن.
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۰۲:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
8
60
فكر كنم بعد از حرف هاي ايشون ادم ميتونه بگه خدا پدرتو بيامرزه!
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
4
47
خيلي خوب جواب داده شده ولي دلواپسان هم را مي دانند كو گوش شنوا انها منافع شان به خطر افتاده براي بورسيه ببينبد چه غوغاي مي كنند وزير را استيضاح بكنند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
43
4
کلا جنس همایش ها فرق داره! هتل المپیک!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۳:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
6
40
اقا دمت گرم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۳:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
53
7
الان دوباره جماعت احسنت گوی شروع به به به و چه چه می کنند...
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۴:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
4
46
جناب وزیر زنده و سلامت باشی ،و بدان که در پیشگاه تاریخ این کهن مرزوبوم سربلند میمانی.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۴:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
15
4
چی شده....چی شده....
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۴:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
22
11
اخه برا جونا هم کاری نمی کنی که ادم ببینه داری راس میگی
مهندس فضل الهی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۴:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
19
7
آن مرد آمد...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۴:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
91
9
نه آقای محترم!
نگرانی اصلی ما جناب عالی هستی که در مدیریتتان به شاعران وطن فروش بی دین جایزه میدهند
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۰۵:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
36
7
چه عجب!
یه چیزی از شما دیدیم!
کاظم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۵:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
3
54
احسنت...! بالاخره یکی باید جواب هجمه های کیهانیان و دلواپسان رو میداد.
موسوي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۶:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
4
35
احسنت دست مريزاد آقاي جنتي
ناشناس
|
UNITED KINGDOM
|
۰۶:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
3
55
دولت اسامی 575 مفسد اقتصادی را به نهادهایی که باید با فساد اقتصادی مبارزه کنند داده است و آنها کوچکترین اقدامی برای محاکمه ی این افراد نکرده و نخواهند کرد و هر روز هم از دولت ایراد می گیرند که بی جچابی زیاد شده است !!! کاهش سن فحشا در کشور نتیجه ی عملکرد کسانی است که امنیت برای همین مفسدین اقتصادی درست کرده اند و باعث فقر و تورم و بیکاری و بی عدالتی در جامعه شده اند .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
3
36
احسنت!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
3
38
سلام اقای جنتی من یک بیکارم اما امیدوار.... خداوند یار سرباز دانای وطنم ظریف است.... ما دلمان به خرد ظریف.....
علی ر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
5
46
صداوسیما بانی اصلی گرایش مردم بطرف ماهو اره است مردم اخبارواقعی داخل مملکت را ازرسانه های خارجی دریافت میکنند .سطحی نگری وزارت دولت قبل باعث بروز و تشدید مشکلات فعلی حوزه فرهنگ شده.درود بر وزیر صادق فرهنگ که به بدبختیهای مردم اشاره نمودند.
سهیل
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
5
45
واقعا آفرین
مشکلاتی که به نظر مسئولین ما دغدغه است مشکل نیست اعم از حجاب و سوریه وعراق و....
مشکل ما جوانان مسکن و بیکاری ورکود اقتصادی وفساد اقتصادی وافسردگی حاد به خاطر نبود شادی است نه ساپرت ودیش ماهواره و......
کیوان 666
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
3
33
زنده باد
وحيد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
4
38
خرابه هايي كه درزمينه اقتصاد وفرهنگ دردولت مهرورزي گذشته ايجاد شد با تمام بلدوزرهاي دنيا هم جمع نمي شود چه برسد به ساخت دوباره
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
5
35
خدا شکر یه نفر تو این حکومت پیدا شد حرف دل ملت رو بزنه آقای جنتی فکر نمیکردم اینقدر بفهمی وشجاع باشی وبیان کنی واقعن همینطوره کشور مشکلات بزرگتری دارد که میتواند منجر به فروپاشی شود ونیازمند آزادی در امور مختلف هست وهمینطور کارهایی برای اقتصاد بهتر که نیازمند رابطه خوب با سایر کشورهاست به داد ایران برسید واجازه ندهید که به خاطر دگم اندیشی و جیب بعضیها ایران مثل سوریه وعراق بشود الآن ایران را دریابید خیلی داره دیرمیشه
مجيد دليجاني قالهر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
76
9
به نظر من كساني كه ساپورت مي پو شند بايد توسط نيروي انتظامي دستگير شده و تحويل مراجع غذايي شوند.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۴
اونوقت بهتون ميگن بيسواد ناراحت ميشين!!!!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۴
تو اول برو كلاس دوم رو دوباره بخون تا ديكته مراجع قضايي را ياد بگيري بعد نظر بده
احسان
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۶
مجید دلبندم اون قضاییه نه غذایی
زیاد داریم مثل تو که مملکتمون رو دو دستی دادیم دستشون
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
5
33
انسان باهوش و مهربانی به نظر می رسد.
میثم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
4
41
تو این مملکت صدای وزیر به جایی نمیرسه ما جوان ها ببین دیگه چقدر بدبختیم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
4
31
عالی بود . کجا هستند کسانی که به انتخاب آقا جنتی به رئیس جمهور انتقادات تندی داشتند؟
پیمان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
5
25
با خواندن این مطلب آدم خیالش راحت میشه که مسولین مشکلات مردم رو میبینند. همین هم خود کار بزرگی است. به امید فردایی بهتر
ارادتمند جنتی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
5
30
وزیر خوش فکر خیلی دوستت داریم به تنهایی جور خیلی ها را می کشی احسنت
امیدوارم 7سال بعد رییس جمهور شوید
علی دبیر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
4
28
درود خدا بر این گونه افرادی که با شفافیت و روحیه اعتدال سخن میگویند و عمل میکنند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
3
25
احسنت
فرزاد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
4
29
احسنت.بلاخره یکی تو این دولت پیدا شد صریحانه حرف زد. حاج علی خودتو آماده کن واسه استیضاح کیلویی !!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
4
25
عالی!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
4
31
حنای متظاهرین و خشکه مقدسین روز به روز بیشتر رنگ می بازد. دین و اعتقادات به این دلیل مورد اقبال قرار می گیرد که در درجه اول برای حرمت و کرامت انسانها ارزش قائل است. جامعه ما چه مذهبی و چه غیر مذهبی همه آنچه را باید بداند بخوبی بدان آگاه شده.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
4
27
دمت گرم بابا یکی پیدا شد یه حرف حسابی زد
رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
51
9
آقای وزیر شما بهتره نگران اکران نشدن آشغال های دوست داشتنی و ...........باشی .به شما چه که بیکاری داریم این نگرانی ها را باید وزرای اقتصاد و تعاون داشته باشند نه شما.
پاسخ ها
احسان
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۶
با ادبیات خودت
به تو و اون چه که بدحجاب داریم؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
4
32
حداقل ادم این صحبت ها رو میشنوه پیش خودش فکر می کنه با آدمی با شرافت طرفه
علیرضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
5
31
عالی بود.... بی نظیر بود... بعد از مدتها بسیاری از نابسامانیها و مشکلات به صورت عریان و شفاف گفته شد... آقای جنتی موفق باشید... مردم ایران پشتیبان شما هستند.
جواد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
5
31
آفرین به وزیر فهمیده .
حمید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
4
32
حق با شاست اقای جنتی ولی کو گوش شنوا
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
5
29
بسیار عالی بود اقای جنتی
به این روشن بینی شما شادمانیم
پیروز و موید باشید
انصاری
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
64
5
این هم یکی از تهمتهای فراوانی که آقایان دولتی ها به مخالفینشان می زنند کی گفته تمام نگرانی های فرهنگی مخالفین پوشش ساپورت برای فلان خانم است؟ مگر مخالفین شما نگران سقوط اخلاقی در جامعه نیستند مگر مخالفین شماا نگران بیکاری، فساد، اوضاع اقتصادی، عدم توان خرید مسکن جوانان و سرقت نیستند کی گفته ما نگران فروپاشی خانواده ها نیستیم از یک طرف صدای مخالفین را گوش نمی کنید و تهمت میزنید و از طرفی می گویید گوش دولت برای شنیدن صدای مخالف کاملاً باز است و بالاخره نگرانیهای مخالفین همان نگرانیهای رهبری است وقتی رهبری از اوضاع فرهنگی نگران است شما چی می گی؟
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۶
پس در زمان احمدی نژاد خواب بودید؟ که حالا فکر میکنید مثل اصحاب کهف از غار اومدید بیرون و یهوو دلواپس شدید؟ اون زمان کدوم .... بودید؟ چرا اون زمان زبان نداشتید تا به بزرگترین دروغ تاریخ ایران که احمدی نژاد در مورد پاکترین دولت تاریخ به خودش نسبت میداد وا اسفا وا اسلاما وا ...وا ... وا... بگید ؟ حالا یک دفعه شدید دلواپس مملکت؟ این هم جوک جدیده؟!!!
خجالت بکشید.
جواد آذربایجانی
|
UNITED STATES
|
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
4
32
وزیر فرهنگ ما،باعث سربلندی ما.یاشا فرزند وطن.یاشا
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
5
27
خدا به ایشون هم عمر طولانی عطا کند D:
امیر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
33
8
خیلی دلت واسه خانوادهای ایرانی میسوزه،؟ بیا وضعیت اشتغال و سر سامان بدین ،
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
4
31
زنده باد علی جنتی
الحق که درد دل مردم راگفتی.
مرجان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
8
43
1000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000لایک به جناب جنتی . هر روز که می گذره از دادن رای به روحانی وگروهش خوشحال ترم .
هخا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
3
26
علی آقا دوست داریم....
بسيجي اصلاح طلب
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
4
31
درود بر جنتي وزير ارشاد.
احمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
4
28
درود بر علی جنتی حامی راستین فرهنگ ایرانی اسلامی
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
5
29
افرین بر جنتی::: به اقایانی که در زمان انتخاب جنتی به عنوان وزیر فرهنگ ایراد میگرفتند باید گفت حسن اقا میدونه چکار کنه دستش درد نکنه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
5
29
درود به شرفت
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
5
30
آفرین بر تو
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
50
6
خب ساپورت پوش آمد مشکلات هم با خودش آورد. شما بهتر نگران اسلام باشید خوده مردم راهو پیدا میکنند نه اینکه با حرفای خوشگل جوانان رو سرکار بگذارید
نیکان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
6
32
از اینکه آقای جنتی ، صریحتر صحبت کرده اند خشنودم و بنظرم اینگونه پاسخ دادن به افراد مدعی و ناراستگو همواره لازم است .
مرتضی
|
UNITED STATES
|
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
5
29
با این که میدونیم واقعا هیچ کاری از دستش برنمیاد ولی همین حرفها هم مارو اروم میکنه...
حسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
5
27
افرین به روحانی با این وزرایش
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
3
27
چه عجب یکی بلاخره فکر بیکاری و فقر و ازدواج افتاد.
شهریار
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
33
9
جناب وزیر ارشاد اولاً اگه بدحجابی مسئله کم اهمیتی بود، توی قرآن نمیومد! دوماً امیدوارم نگرانی‌های عمیقتون در حد حرف نباشه و منه جوون نتیجه ببینم!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
4
27
درود بر آقای جنتی
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
15
13
اتفاقا ما هم مشکلات کوچک و بزرگ مملکت رو میدونیم اما برنامه شما چیه؟! شما برای ازدواج و مسکن جوانان تو یک سال گذشته کدوم قدم رو برداشتید؟! شما برای بهبود وضع اقتصاد مردم مستضعف چه کردید؟! فساد اخلاقی و ناهنجاری های فرهنگی رو چطور قراره اصلاح کنید؟! دو صد گفته چون نیم کردار نیست...
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
4
25
احسنت ..آفرین...به نکته های بسیاد خوب ، مهمی اشاره کردند.....امیدوارم کارهای بنیادی و اساسی را شروع کنند...مردم ایران به شدت افسرده و سرخورده شده اند..باید هرچه سریعتر کشور به مسیر اعتدال ، عقل برگردد...البته باید با جدیت گام بردارند و مقابل ابلهان بایستند.....
به امید فردای روشن
دادا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
44
9
وزیرعزیزسلام
اتفاقا"تمام مشکلات ازجاییکه آن زن ساپورت میپوشد شروع می شود
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
41
7
میشه بفرمائید نگرانی شما دقیقا چیه ، آقای وزیر ؟؟؟؟!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
5
24
درود بر شما مردم پشتیبان شما هستند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
4
36
امام علی(ع):حرف حق را بزنید ولو به زیانتان باشد.
آقای وزیر زنده باشید،حرف دل ما جوونا رو زدی.
در اسلام هم مکررا تصریح شده:خیر الامور اوسطها!
مجید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
4
23
حرفهای خیلی خوبی زده اند ایشان.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
3
26
ایول جنتی
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
4
23
افرین ودرود بر جناب اقای جنتی شفافیت سخن شما واقعا بر دل می شیند
ایرانی
|
UNITED STATES
|
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
4
27
درود بر وسعت نگرشت دکتر جنتی....
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
4
25
تمام سخنان جناب جنتی منطقی ، عقلانی ، قابل قبول و در واقع حرف دل مردم است
فرهاد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
5
32
درود بر آقای جنتی حامی راستین فرهنگ ایرانی اسلامی
سجاد عبدلی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۴
4
36
فرداس که دلواپسا یکی از اول حرفهای دکتر جنتی یکی از آخر حرفای ایشون بزنن و بگن
دولت گفت ساپورت پوشی باید فلان شود و...
آقای جنتی اینا یه عده مریض هستند که با آسپیرین و سرماخوردگی بزرگسالان و شیاف و... تبشون پایین نمیاد
شمام خودتو به ذحمت ننداز
چون معمولا آدمی که خودشو به خواب زده با شلیک توپ و تانک هم بیدار نمیشه
امیدوارم موفق باشید
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۵:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۵
ای کاش به جای هوچی گری و آسپرین به پاسخ علمی منتقدین جواب علمی می دادی
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۹
ناشناس جان اگه منظورت علمی یعنی علم کردم هر موضوع کوچکی باشه راست میگی در غیر این صورت معذرت میخوام این دوستان کیهانی نمیدونن علم و دانش کیلوئی چنده
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۴
3
27
آفرین
امین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۴
5
32
من از تو حمایت میکنم و با تمام وجود با حررفات موافقم.
اشراقی
|
UNITED STATES
|
۰۳:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۴
4
32
احسنت
میم دات
|
UNITED STATES
|
۰۳:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۴
5
37
آفرین بر شما که دغدغه های اصلی مردم را بیان کردید
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۴
6
27
متاسفانه تفکر صوفی گری در میان متدینین رسوخ کرده است
آنها به بهانه ای که ما برای دنیا و آبادانی انقلاب نکریدم عقلا و علما را به دنیا طلبی متهم می کنند همان چیزی که آمریکا و اسراییل می خواهد "عقب ماندگی اقتصادی و فرهنگی"
صوفیه هم در قدیم همین کار را کردند از نظر آنها علم اکتسابی مذموم شد و علم ممدوح شد علم شهودی
و این شد که دوباره در قرن 7 تا 10 تمدن اسلامی رو به افول نهاد و ایران اسلامی چشم باز کرد و دید عقب مانده
پاسخ ها
م
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۴
اه صوفیه تو چقد کالی
بدون نام
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۴
4
32
والا من يه جوونم، تحصيل كرده هم هستم و شرايط ازدواجم كاملا مهياست و فقط تنها مانع سره راهم مشكل ماديست، با وجود اينكه كار هم دارم ولي از نسبت به آينده اقتصاديم خيلي "دلواپسم" واقعا دولت اولين كاري كه بايد بكنه فكري به حال ما بكنه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۴
38
10
حجاب زنان سالمند

قرآن مجيد به شکل ظريفي به حجاب سالمندان اشاره كرده است. نخست به زنان سالمند اجازه مي‎دهد که بدون قصد تبرّج و خودنمايي، لباس‎هاي رويي خود، مثل چادر را در مقابل نامحرم بردارند، ولي در نهايت مي‎گويد:«اگر عفت بورزند، يعني حتي لباس‎هايي مثل چادر را نيز بر ندارند، بهتر است» (10)
پاسخ ها
رسول
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۵
مشت نمونه خرواره .
وقتی که مردم میان به آیه ای از آیات کلام الله منفی میدن ، تکلیف معلومه .
این قشر بی دین و بی بند بار روز به روز در حال زیاد شدن هستند و وای به حال و روز این مملکت .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۴
40
9
ساپورت پوشیدن خانم ها مربوط به وزیر فرهنگه. مشکلات اقتصادی و بیکاری و... مربوط به وزرات اقتصاد و کار و... هستش.
اینکه ما بیکاری داریم باعث نمیشه که با ساپورت پوشیدن و بی عفتی عده ای مقابله نکنیم.
پاسخ ها
آریا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۵
هیات دولت مرجع وضع مصوبات قانونیه. هیات دولت هم متشکل از تمام وزیرانه. میتونم بپرسم کارت چیه که اینهمه وقت داری با ساپورت پوشی دیگران مبارزه کنی اخوی؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۴
9
7
بادرود به جنتی هم مشکلات فرهنگ از حجاب تا ماهواره و...........بیکاری ازدواج و......همه حل میشه کلید روحانی افتاده دست ایشان
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۴
5
19
درودبروزيرارشادكه جوانيش رادرمبارزه باصهيونيسم گذراند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۴
10
27
شاید این ساپورت های رنگارنگ یه کم افسردگی مردم رو درمان کنن
محمدرضاا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۵:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۵
8
3
خوب بلدیم حرف بزنیم ولی موقع عمل.....
عباس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۵
4
20
ساپورت چند سال است مد شده، چرا الان بد شد؟ قبلا خوب بود؟
اسفندیار
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۵
4
21
درود بر جنتی روشنفکر که به لباس پوشیدن مردم کاری نداره و موافق آزادیه
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۵
3
17
این ناشناس که داره نظرهای منفی می ده یک نفر بیشتر نیست
حمید خودی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۵
5
19
درود بر پاکی حرف های این مرد ، امیدوارم که حرف دل و عملش هم همین باشد ، به درستی که مشکل ما ساپورت یا لخت بودن نیست ما دیگر مرد نیستیم و جیبهایمان خالی سده چطور بر زن و فرزندان خود با جیب خالی نظارت و حکومت کنیم ....
حسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۵
38
7
پسر نوح با بدان بنشست خاندان نبوتش گم شد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۵
22
9
همه این صحبت هایی که کردی اعم از کاهش سن روسپیگری و افزایش طلاق و بد حجابی و... بخاطر تغییر فرهنگ وسبک زندگی مردم توسط شبکه های ماهواره ایه اونم در سایه غفلت امثال شما و سایرین مسوولان فرهنگی کشور
آب و نون و کار رو بسپار به وزرای مربوطه اش شما این ولنگاری فرهنگی رو جمعش کن
آرمان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۵
8
7
تیتری که از جنتی در مورد ساپورت پوشیدن زدین منو یاد صحبت های سال 84 احمدی نزاد در مورد مدل موی جوونا میندازه
مصلح
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۵
23
5
از نظر اقای وزیر خدا و پیغمبر خدا هم افراطی هستند من فکر نمیکنم ایشون از قدم های دشمن برای ازبین بردن اسلام و ایران ناآگاه باشن.یعنی شما نمیفهمی که ساپورت پوشیدن یکی از اون مسایله؟میترسم با وجود بی توجهی مغرضانه شما بقیه قدمهاشونو خیلی تندتر از اینها بردارن.در ضمن ما به احمدی نژاد و غیره هم کار نداریم هرکی با فرمان خدا مخالفت کنه ما ازش انتقاد میکنیم.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۵
4
14
درود بر تو ای مرد خدا بخدا اینهایی که بعنوان مخالف پیام دادند مسلمان نیستند فقط بفکر منافع مادی خودشون و ارباباشونند
saied
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۵
8
9
صد رحمت به رسانه میلی شما تو سانسور نظرات ملت روی اونو سفید کردید..بعدش رسانه های مخالف دولت رو می کوبید بازم صد رحمت به اونا که وجودشودارن چهارتا نظر تند و تیز رو منتشر کنند
ایرانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۶
4
4
زنده باد به این وزیر جنتی روشنفکر
مریم
|
UNITED STATES
|
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۶
0
6
دیگر نسبت به اخبار حجاب و عفت حساسیت پیدا کرده ام. من در غرب زندگی میکنم و بی حجابم اما کاملا احساس امنیت میکنم. وقتی به تهران سفر میکنم یک مانتوی گشاد میپوشم و یک شال را هم محکم میپیچم دور سرم که یک وقت گشت با من کاری نداشته باشد, اصلا هم اهل آرایش کردن نیستم. ولی در خیابانهای تهران که قدم میزنم, حس میکنم برهنه ام از بس که مردها نگاه حریصانه دارند به خانمها. خانمها هر چه هم که بپوشانند خودشان را, مرد بد دل و حریص نگاه کثیف و هرزه خود را از آنها دور نمیکند.
نظرات بینندگان