arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۷۳۰۳۰
تاریخ انتشار: ۴۶ : ۱۱ - ۳۰ تير ۱۳۹۳

اعلام آمادگی حزب الله برای همکاری با مقاومت فلسطین

نصرالله پس از شنیدن سخنان خالد مشعل، تأکید کرد که اطمینان دارد مقاومت می تواند در ژوئیه، دومین پیروزی را محقق کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
دبیرکل حزب الله لبنان با تمجید از پایداری و ایستادگی مقاومت فلسطین، از آمادگی مقاومت لبنان برای همکاری جهت شکست دشمن صهیونیستی خبر داد.


به گزارش انتخاب؛ به نقل از شبکه المنار لبنان، ˈسید حسن نصراللهˈ تأکید کرد که حزب الله و مقاومت لبنان از مقاومت غزه حمایت می کند و برای شکست دشمن صهیونیستی، آماده همکاری است.

شبکه المنار با اشاره به تماس تلفنی سید حسن نصرالله با ˈخالد مشعلˈ رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس و ˈرمضان عبدالله شلحˈ دبیر کل جنبش جهاد اسلامی برای اطلاع از اوضاع غزه، تأکید کرد: سید حسن نصرالله از وحدت همه گروه های مقاومت در این نبرد سرنوشت ساز تمجید کرد.

نصرالله پس از شنیدن سخنان خالد مشعل، تأکید کرد که اطمینان دارد مقاومت می تواند در ژوئیه، دومین پیروزی را محقق کند.

وی با اشاره به پایداری نیروهای مقاومت و نوآوری های آنان در میدان نبرد، از صبر عظیم مردم غزه تمجید کرد.

دبیر کل حزب الله در گفت وگوی تلفنی با رمضان عبدالله شلح نیز، اوضاع میدانی، تحولات سیاسی، تحرکات کند دیپلماتیک و شکست خورده، در مقابل همدلی، یکپارچکی و وحدت همه گروه های مقاومت در این نبرد سرنوشت ساز را مورد بررسی قرار داد.

وی همچنین تأکید کرد که اگر بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در این تجاوزگری از حمایت بین المللی برخی دولت ها برخوردار است، مقاومت در غزه به قویترین حمایت و پشتیبانی کامل مردم تکیه کرده است.

نصرالله در گفتگو با شلح، بار دیگر بر موضع حزب الله و مقاومت اسلامی لبنان در حمایت از مقاومت غزه و حمایت و همبستگی با آن و همچنین آمادگی برای همکاری و تکامل جهت تحقق اهداف مقاومت غزه و شکست اهداف دشمن تأکید کرد.

منبع: ایرنا
برچسب ها: حزب الله ، حماس ، قدس
نظرات بینندگان