arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۷۴۲۸۹
تاریخ انتشار: ۲۰ : ۱۰ - ۰۸ مرداد ۱۳۹۳

شهادت 20 فلسطيني در بمباران مدرسه آنروا در جباليا

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
حملات هوایی بامدا امروز رژیم صهیونیستی به شهادت دست 32 فلسطینی در غزه از جمله 20 نفر در یکی از مدارس آژانس کمک به آواراگان فلسطینی ( آنروا) منجر شد.

به گزارش انتخاب ؛ در حالی که درگیری اسرائیل و جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) چهارشنبه وارد بیست و سومین روز خود شد، منابع بیمارستانی اعلام کردند در بمباران غزه اندکی پس از ساعت 5:30 دقیقه صبح روز چهارشنبه، دست کم 20 فلسطینی در یک مدرسه سازمان ملل که به عنوان سرپناه برای آوارگان مورد استفاده قرار می گیرد، کشته شدند.

یکی از مقامات سازمان ملل با تایید خبر بمباران این مدرسه گفت بمب ها به دو کلاس در اردوگاه آوارگان جبالیا اصابت کرد و به کشته شدن شماری از فلسطینان آواره مستقر در این اردوگاه منجر شد.

به گفته اشرف القدره، سخنگوی سازمان مقابله با حوادث غیرمترقبه، حمله هوایی که پیش از حمله به این مدرسه در شمال غزه صورت گرفته بود، به کشته شدن دختری 11 ساله منجر شده بود. در بمباران مرکز یک منطقه ساحلی کوچک در غزه نیز دختری 16 ساله جان خود را از دست داد.

قدره گفت اندکی بعد نیز حمله به شهر خان یونس در جنوب غزه به کشته شدن نه تن از اعضای یک خانواده از جمله یک کودک منجر شد.

مردی میانسال نیز بامداد امروز در شهر رفح واقع در جنوب غزه کشته شد.

بر اساس آمار سخنگوی سازمان مقابله با حوادث غیرمترقبه غزه، با حملات امروز شمار تلفات فلسطینی ها از آغاز عملیات اخیر اسرائیل در غزه تاکنون به دست کم هزار و 262 نفر رسید.

به گزارش خبرگزاری فرانسه از غزه ،حملات راکتی شبه نظامیان غزه نیز تاکنون به کشته شدن 53 نظامی و 3 غیرنظامی اسرائیلی منجر شده است
نظرات بینندگان