arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۷۵۰۳۲
تاریخ انتشار: ۴۱ : ۱۸ - ۱۳ مرداد ۱۳۹۳

نماینده مجلس: دولت یازدهم مسیر ایران هراسی را مسدود کرد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت تدبیر و امید مسیر ایران هراسی را مسدود کرد.

به گزارش ایرنا عباسعلی منصوری روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگاران اظهار داشت: دشمنان ایران از جمله صهیونیست ها، میلیون ها دلار هزینه کردند تا ذهنیت منفی از ایران در بین کشورها و ملت های مختلف جهان شکل گیرد.

وی افزود: با ارتقای روابط ایران و کشورهای مختلف بویژه اروپا مسوولان دولت یازدهم توانستند مواضع نظام اسلامی را بیان کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به اینکه توسعه صنعت توریسم افزون بر درآمدزایی، زمینه اشتغال را نیز فراهم می کند، تاکید کرد: منطقه کاشان دارای پتانسیل های گردشگری فراوانی است که توسعه صنعت توریسم در این منطقه با رعایت شئونات اسلامی می تواند به اشتغال زایی منطقه کمک کند.

منصوری دعوت و سفر هیات های سیاسی از کشورهای الجزایر، سوییس و سنگاپور برای بازدید از جاذبه های گردشگری کاشان را از جمله اقدامات در روند گسترش ژئوتوریسم بیان کرد و افزود: تلاش داریم به عنوان اولین شهر کشور، ژئوتوریسم کاشان را بین المللی کنیم.

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش خبرنگاران در اطلاع رسانی و تنویر افکار عمومی، گفت: شفاف سازی روند کارهای جاری کشور در بخش های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی به همدلی و همکاری مطبوعات بعنوان رکن چهارم دموکراسی نیاز دارد.

منصوری به فراهم نبودن بستر مورد نیاز برای فعالیت خبرنگاران کاشان اشاره کرد و افزود: به رغم فرهنگی بودن این شهرستان، کاشان روزنامه ندارد و برای برطرف نمودن این کمبود باید به صورت جدی تلاش کرد.
نظرات بینندگان