arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۷۰۵۸۱
تاریخ انتشار: ۴۵ : ۱۶ - ۱۴ تير ۱۳۹۳

حقیقی برترین دروازه بان آسیایی جام بیستم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سایت گل «علیرضا حقیقی» دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران را به عنوان برترین دروازه بان آسیایی جام جهانی 2014 برزیل معرفی کرد.

پایگاه ورزشی ˈگلˈ با تحلیل وضعیت دروازه بان های جام بیستم، برترین های آن را معرفی کرده است. علیرضا حقیقی دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران نیز از نگاه این سایت برجسته ترین دروازه بان آسیایی جام بیستم معرفی شده است.

این سایت در خصوص وضعیت دروازه بان های جام جهانی 2014 برزیل نوشت: در این جام دروازه بان برجسته کم نبودند، ˈگیرمو اوچواˈ دروازه بان تیم ملی مکزیک یکی برجسته ترین دروازه بان های جام بیستم بود که اولین کلین شیت را نیز انجام داد.

پس از او می توان به قاره آسیا پرداخت که ˈعلیرضا حقیقیˈ دروازه بان ایران برجسته ترین دروازه بان بود.

ˈوینسنت انیاماˈ از تیم نیجریه و ˈکیلور ناواسˈ از تیم کاستاریکا که در ضربات پنالتی برابر یونان خوش درخشید، دیگر دروازه بان های برجسته جام جهانی 2014 بودند.

این فهرست شامل دروازه بان هایی بود که در مرحله گروهی هم نمره بالایی گرفتند و البته برخی از آنها نتوانستند به مراحل بالاتر راه پیدا کنند.

در مراحل بالاتر و دور حذفی جام جهانی و در بین دروازه بان هایی که فرصت درخشیدن را داشتند، ˈمانوئل نویرˈ دروازه بان آلمان عملکرد بهتری داشت و برجسته ترین دروازه بان جام بود.

نویر به استثنای وقت های اضافی در بازی با الجزایر که یک گل دریافت کرد، از 5 مسابقه، تنها برابر غنا بود که در طول 90 دقیقه گل خورد.
منبع: ایرنا
نظرات بینندگان