arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۷۴۰۱۱
تاریخ انتشار: ۴۵ : ۰۸ - ۰۶ مرداد ۱۳۹۳

هلاکت 91 افسر و نظامی ارتش صهیونیستی تا بامداد امروز

گردان های قسام تأکید کرد آمار کشته های ارتش اسرائیل بسیار بیشتر از اینهاست و رقم 91 نفر را رزمندگان گردانهای حماس شمارش کرده اند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
پایگاه اینترنتی خبرگزاری صفای فلسطین گزارش داد: وضع شماری از زخمی های ارتش صهیونیستی نیز در حد بسیار وخیم ، وخیم و متوسط است.

به گزارش انتخاب؛ شاخه نظامی جنبش حماس تأکید کرد این 91 افسر و سرباز در درگیری های رو در رو و تن به تن کشته شدند .در واقع  این آمار آن دسته از نیروهای ارتش صهیونیستی را شامل نمی شود که در حملات با موشک های کورنیت ، فونیکس و خمپاره های مختلف و بمب های بشکه ای و بمب های ضد زره به جنگ افزارهای ارتش اسرائیل و همچنین با هدف قرار دادن محل های تجمع نظامیان صهیونیست و یا حملات موشکی و خمپاره‌ای به نیروهای عمل کننده ارتش صهیونیستی کشته می شوند .

گردان های قسام تأکید کرد آمار کشته های ارتش اسرائیل بسیار بیشتر از اینهاست و رقم 91 نفر را رزمندگان گردانهای حماس شمارش کرده اند.

این گردان ها در بیانیه خود تصریح کرده است اشغالگران صهیونیست تا این لحظه کوشیده اند بر تعداد کشته های خود سرپوش گذارند.

شماری از تحلیلگران اسرائیلی نیز گفتند تیپ های ویژه غفعاتی و ناحال که از زبده ترین تیپ‌های ارتش اسرائیل محسوب می‌شوند نبردهای شدیدی با گردانهای قسام در مرزهای نوار غزه داشته‌اند.
اداره سانسور نظامی ارتش اسرائیل نیز انتشار خبرهای مربوط به نبرد با مقاومت فلسطین و خسارات انسانی و مادی ناشی از این حملات را ممنوع کرده است.
نظرات بینندگان