arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۷۱۳۰۹
تاریخ انتشار: ۲۹ : ۲۳ - ۱۸ تير ۱۳۹۳

تاکتيک هاي اسکولاري خودکشي محض بود

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
بازيکن سابق تيم ملي برزيل به انتقاد از تاکتيک هاي تيم ملي برزيل در ديدار برابر آلمان پرداخت

 تيم ملي فوتبال برزيل با شکست تحقير آميزي که برابر آلمان در نيمه نهايي جام جهاني به دست آورد از رسيدن به فينال بازماند و بايد شانس خود را در رده بندي امتحان کند.

کارلوس آلبرتو بازيکن سابق تيم ملي برزيل که موفق شد با اين تيم در جام جهاني 1970 به قهرماني در جهان برسد به شدت از تاکتيک هاي اسکولاري در بازي برابر آلمان انتقاد کرد و گفت: تاکتيک برزيل برابر قدرت آلمان حرفي براي گفتن نداشت. اين نتيجه سنگين نتيجه اشتباه‌هاي بچگانه در خط دفاعي بود. اسکولاري نتوانست تدابير خوبي براي تيمش در اين ديدار بينديشد و طبيعي بود که برزيل بازنده اين ديدار باشد. آلمان بازي بسيار خوبي را به نمايش گذاشت و از دقيقه نخست تا پايان بازي توپ و ميدان را در اختيار داشت. آلمان با شايستگي جواز صعود به دور بعد را به دست آورد.

آلبرتو ادامه داد: قابل قبول نيست که برزيل يک بازيکن بازيساز نداشته باشد . بازيکني که بتواند در مرکز زمين توپ ها را پخش کند. ما هميشه در طول تاريخ بازيکني داشتيم که توانسته اين مسئوليت را به بهتزين شکل انجام دهد. اکنون هم کاکا را داشتيم که نمي دانم چرا اسکولاري او را به تيم ملي دعوت نکرد.

آلبرتو ادامه داد: برزيل به هيچ وجه براي اين ديدار آماده نشده بود . انها حريف را آناليز نکرده بودند وگرنه با قدرت بيشتري در خط هافبک به ميدان مي رفتند. در واقع آلمان جوري در اين ديدار به ميدان رفت که ما دوست داريم برزيل به ميدان برود . اسکولاري به خاطر تاکتيک غلطش مسئول اين نتيجه است. در واقع مي توانم بگويم که تاکتيک هاي او يک خودکشي محض بود.
نظرات بینندگان