arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۷۰۵۰۱
تاریخ انتشار: ۲۵ : ۰۹ - ۱۴ تير ۱۳۹۳

داعش؛ نامی گره خورده با وحوشیت /هرکاری کردند تا شناخته شوند و ترسناک!

داعش شیعیان را «رافضی» می‌خواند و از بین بردن اماکن مقدسه شیعیان را جزو اولویت های جهاد خود خوانده‌اش می شمارد؛ این گروه تروریستی چندی پیش با انتشار بیانیه ای اعلام کرد:«رافضی»ها بدانند، که هدف ما تخریب نماد شرک آلود در نجف، کربلاء و سامرا است. بدانید که بعد از تخریب این نمادها در عراق به ایران خواهیم آمد و مشهد ایران را با خاک یکسان خواهیم کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
نام‌شان در خبرهای چند هفته اخیر با تجاوز، کشتار و شکنجه‌های وحشیانه، شلاق زدن و هتک حرمت اماکن مقدسه گره خورده؛ در شبکه‌های اجتماعی حضور فعالی دارند و صفحات منتسب به آنها، روزانه جدیدترین تصاویر و ویدئوهای اقدامات حیرت انگیزشان را منتشر می کند.

به گزارش انتخاب، گروه اسلامی عراق و شام (داعش) که هفته گذشته نام خود را به «خلافت اسلامی» تغییر داد، در کنار میل و اشتیاق بی حد و حصرش برای کشتار هولناک مردم بی گناه، آمال و آرزوهای متوهمانه بسیاری نیز دارد که هر از چندگاهی از آن می گوید؛ از هدفش برای تخریب عتبات عالیات در عراق و مشهد مقدس در ایران تا حمله به خانه کعبه در مکه و تخریب آن.

این ثروتمندترین گروه تروریستی جهان نقشه‌ی سرزمین خیالی خود حاصل از فتوحاتش در پنج سال آینده را نیز منتشر کرد و در آن نام ایران را به همراه دیگر کشورهای همسایه «خراسان» نامید؛ شمال آفریقا را مغرب و مرکز آن را سرزمین حبشه گذاشت؛ داعش که از هر تلاشی برای نشاندن اسم خود بر سر زبان ها و رسانه ها فروگذار نکرده است به فکر فتح اسپانیا هم افتاده و نام آن را آندلس گذاشته است؛ امیر آمریکای جنوبی نیز  احتمالا «لیونل مسی»، بازیکن تیم آرژانتین است که در رقابت های جام جهانی توانست در آخرین دقایق باقی مانده از بازی به ایران گل بزند و داعش را خوشحال کند.

از توهم تخریب مشهدِ ایران تا ویران کردن خانه کعبه و کشتار پرستندگان سنگ

داعش شیعیان را «رافضی» می‌خواند و از بین بردن اماکن مقدسه شیعیان را جزو اولویت های جهاد خود خوانده‌اش می شمارد؛ این گروه تروریستی چندی پیش با انتشار بیانیه ای اعلام کرد:«رافضی»ها بدانند، که هدف ما تخریب نماد شرک آلود در نجف، کربلاء و سامرا است. بدانید که بعد از تخریب این نمادها در عراق به ایران خواهیم آمد و مشهد ایران را با خاک یکسان خواهیم کرد.

داعش در این بیانیه که آن را در حساب خود در توییتر منتشر کرده بود همچنین از تمامی مسلمانان درخواست می کند که برای تطهیر زمین از «رافضی»ها بسیج شوند، تا هر چه سریعتر اسلام اصیل در جهان جریان یابد. از سوی دیگر، عناصر گروه اسلامی عراق و شام یک روز پس از آنکه خلافت اسلامی اعلام کردند هدف خود را فتح شهر «عرعر» مکه و تخریب خانه خدا عنوان و اعلام کردند: با تصرف عربستان سعودی، کعبه را ویران خواهیم کرد.

یکی از اعضای ارشد گروه تروریستی داعش در این باره می‌گوید: انشالله بزودی و با اذن رهبرمان البغدادی کسانی که سنگ ها را در کعبه می پرستند می کشیم و کعبه را ویران می کنیم؛ مردم بخاطر اینکه سنگ ها را لمس کنند به مکه می روند نه به خاطر خدا.

تروریست‌هایی که فوتبال می‌بیند و به «مسی» تبریک می‌گوید

داعش پس از آنکه کنترل بخش های از شمال و غرب عراق را همزمان با آغاز بازی های جام جهانی، در اختیار گرفت بسیاری از جوانان را به دلیل مشاهد بازی فوتبال مجازات کرد و شلاق زد؛ حتی سر یکی از نیروهای پلیس عراق را بریده و عکس آن را با عنوان و هشتک: این توپ ماست، اما از پوست ساخته شده است. # جام جهانی؛ در توییتر به اشتراک گذاشتند.





این گروه تروریستی اما نشان داد که چندان هم با فوتبال غریب نیست و آن را دنبال می‌کند به ویژه آنکه اگر تیم ملی ایران در آن حضور داشته باشد؛ پس از گل دقیقه آخری «لیونل مسی» ستاره تیم فوتبال آرژانتین به تیم ملی ایران در رقابت های جام جهانی، داعش پیامی را در توییتر منتشر کرد و نوشت: «داعش به مسی تبریک می‌گوید و از او دعوت می‌کند تا به ندای جهادی بپیوندد و به او نشان "پدر آرژانتینی گل‌ها" و "پادشاه آمریکای جنوبی" را جایزه می‌دهد.»

داعش در فکر فتوحات بیشتر تا اسپانیا و افغانستان: دیدار به نیویورک

میخواهند مرزهایش را تا غرب اروپا برسانند؛ دیلی میل، یک روزنامه چاپ انگلیس از برنامه ریزی گروه تروریستی داعش برای فتح اسپانیا خبر داد و نوشت: داعش در اندیشه سیطره بر اسپانیا است.

روزنامه آمریکایی «دیلی بیست» نیز می نویسد: «ابوبکر البغدادی» رهبر گروه تروریستی دولت اسلامی عراق و شام (داعش) که چند سال در یک پایگاه آمریکایی در عراق زندانی بود، هنگام آزادی در سال ۲۰۰۹ به زندانبانان خود گفت: «شما را در نیویورک می‌بینم».

ماجرا اما به همین جا ختم نمی شود، داعش برای سرزمین خیالی خود نقشه و نام هم تهیه کرده است؛ داعش در این نقشه به سرزمین های خاورمیانه، شمال افریقا و بخشی وسیعی از آسیا و اروپا دست پیدا کرده است؛ در این نقشه ایران، افغانستان، و مناطق اطراف دو کشور به نام خراسان و تحت تسلط داعش معرفی شده است.





درخواست داعش از پزشکان و مهندسان برای هجرت به عراق و سوریه

ابوبکر بغدادی رهبر گروه تروریستی داعش با اعلام تشکیل خلافت اسلامی که خود رهبر آن است با صدور یک پیام صوتی خواستار "هجرت" مسلمانان به مناطق تحت کنترل داعش در عراق و سوریه شد. البغدادی که هجرت به دارالسلام را امری واجب خوانده در ادامه همچنین از پزشکان، مهندسان، قضات و متخصصان در امور نظامی و اداری خواست به دولت نوپای او در برخی از مناطق عراق و سوریه کمک کنند.

بغدادی با توصیه به تروریست های این گروه برای تشدید حملات خود در ماه رمضان گفت: هیج عملی در ماه رمضان بهتر از جهاد در راه خدا نیست. خلیفۀ خودخوانده در بخش دیگری از پیام خود آورده است: «ای سربازان دولت اسلام! برادران شما در تمامی سرزمین ها منتظر یاری شما و چشم به راه طلایه داران شما هستند...»
 
به نوشته ی خبرگزاری آلمان، در این خبر آمده که ابوبکر بغدادی، رهبر داعش، نخستین خلیفه‌ی دولت اسلامی در این دو کشور است. سخنگوی داعش افزود که وظیفه‌ی هر مسلمانی است که با پذیرش خلافت ابوبکر بغدادی، با او بیعت کند.

منبع: نامه نیوز
نظرات بینندگان