arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۷۴۶۱۳
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۲۲ : ۲۲ - ۱۰ مرداد ۱۳۹۳

گلایه خواننده «انتخاب» از دانشگاه آزاد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :


یکی از بینندگان «انتخاب» نوشت:

یا سلام و عرض خسته نباشید مطلبی که برای شما ارشال میکنم مربوط عملکرد عجیب دانشگاه ازاد برای ثبت نام دانشجویان متقاضی نقل وانتقال هست که امیدوارم منتشر، پیگیری و رسیدگی کنید! مهلت ثبت درخواست نقل و انتقالات دانشگاه ازاد برای ترم مهر 94-93 تا 93/05/10 اعلام شده بود اما از ساعت 13 ظهر امروز جمعه 93/05/10 که بنده مراجعه کردم با کمال تعجب و بصورت غیرمنتظره مهلت تمام شده درج شده بود!!

سوال این است که اگر مهلت تا پایان روز 9 بوده چرا دانشگاه ازاد روز 10 را اعلام کرده و اگر مهلت تا روز 10 است چرا در نیمه ی روز ثبت درخواست غیرممکن میشود؟؟ یا توجه به روال ثبت نام های اینچنینی در دانشگاه آزاد و سایر ارگان ها از جمله ثبت نام کنکورها، زمانی که اعلام میشود مهلت تا فلان روز هست، منظور تا پایان آن روز است و نه پایان روز قبل و یا پایان وقت ادارای! که در این مورد پایان وقت اداری هم در روزهای عادی حداقل ساعت 15 میباشد نه دو ساعت قبل! حال برای این عدم تدبیر چه پاسخی دارند و خسارت وارده به بنده و دانشجویان احتمالی دیگر که به شدت نیاز به ثبت نام برای نقل و انتقال داشتیم و به ان امید بسته بودیم چگونه جبران میشود؟؟ ضربه ی روحی که به بنده و سایر دانشجویانی که احتملا با مشکل مشابه مواجه شده اند چگونه جبران میشود؟

واقعا زبانم قاصر است از بیان شدت ناراحتی و ناامیدی از عملکرد سایت دانشگاه آزاد.... امیدوارم به این موضوع رسیدگی کنید و حداقل فرصتی دوباره ولو اندک برای این کار در اختیار بنده و سایر دانشجویانی که با مشکل مشابه مواجه شده اند قرار دهند! با تشکر از پیگیری شما....
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۱۴
غیر قابل انتشار: ۰
آرش
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
0
8
مشکلات دانشجویان در دانشگاه آزاد یکی دو تا نیست بنده دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد هستم . امروز که 11 مرداد ماه است کل کار پایان نامه ام تکمیل است و استاد تائید فرموده ولی کد خالی برای برگذاری جلسه دفاع ندارد . 8 نفر از دانشجویان سال 90 هستند که هنوز از پایان نامه خود دفاع نکرده اند . کدی هم که امروز خالی شود حداقل 4 ماه بعد می تواند به نفر بعدی اختصاص یابد ( بر اساس چه قانونی نمی دانم ) به هر حال آخرین فرصت دفاع تا 15 مهر است و اگر تا این تاریخ دفاع نکردم مجبور به واریز 2.5 میلیون تومان به حساب دانشگاه هستم . مشکلی که اصلا به من ربطی ندارد و هزینه ای که به دلیل قوانین بی خود و دست و پاگیر دانشگاه که فقط قانون پرداخت پول است باید پرداخت نمایم . این پول معادل حقوق سه ماه بنده است و در زندگی من تاثیر بسیاری دارد .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
1
7
دانشگاه آزاد ایراد زیاد داره اما فرایند نقل و انتقال معمولا طولانیه برای همین طی دو ساعت مانده به پایان قطعا امکان انجامش نیست چون پرونده ها رو زودتر می بندن که بفرستن سازمان مرکزی یا هرجایی که باید بره تا اخر وقت برسه. دانشجوی عزیز اگر اینقدر موضوع براشون حیاتی بوده یک مقدار بشتر زمان می گذاشتند بهتر بود.
کیان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
3
14
شما اگه اینقدر مشکل داشتید نمی گذاشتید دقیقه 90 اینکار را انجام دهید.لطفا کمی از خودتان گله کنید.
دانشجوي صنايع
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
12
1
خدا نگهدار دكتر دانشجو باشه با مديريت بسيار موثرشون .تنها كسي كه راحت جواب ميگرفت در دانشگاه ها قشر دانشجو بود ومتاسفانه از وقتي مديريت عوض شد دقيقا برگشت به دوران جاسبي واطرافيانش
نظرات بینندگان