arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۷۵۳۸۱
تاریخ انتشار: ۵۸ : ۱۱ - ۱۶ مرداد ۱۳۹۳

الکویت: قوچان نژاد هدیه‌ای است برای رئیس باشگاه و هواداران!

سایت رسمی باشگاه الکویت خبر پیوستن قوچان نژاد به این تیم را تایید کرد. این باشگاه کویتی رقم قرارداد قوچان نژاد را منتشر نکرد اما مدت قرارداد او را یک سال اعلام کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران با امضای قراردادی یک ساله رسما به الکویت پیوست. عادل علقه مدیر بخش ورزشی این باشگاه کویتی از جذب قوچان نژاد بسیار خوشحال است و او را به مثابه هدیه ای برای رئیس باشگاه الکویت و تماشاگران و دوستداران الکویت دانست.

به گزارش انتخاب رضا قوچان نژاد زننده تک گل تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 2014 برزیل با سران باشگاه الکویت کویت به توافق نهایی رسید تا جانشین جواد نکونام در این تیم شود.

سایت رسمی باشگاه الکویت خبر پیوستن قوچان نژاد به این تیم را تایید کرد. این باشگاه کویتی رقم قرارداد قوچان نژاد را منتشر نکرد اما مدت قرارداد او را یک سال اعلام کرد.

عادل علقه، مدیر بخش ورزش باشگاه الکویت در گفت و گویی که با سایت رسمی این باشگاه داشت، گفت: شکر خداوند را به جای می آوریم که توانستیم چنین بازیکنی را جذب و قرارداد او را نهایی کنیم. جذب قوچان نژاد قراردادی ارزشمند برای فوتبال کویت به شمار می آید. جذب این بازیکن ایرانی هدیه ای برای مرزوق الغانم رئیس باشگاه الکویت و تماشاگران و دوستداران الکویت است. امیدوارم که او بتواند در تیم جدید خود بازیهای خوبی را به نمایش گذارد و جام های زیادی را با الکویت بالای سر برد.

قوچان نژاد بازیکن سهمیه آسیایی الکویت خواهد بود. فصل قبل جواد نکونام به عنوان "بازیکن آسیایی" این تیم کویتی انتخاب شد و نتوانست انتظارات را برآورده کند. قوچان نژاد چهارمین بازیکن خارجی این باشگاه الکویتی است. باستوس، مکالیلی و شادی الهمامی سه بازیکن خارجی دیگر این تیم کویتی هستند.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان