arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۷۳۵۱۷
تاریخ انتشار: ۵۰ : ۱۷ - ۰۲ مرداد ۱۳۹۳

65 نظامي صهيونيست از ابتداي حمله زميني به هلاکت رسیده اند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
شاخه نظامی جنبش حماس با اعلام این خبر که روز پنجشنبه هشت نظامی ارتش رژیم صهیونیستی را در شرق منطقه التفاح در غزه به هلاکت رسانده است، تصریح کرد از ابتدای تجاوز زمینی رژیم صهیونیستی به مرزهای غزه 65 نظامی صهیونیست از جمله تعدادی افسر را به هلاکت رسانده است.

به گزارش انتخاب ؛ پایگاه اینترنتی گردانهای شهید عز الدین قسام پنجشنبه در بیانیه ای اعلام کرد بار دیگر گردانهای قسام جهانیان و دوست و دشمن و بلکه همه تحلیلگران را متحیر و مبهوت کرد و همه آنان اذعان کرده‌اند گردانهای قسام در زمینه نظامی و عملیات ویژه به صورت بی سابقه ای نه تنها در تاریخ مقاومت بلکه چه بسا در تاریخ معاصر نوآوری کرده است.

در این بیانیه آمده است رزمندگان گردانهای شهید عز الدین قسام در هجدمین روز نبرد توانستند با دور زدن نیروهای نظامی رژیم صهیونیستی مستقر در شرق تفاح در پشت آنان عملیات انجام دهند و هشت نظامی را از نزدیک بکشند.

گردانهای قسام تصریح کرده است رزمندگان ساعت شش بامداد امروز با اجرای این عملیات توانستند یک دستگاه خودروی زرهی را با گلوله های آر پی جی 29 منهدم کنند.

در ادامه بیانیه گردانهای شهید عز الدین قسام آمده است رزمندگان این گردانها تا امروز پنجشنبه کشته شدن بیش از 65 افسر و نظامی صهیونیست را در نبردهای مستقیم با اعضای قسام از ابتدای جنگ زمینی صهیونیستها شمارش کرده اند که شماری از آنان نیز افسران بلند پایه بودند.

در این بیانیه آمده است بیشتر سربازان و افسرانی که به هلاکت رسیدند از نیروهای نخبه مانند گولانی ، ایگوز و چتربازان بودند.

گردانهای قسام تأکید کرد این عملیات در چارچوب مقابله با نیروهای صهیونیست متجاوز به نوار غزه و در پاسخ به جنایات صهیونیستها علیه مردم فلسطین انجام شد.

گردانهای قسام تصریح کرد با ملت فلسطین پیمان بسته است که در قبال جنایات اشغالگران ساکت ننشیند و با هرگونه حماقت صهیونیستها مقابله کند و زمین را زیر پای آنان به آتش بکشاند و خودروهای زرهی اشغالگران و سربازان آنان را نابود کند تا بهای سنگینی بابت تجاوز خود بپردازند و پیش از هر حمله هزار بار بیاندیشند.

نظرات بینندگان