arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۷۱۰۵۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۴ : ۱۳ - ۱۷ تير ۱۳۹۳

ادای احترام ستاره ها به اسطوره رئال مادرید/ رونالدو: روز بسیار غم انگیزی برای من و برای مادرید و دنیای فوتبال است

رونالدو در توئیتر خود در مورد دی استفانو نوشت: روز بسیار غم انگیزی برای من و برای مادرید و دنیای فوتبال است. آلفردو ما را ترک کرد اما خاطره وی همیشه در قلب های ما باقی خواهد ماند. اسطوره ها هرگز نمی میرند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
برخی از شخصیت های صاحب نام دنیای فوتبال در پی درگذشت آلفردو دی استیفانو، به اسطوره رئال مادرید ادای احترام کردند.

به گزارش انتخاب؛ دی استفانو از بازیکنان افسانه ای باشگاه رئال مادرید اسپانیا بود که روز دوشنبه در 88 سالگی پس از سکته قلبی، در بیمارستانی در نزدیکی ورزشگاه سانتیاگو برنابئو درگذشت.

وی از بزرگترین بازیکنان تاریخ فوتبال است که توانست رئال مادرید را از سال 1956 تا 1960 به پنج قهرمانی متوالی در اروپا برساند.

بعد از درگذشت وی، بازیکنان بزرگی چون کریستیانو رونالدو، لیونل مسی به وی ادای احترام کردند.

فلورنتینو پرس، رئیس باشگاه رئال مادرید نیز در پیام تسلیت خود از وی به عنوان ˈبزرگترین بازیکن تاریخ فوتبال دنیاˈ یاد کرد.

پرس نوشت: دی استیفانو مهم ترین بازیکن تاریخ رئال مادرید و بهترین فوتبالیست تمام دنیا بود. او قاطع و مصمم بود و سرنوشت این باشگاه را تغییر داد.

رونالدو در توئیتر خود در مورد دی استفانو نوشت: روز بسیار غم انگیزی برای من و برای مادرید و دنیای فوتبال است. آلفردو ما را ترک کرد اما خاطره وی همیشه در قلب های ما باقی خواهد ماند. اسطوره ها هرگز نمی میرند.

مسی در پیام تسلیت خود در صفحه فیس بوکش اعلام کرد: آلفردو همیشه زنده است. اسطوره و یک مرد بزرگ در درون و بیرون زمین. بهترین ها را برای خانواده و نزدیکان وی آرزو می کنم.

لوییس سوآرز و مسعود اوزیل نیز از جمله بازیکنانی بودند که به بازیکن سابق آرژانتین ادای احترام کردند.

سوآرز در توئیتر نوشت ˈآلفردو روحت در آرامش بادˈ و اوزیل هم در پیام ساده ای همین جمله را نوشته است.

ویسنته دل بوسکه سرمربی اسپانیا که سابقه همکاری با دی استفانو را در مادرید دارد، افزوده است: او را خوب می شناختم و فقدان وی غم بزرگی است. به دوستان و خانواده وی و تمام طرفداران مادرید که روز غمگینی را تجربه می کنند، تسلیت می گویم.

سپ بلاتر رییس فیفا نیز با ادای احترام به استفانو اعلام کرد: او یکی از بزرگترین بازیکنانی بود که در تمام عمرم دیده ام. از خبر درگذشت وی بسیار غمگین شدم. او از بازیکنان مورد علاقه من بود، کامل ترین بازیکنی که تا به حال دیدم. این اسطوره از میان ما رفت.
منبع: ایرنا
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۷
8
0
میگم مرده پرستی فقط تو مملکت خودمون نیست لا مصب همه جا پیدا میشه ......................
نظرات بینندگان