arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۷۱۴۷۰
تاریخ انتشار: ۰۷ : ۰۹ - ۲۰ تير ۱۳۹۳
نماینده مردم خاش :

دیوار تحریم ها شکست مهمی برداشته و دولت در تداوم مذاکرات جدی است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :


عضو مجمع نمایندگان سیستان و بلوچستان گفت: باور ما این است که به حول و قوه الهی هیچ قدرتی نمی تواند به بهانه مبارزه با تسلیحات کشتار جمعی، تحریم های نابجا علیه ملت ایران وضع و تحمیل کند، دیوار تحریم ها شکست مهمی برداشته و دولت در تداوم مذاکرات جدی است.

حمیدرضا پشنگ  منطقه سیستان و بلوچستان، افزود: حمایت‌های رهبری قوت قلب برای دولت و گشوده شدن درهای امید و موفقیت در اجرای امور کشور در عرصه های داخلی و خارجی بود.

نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی گفت: بیانات رهبر معظم انقلاب در جمع کارگزاران نظام، مسوولان و جمعی از مدیران ارشد دستگاه های مختلف کشوری و لشگری در باب حمایت از دولت درهای امید را به روی دولت و ملت گشود.

وی اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب در این دیدار دولت را تأیید و حمایت کردند و فرمودند؛ بنده از همه توانی که در اختیار دارم، برای حمایت از دولت استفاده خواهم کرد و به مسوولان بلند پایه دولت اعتماد دارم.

وی ادامه داد: حمایت رهبری از دولتهای منتخب مردم در دورانهای گذشته، صورت گرفته و به تعبیر ایشان همه این دولتها دارای نقاط مثبت و منفی بوده اند و نقد دولتهای گذشته باید بصورت کارشناسی باشد و نقد در منبرهای عمومی خیلی به مصلحت نیست.

نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص دولت کنونی بیان فرمودند: هرگونه نقدی، باید منصفانه، محترمانه و دلسوزانه و به دور از هرگونه مچ گیری و اذیت رساندن به دولت باشد.

وی اضافه کرد: همه باید با دید منصفانه به وقایع بنگریم و واقعیتها را به مردم بیان کنیم، مردم باید بدانند که دولت در حوزه سیاست خارجی کاملا در چارچوب سیاست های اعلامی مقام معظم رهبری عمل کرده و در این راستا شاکله ایران هراسی را به طور کامل درهم شکسته و فروریخته است، افکار عمومی دنیا به خوبی دریافته اند که ایران در عرصه فعالیت های هسته ای خود، صلح آمیز و شفاف عمل کرده و می کند و با اثبات این مساله اساس بهانه جویی ها علیه ایران فروپاشیده شد.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان