arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۷۴۶۳۲
تاریخ انتشار: ۱۴ : ۰۹ - ۱۱ مرداد ۱۳۹۳

اعتراف وزیر صهیونیستی به شکست اسراییل در نوار غزه

وزیر گردشگری رژیم صهیونیستی تصریح کرد که ارتش هنوز نتوانسته مشکل تونل ها را که به گفته وی خطری راهبردی برای اسراییل تلقی می شود، حل کند .
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ˈعوزی لاندوˈ وزیر گردشگری رژیم صهیونیستی فاش کرد که عملیات نظامی این رژیم در ˈنوار غزهˈ علیه شهروندان بی گناه فلسطینی به هیچ یک از اهداف خود نرسیده و نیروهای نظامی اسراییل نتوانسته اند مانع حمله موشکی فلسطینی ها شوند .


به گزارش انتخاب، به نقل از پایگاه خبری ˈرأی الیومˈ، عوزی لاندو که از حزب ˈاسراییل بیتناˈ به رهبری ˈ آویگدور لیبرمنˈ است، دیروز حمله سختی به ˈبنیامین نتانیاهوˈ نخست وزیر رژیم صهیونیستی کرد و در مصاحبه با شبکه دو تلویزیون این رژیم گفت: عملیات نظامی علیه نوار غزه تا این لحظه به هیچ یک از اهداف خود نرسیده و ارتش با وجود انجام عملیات نظامی گسترده نیز نتوانسته مانع ادامه موشکباران عمق اسراییل به وسیله فلسطینی ها شود .

وی افزود: این معقول نیست که سازمانی مانند حماس بتواند چنین زیان هایی به اسراییل وارد کند و باعث شود فرودگاه بین المللی ˈبن گوریونˈ در تل آویو بسته شود .

وزیر گردشگری رژیم صهیونیستی تصریح کرد که ارتش هنوز نتوانسته مشکل تونل ها را که به گفته وی خطری راهبردی برای اسراییل تلقی می شود، حل کند .

وی اضافه کرد: این ضعف اسراییل ممکن است که باعث شود دیگر سازمان های ضد اسراییلی به این نتیجه برسند که اسراییل ضعیف است و به همین دلیل به آن حمله کنند .

این سخنان این وزیر صهونیست نشان دهنده وجود اختلاف در رژیم صهیونیستی است و کار به جایی رسیده که نتانیاهو نخست وزیر این رژیم در مصاحبه با رسانه ها، وزرای کابینه خود را به دلیل موضع گیری های اخیرشان در خصوص جنگ غزه سرزنش کرده و آن را باعث ضربه زدن به امنیت اسراییل عنوان کند .

از سوی دیگر ˈامنون ابراموویچˈ تحلیلگر سیاسی در مصاحبه با شبکه دو تلوزیون رژیم صهیونیستی از وجود اختلافات زیاد در کابینه نتانیاهو در خصوص حمله به غزه پرده برداشت و گفت که این اختلاف ها بسیار حاد شده و به حد تنش رسیده و نتانیاهو هم به برخی وزرای کابینه بدون ذکر نام حمله کرده و این اختلاف ها و درگیری ها منحصر به آویگدور لیبرمن وزیر خارجه و ˈنفتالی بنتˈ وزیر اقتصاد با نتانیاهو نبوده، بلکه دو وزیر حزب ˈ لیکودˈ یعنی ˈغدعون ساعرˈ وزیر کشور و ˈسیلوان شالومˈ وزیر انرژی نیز بحث و جدل زیادی با نتانیاهو در خصوص اهداف این تجاوز نظامی به غزه داشته اند .

در جریان حملات وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه ، تاکنون دستکم 1600 غیر نظامی که اکثر آنها زن و کودک هستند، شهید و بیش از هفت هزار نفر دیگر مجروح شده اند .
منبع: ایرنا
نظرات بینندگان