arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۷۰۷۳۹
تاریخ انتشار: ۳۱ : ۱۶ - ۱۵ تير ۱۳۹۳

پیکر آیت‎الله حیدری در یزد تشییع شد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :


مردم روزه‎دار یزد پیکر مطهر آیت الله "سید جواد حیدری" را پس از تشییع، در جوار آستان امامزاده جعفر یزد به خاک سپردند.

 آیت الله "سید جواد حیدری" که مردم یزد را به "آقا سید جواد حیدری" می‌شناسند، بامداد دیروز شنبه در سن 88 سالگی به دیار باقی شتافت.

از سوی مسئولان استان امروز در استان عزای عمومی اعلام شد هرچند که بسیاری از مردم مودب یزد که احترام ویژه‎ای برای این روحانی برجسته قائل بودند، از روز گذشته داغدار شدند.

مراسم تشییع جنازه این روحانی وارسته صبح امروز از ساعت 9 صبح در میدان امیرچخماق با اقامه نماز بر جنازه این عالم ربانی که به امامت اخوی ایشان آیت الله "سید علیرضا حیدری" بود، آغاز شد و تشییع‎کنندگان از طریق خیابان‌های امام و ایرانشهر و بلوار امامزاده جعفر(ع) با این پیر مراد وداع کردند.

پیکر مطهر آیت الله حیدری ظهر امروز در آستان مقدس امامزاده جعفر(ع) یزد در میان حزن مردم دارالعباده یزد به خاک سپرده شد.

‌در مراسم امروز مسئولان ارشد استان و بسیاری از مدیران دستگاه های اجرایی نیز حضور داشتند.

‌پیام تسلیت جهاددانشگاهی یزد به مناسبت رحلت آیت الله حیدری

جهاددانشگاهی استان یزد با صدور پیامی رحلت علام ربانی آیت الله "سید جواد حیدری" را به مردم دارالعباده تسلیت گفت.

 متن پیام ارسالی از روابط عمومی جهاددانشگاهی استان یزد بدین شرح است:

«رحلت عالم ربانی و عارف پارسا، حضرت آیت الله حاج "سید جواد حیدری" رضوان الله علیه که عمر پر برکت خویش را در راه تبلیغ و ترویج اسلام محمدی(ص)، خدمت به خلق و مجاهدت با نفس گذراند، مایه تاسف و تالم جهادگران جهاددانشگاهی استان یزد شد.

ارتحال آن عالم وارسته و معلم اخلاق که نعمت وجود پر برکت و کلام نافذ ایشان برای عاشقان به معنویت و اخلاق و علاقمندان به سلوک عرفانی مایه درس آموزی و صفای روح بود را به فرزندان و بستگان ایشان، مردمان متدین دارالعباده یزد، علما و فرهیختگان این استان تسلیت عرض کرده و از درگاه یکتای بی همتا برای شادی روح آن عالم بزرگوار رحمت واسعه و برای بازماندگان به ویژه بیت معزز ایشان صبر و اجر مسألت می‎نماید.»

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان