arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۷۰۸۳۴
تاریخ انتشار: ۴۹ : ۱۰ - ۱۶ تير ۱۳۹۳

فعالیت دوباره زورگیران در بهشت سارقان

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
در حالی که با را ه اندازی قرارگاه سرقت انتظار می رفت توجه ویژه ای به امنیت منطقه مرکزی تهران معروف به بهشت سارقان شود اما سرقت های سریالی در این منطقه باعث اعتراض اهالی شده است. از سوی دیگر برخورد نامناسب ماموران کلانتری نیز اعتراض مالباختگان را دو چندان کرده است.

سارقان حرفه ای شامگاه جمعه در کمتر از 10 دقیقه با پیچ گوشتی به سه خودروی پژو 206 در خیابان حافظ خیابان بامشاد دستبرد زده و موفق به سرقت کامپیوتر دو خودرو شدند. این در حالی بود که دو روز قبل نیز تلفن همراه پسر جوانی در همان منطقه از سوی زورگیران موتورسوار سرقت شد.

سارقان زورگیر شامگاه دیروز و لحظاتی قبل از اذان مغرب با حمله به کارمند اتاق اصناف تهران در کوچه بامشاد باعث ایجاد فضای ترس و دلهره در منطقه شدند.

ساعت 8 و 30 دقیقه دیروز چهار موتورسوار با قمه و چاقو به سوی مرد جوان حمله ور شده و پس از ناکامی در سرقت تلفن همراه و حضور اهالی در محل با عربده کشی از محل گریختند.

محمدی، کارمند اتاق اصناف کشور در این باره به خبرنگار مهر گفت: ساعت 20 و 30 دقیقه در حال صحبت با تلفن همراه بودم که دو موتور سوار به طرفم حمله ور شده و قصد سرقت تلفن همراهم را داشتند که در برابرشان مقاومت کردم. آنها پس از ناکامی در سرقت تلفن همراه ، گردنبندم را سرقت کردند.

وی افزود: در این لحظه یکی از خودروهای عبوری با مشاهده حمله سارقان ، با خودرو راهشان را سد کرد که در این هنگام دو موتورسوار دیگر هم با قمه و چاقو وارد صحنه درگیری شده و با عربده کشی و تخریب خودرویی که قصد کمک به مرا داشت از محل گریخت.

محمدی خاطر نشان کرد؛ پلیس نیز در این زمینه کاری انجام نداده است و چندین بار در همین خیابان شاهد سرقت بوده ایم اما شکایتمان راه به جایی نبرده است.برخورد ماموران نیز با شکایت کنندگان خوب نیست.

جزایری، یکی از اهالی نیز می گوید: در این منطقه خودرو و تلفن همراه ما هیچ امنیتی ندارد و هر روز شاهد سرقتی جدید هستیم. خودروام را به همه تجهیزات ایمنی مجهز کرده ام اما بازهم از من سرقت می شود.

پیش از این  در گزارشهایی اقدام به انعکاس گلایه و نگرانی های اهالی درباره سرقتهای شبانه در این منطقه کرده بود که تا کنون در جهت رفع آن اقدامی صورت نگرفته است. شاید آمار سرقتها در این منطقه پایین باشد اما شلوغی و تردد زیاد در این منطقه باعث شده مشاهده سرقتهای سریالی باعث ایجاد جو ناامنی در منطقه شود.

منبع: مهر
برچسب ها: سارقان ، تحهیزات ، گلایه ، آمار
نظرات بینندگان
انتشار یافته:
در انتظار بررسی: ۶
غیر قابل انتشار: ۰
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۶
1
56
چرا حتی یکی از این نمایندگان محترم مجلس یک فیلم از این سرقت ها و زورگیری ها نمی بره در مجلس به همکارانش نشون بده - الیته جواب مشخصه دغدغه های مهمتری از جان مردم و ایجاد رعب و وحشت وجود دارد مثلا ساپورت پوشیدن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۶
2
44
نیروی انتظامی عزیز بیکار نیستند که جلوی ارازل و اوباش را بگیرند . با کلاس وایسادن در میادین و روسری ها را کنترل می کنند و یا ببینند که کسی در ماشین خود سگ دارد یا نه و....با عرض پوزس از نیروی انتظامی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۷
2
0
مردم کار می خواهند رفاه می خواهند با چماق نمی شود امنیت برقرار کرد با اقتصاد فعال و پویا با فرهنگ با داشتن جامعه سالم از لحاظ روحی امنیت برقرار می شود با زور و سر نیزه امنیت دائمی و پایدار نخواهیم داشت
نظرات بینندگان