arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۷۰۶۷۵
تاریخ انتشار: ۴۹ : ۱۰ - ۱۵ تير ۱۳۹۳

اسکار: نبود نیمار فقدان بزرگی برای فوتبال برزیل است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
هافبک تیم ملی فوتبال برزیل با بیان اینکه نیمار نه تنها در داخل زمین بلکه بیرون نیز فوق العاده بود، گفت: نبود او فقدان بزرگی برای تیم ملی فوتبال برزیل است.

نیمار فوق ستاره برزیل در دیدار این تیم مقابل کلمبیا در مرحله یک چهارم نهایی که به برتری دو بر یک میزبان انجامید، از ناحیه کمر آسیب دید و از مسابقات کنار رفت.

تیم ملی فوتبال برزیل با این پیروزی روز شنبه آینده به مصاف آلمان در مرحله نیمه نهایی جام جهانی می رود.

به نوشته سایت گل، هالک بعد از آسیب دیدگی نیمار، هم تیمی هایش را تشویق کرد که برای کاهش نومیدی نیمار جام را کسب کنند.

این مهاجم باشگاه زنیت سن پترزبورگ به خبرنگاران گفت: مشاهده این مساله برای نیمار ناراحت کننده است او از خودش برای حضور در جام جهانی مراقبت کرده بود و خیلی از برگزاری مسابقات هیجان زده بود . نیازی به بیان این مطلب نیست که او برای تیم خیلی مهم بود.اما ما باید بکوشیم بر این مشکل غلبه کنیم. حالا ما یک دلیل دیگر برای پیروزی داریم ،نیمار .

وی افزود: اگر خدا به ما کمک کند می توانیم قهرمان شویم و عنوان قهرمانی را به او تقدیم کنیم.

اسکار از دیگر بازیکنانی است که مانند هالک معتقد است آسیب و غیبت نیمار مهاجمی که قبل از دیدار مقابل کلمبیا چهارگل برای تیمش به ثمر رسانده بود برای برزیل فقدان بزرگی است.

این بازیکن میانی باشگاه چلسی با ابراز تاسف از مصدومیت و خروج نیمار از مسابقات جام جهانی و گفت: ما او را در مسابقه نخواهیم داشت اما بازیکنی که جای او را خواهد گرفت باید تمام تلاشش را بکند.ما نمی توانیم ناراحت بمانیم. ما در نیمه نهایی جام جهانی هستیم.باید جمعی کار کنیم و بکوشیم آلمان را شکست دهیم.

فرناندینهو نیز صحبتهای هم تیمی اش را تکرار کرد اما تاکید کرد که آنها زمانی که مقابل المان در نیمه نهایی بازی خواهند کرد باید به جای اعتقاد به استعداد فردی به قدرت جمعی تیمشان باور داشته باشند.

وی تاکید کرد ازابتدا گرچه نیمار در تیم درخشش خاصی داشت اما این گروه بود که نقش اصلی رهبری تیم را برعهده داشته است.برزیل یک تیم است و ما به عنوان یک تیم منسجم بازی کردیم و تاپایان هر مسابقه جنگیده ایم و این تغییر نخواهد کرد.
منبع: ایرنا
برچسب ها: مهاجم ، نیمه نهایی ، تیم ، اسکار
نظرات بینندگان