arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۷۱۸۹۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱ : ۲۱ - ۲۲ تير ۱۳۹۳

کرج آب اضافه‌اش را به تهران نمی‌دهد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
فرماندار کرج گفت: پس از افزایش سهمیه آب کرج از 900 لیتر در ثانیه به یک هزار و 50 لیتر در ثانیه ، سهمیه اضافه آب کرج به جای انتقال به تهران در محلی ذخیره می شود.

معاون سیاسی انتظامی فرماندار کرج  عصر یکشنبه در تشست کارگروه سلامت و امنیت غذایی کرج گفت: هیچ موردی از بیماری وبا در این شهرستان گزارش نشده و مواردی از مراجعه به درمانگاهها بوده اما براساس نمونه برداری منشا آن ویروس وبا نبوده است.

کریم حمیدوند در خصوص مسئله آب استان نیز گفت: محلی برای ذخیره آب اختصاص یافته است و پس از افزایش سهمیه آب کرج از 900 لیتر در ثانیه به یک هزار و 50 لیتر در ثانیه ، سهمیه اضافه آب کرج به جای انتقال به تهران در این محل ذخیره می شود.

وی در ادامه در خصوص آلودگی ناشی از فاضلاب ها نیز  با بیان اینکه فاضلاب های زندانها یکی از معضلات اجتماعی کلانشهرکرج است، گفت: مردم ساکن درحاشیه زندان های رجایی شهر و قزلحصار با مشکلات عدیده ای دراین زمینه مواجه هستند و فاضلاب این زندانها به معضل زیست محیطی و بهداشتی تبدیل شده است.

حمیدوند ادامه داد: اکنون 500 لیتر در ثانیه فاضلاب زندان ها ی کرج جاری می شود که هیچ اقدامی برای تصفیه آن و برگشت به چرخه صنعت و کشاورزی صورت نگرفته است.

معاون فرماندار کرج خاطرنشان کرد: مردم ماهدشت و ساکنان اطراف این زندانها از این وضعیت ناراضی بوده و برای کنترل این فاضلاب ها طرح شکایت کرده اند.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۷
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
0
3
آقای فرماندار ، عامل وبا، باکتری است نه ویروس
نظرات بینندگان