arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۷۳۶۰۴
تاریخ انتشار: ۱۸ : ۱۱ - ۰۳ مرداد ۱۳۹۳

آیت الله آملی لاریجانی: این سیل خروشان بزودی رژیم صهیونیستی را از ریشه بر می‌چیند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 آیت‌الله صادق آملی لاریجانی رئیس قوه قضاییه پیش از ظهر امروز و در جمع خبرنگاران با اعلام این مطلب، افزود: عدم حمایت مدعیان حقوق بشر از ملت مظلوم فلسطین در مقابل جنایت رژیم صهیونیستی چهره نفاق گونه آن‌ها را نمایان کرده است.

رئیس قوه قضاییه تصریح کرد: مدعیان دروغین حقوق بشر چشمان خود را بر روی جنایاتی که در غزه و فلسطین رخ می‌دهد بسته‌اند اما آن وقت از حقوق یک عده همجنس‌باز حمایت می‌کنند که این‌ها همه نشان دهنده نفاق آنهاست.

آملی لاریجانی درباره پیام راهپیمایی روز قدس برای کشورهای غربی، گفت: امسال راهپیمایی روز قدس در یک شرایط ویژه انجام می‌پذیرد و مردم بی دفاع غزه زیر هجمه‌های ضد بشری رژیم صهیونیستی هستند.

وی ادامه داد: این راهپیمایی پیام بسیار ویژه‌ای دارد ملت بزرگ ما همیشه در حمایت از مردم بی دفاع فلسطین سر آمد بوده‌اند و این جریان پیام بزرگی دارد و آن پیام این است که مردم فلسطین و غزه بی دفاع نیستند و این سیل خروشان بزودی رژیم صهیونیستی را از ریشه بر می‌چینند.

رئیس قوه قضائیه خاطر نشان کرد: رژیم صهیونیستی، رژیمی ضد بشری است که امیدواریم با اتحاد همه ملت‌های مسلمان این رژیم بر چیده شود.

آملی لاریجانی گفت: کشورهایی که چشمان خود را بر خلاف ادعای حقوق بشری بر روی این جنایات می بندند در جنایات این رژیم شریک هستند.

منبع: فارس
نظرات بینندگان