arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۷۳۸۴۶
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۴۱ : ۰۱ - ۰۵ مرداد ۱۳۹۳

مسي حمايت از اسرائیل را تكذيب كرد/ شکایت می کنم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
"ليونل مسي " ستاره آرژانتيني تيم بارسلون اسپانيا، اخبار منتشر شده مبني بر حمايت مالي وي از رژيم صهيونيستي را تكذيب كرد.

به گزارش انتخاب، چند روزي است كه خبري مبني بر حمايت يك ميليون دلاري ليونل مسي از رژيم اشغالگر قدس در فضاي مجازي منتشر شده و عكس‌هايي نيز با همين مضمون در اختيار مخاطبان قرار گرفته است. اين در حالي است كه اين بازيكن تيم ملي آرژانتين از روزنامه منتشر‌كننده اين خبر شكايت كرده است.

روزنامه كمپتيتور فرانسه بر روي صفحه اجتماعي توييتر خود فاش كرد كه " ليونل مسي " قصد شكايت از اين روزنامه را دارد.

ليونل مسي تصريح كرد: اين روزنامه فرانسوي با نشر اكاذيب مبني بر كمك يك ميليون يورويي از سوي من به اسراييل به من تهمت زده است.

روزنامه يادشده پيش از اين از كمك يك ميليون يورويي ليونل مسي به رژيم صهيونيستي بخاطر صعود تيم آرژانتين به ديدار نهايي جام جهاني 2014 خبرداده بود. اين خبر موجب خشم مسلمان بويژه در كشورهاي عربي از ليونل مسي شد.

اما مسي همه اين اخبار را تكذيب و تاكيد كرد كه از روزنامه فرانسوي به دليل حتك حيثيت، شكايت خواهد كرد.

مسي تصريح كرد: نمي‌توان با دولتي كه كودكان را مي‌كشد، همدردي كرد. من هرگز به رژيم صهيونيستي كمك نكرده‌ام و كمك‌هاي من فقط براي توسعه بيمارستان‌ها، مدارس و مردم فقير جهان اختصاص دارد.

برخي سايت‌هاي مصري و آفريقايي نيز از كذب بودن خبر كمك ليونل مسي به رژيم اشغالگر قدس خبر داده‌اند. اين سايت‌هاي عربي اعلام كرده‌اند پيگيري هايشان براي صحت اين خبر به جايي نرسيده و متوجه شده‌اند كه يك روزنامه فرانسوي به دروغ اين خبر را منتشر كرده است.

منبع: مشرق

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۴۴
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
9
16
بد نبود آقای مسی اعلام انزجار از جنایات اسرائیل در غزه هم می کرد
پاسخ ها
سجاد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
با سلام

ایشام اعلام انزجار رو کرده.

به گزارش مشرق، مسی تصریح کرد: نمی‌توان با دولتی که کودکان را می‌کشد، همدردی کرد. من هرگز به رژیم صهیونیستی کمک نکرده ام و کمک های من فقط برای توسعه بیمارستان ها، مدارس و مردم فقیر جهان اختصاص دارد.
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
16
7
چه جالبه همه اول عمل می کنند بعد که گندش در می ایدو عکس العمل مردم را می بینند تکذیب می کنند . خدایا به تو پناه می بریم از دو رویان و دروغ گویان
مریم السادات طبسی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
7
9
من از اولشم می دونستم این خبر صحت نداره. مسی کسیه که عاشق بچه شه و به همین علت برای کمک به کودکان فقیر جهان که بتونن مثل بچه ی خودش از امنیت تحصیل غذا و... برخوردار بشن سفیر صلح یونیسفه و بارها و بارها با بازیهای خیریه به این امر کمک می کنه و سال گذشته هم کمک قابل توجهی به کودکان سوریه کرد. پس چطور می تونه به قول خودش با رژیمی که بچه ها رو می کشه همراهی کنه.
متاسفم برا اونا که بدون سند و مدرک موثق به این شایعه ها دامن می زنن
نظرات بینندگان