arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۷۳۹۹۲
تعداد نظرات: ۷ نظر
تاریخ انتشار: ۳۲ : ۲۰ - ۰۵ مرداد ۱۳۹۳

قلعه‌نویی: از نکونام شکایت می‌کنم

سرمربی استقلال واکنش تندی نسبت به اظهارات نکونام نشان داده و اعلام کرد که صحبت‌های مطرح شده از سوی او را در دادگاه پیگیری می‌کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 سرمربی استقلال واکنش تندی نسبت به اظهارات نکونام نشان داده و اعلام کرد که صحبت‌های مطرح شده از سوی او را در دادگاه پیگیری می‌کند.

به گزارش سایت باشگاه استقلال امیر قلعه نویی در پاسخ به سوالی درباره اظهارات جواد نکونام علیه خودش گفت: من هیچ وقت عادت نداشته ام که پاسخ شاگردانم را در رسانه ها بدهم. در گذشته هم عده ای، حرفهایی را مطرح کردند که در رسانه ها حرف های آنها را بدون جواب گذاشتم تا شاید گذر زمان بهترین پاسخ باشد. اما جهت روشن شدن ذهن هواداران استقلال لازم است که به چند نکته اشاره کنم. اول اینکه اگر امروز این بازیکن به استقلال برگشته بود، من الان بهترین آدم روی زمین بودم. برای این صحبت هم سند دارم. هواداران استقلال می توانند به مصاحبه این بازیکن بعد از اینکه به استقلال آمد و یا بعد از مراسم توپ طلای آسیا مراجعه کنند تا متوجه این صحبت من بشوند. آن روز من مرد بودم و با معرفت و ایشان چند بار گفت که من به خاطر قلعه نویی به استقلال آمدم اما حالا همه چیز تغییر کرده است.

وی ادامه داد: ابتدای فصل گذشته این بازیکن با درخواست رئیس فدراسیون در استقلال ماندنی شد. آقای کفاشیان با من تماس گرفت و خواست که این بازیکن یک فصل دیگر در استقلال بماند و من به احترام ایشان، مخالفت نکردم و حتی بعد از اینکه در نیم فصل پارسال این بازیکن به کویت رفت و همه حرفهای تکراری امروزش را عنوان کرد، من به آقای کفاشیان گلایه کردم و رئیس فدراسیون از من دلجویی کرد و به من گفت که هنوز این جماعت را نشناخته‌ام.

سرمربی استقلال اضافه کرد: جالب است که این بازیکن مدعی شده دو فصل قبل اتفاقهایی در تیم رخ داده است، من از هواداران می خواهم به این سوال فکر کنند که چرا ایشان با این ادعاهایی که مطرح کرده در پایان فصلی که استقلال قهرمان شد، سکوت کرد و این اتهامات را مطرح نکرد و موقعی این حرفها را به زبان آورد که فصل پیش از استقلال جدا شد؟ با این وجود ، بهترین پاسخ، زبان قانون است. ایشان باید به زودی در دادگاه قضایی مستندات خودش را درباره بحث جانشینی کی روش و شادی بعد از شکست استقلال در داربی و مسائل دیگر را ارائه بدهد و این چنین مشخص خواهد شد که چه کسی اخلاق را زیر پا می گذارد.

قلعه نویی در پایان با بیان اینکه هدفش در این فصل قهرمانی استقلال است و نمی خواهد به این مسئله بیش از این بپردازد، اظهار کرد: واقعا نمی خواهم بیش از این درباره این موضوع صحبت کنم. استقلال در شرایط خوبی قرار دارد و هدف من و همه مجموعه استقلال موفقیت این تیم در فصل جاری و دوری از حاشیه هاست. ما تلاش می کنیم رضایت هواداران را جلب کنیم و امیدوارم به لطف خدا و اهل بیت بتوانیم دل آنها را در پایان فصل شاد کنیم.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۱۶
غیر قابل انتشار: ۰
رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۶
24
14
آقای قلعه نوعی بچه که گلایه ندارد...بسپارشان به وجدانشان.....
هژبر
|
-
|
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۶
12
27
قلعه نویی واقعاً که آدم دروغگویی هستی.
بخدا رو می خواهد اینقدر دروغ گفتن.
تمام ستاره را بیرون کرذدی و حالا هم یه چیزی طلبکاری؟
یادمان نمی رود چطور فرهاد مجیدی را خون به جگر کردی تا فرار را بر قرار ترجیح داد.
من که معتقد هستم اول و آخر مافیای استقلال خودت هستی آقای قلعه نویی وبس.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۶
زمان آقای مظلومی
مجیدی یک سری دروغ سرهم کرد و از استقلال جدا شد یادتون که نرفته ؟
اون زمانم تقصیر قلعه نویی بود ؟؟؟؟
کیان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۶
3
5
به حال این فوتبال دیگه تاسف خوردن هم فایده نداره باید نشست و سر جنازه اش فاتحه خواند!آقای نکونام ،قبل از شما هم خیلی ها از این مافیا صحبت کردند نمونه اش صحبت های استاد حاج رضایی بعد از اینکه از سپاهان زمان مربیگری قلعه نوعی جدا شد که آرزو کرد هرگز به این فوتبال نمی امد.!!!!
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۶
8
9
آقایونی که استقلالی واقعی هستن کاری به اسم آدما ندارن. میبینن کی واسه استقلال بیشتر افتخار آورده از اون طرفداری میکنن. هیچ کسی اندازه قلعه نوعی واسه ما افتخار نیاورده. پس نرید الکی طرفداری یکی مثل نکونامو بکنید که هیچ کاری واسه استقلال نکرده
یکتا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۶
4
6
جواد جان, عزیزم, همهء هواداران استقلال بازی شمارو(چه قبل از آبی پوش شدنت چه بعداز آن) قبول ندارند....پس اگر خودتو استقلالی میدونی نزد هواداران از لحاظ محبوبیت نفره دویستم هم نیستید...یعنی بعداز اولادی ...دوسال پیش قلعه نویی برادرت بود و با همفکریه امیرخان رفتی اوساسونا حالا که نتونستی تواستقلال خوب بازی کنی ,کاپیتان هم نشدی و امسالم امیرخان نخواستت امیرخان شده باندباز...تنها مربی که هر دو سال دستیاراش تغییر میکنه قلعه نوییه ...این یعنی باندبازی؟ بازیکناییم که میگفتن باندشن قربانی طالب لو رحمتی جباری نظری جمشیدیان اکبرپور وخیلیای دیگه الان کجان چرا بعداز اینکه نخواستشون علیه ش مصاحبه کردن؟ فقط خسرو وصادقی موندن, اونام سال دیگه عذرشونو میخواد علیه مربی صحبت میکنن. جواد خان اگه استقلالی بودی چرا سالها خودتو قایم کردی و در تیم پاس مقابل استقلال بازی کردی حالا میگی نمیخواستم تیم دیگری برم و مقابل استقلال بازی کنم...نکنه میخوای برا خودت یار جمع کنی؟؟ قلعه نوی تا الانم خیلی بهت لطف کرده ...یه کم فکر کن.
آبی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۶
4
7
نکونام مگه تو استقلال چکار کرد تازه باید ممنون قلعه نوعی باشه که بازیش داد.یادتون که نرفته پشت آندو قایم میشد تا توپ بهش نرسه.
نظرات بینندگان