arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۷۵۵۲۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰ : ۱۲ - ۱۷ مرداد ۱۳۹۳

آغاز حملات وحشیانه اسرائیل به نوار غزه

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 دقایقی پس از اتمام آتش بس ۷۲ ساعته و با حمله هوایی رژیم صهیونیستی به نوار غزه، نیروهای مقاومت ۱۳ موشک به سمت سرزمین اشغالی شلیک کردند.

طی  مذاکرات سه روز اخیر میان مقاومت فلسطین و رژیم اشغالگر قدس، مقاومت از پدیرش شروط صهیونیست ها سر باز زده و اعلام داشته است که از آن چه در جنگ محافطت کرده، در مذاکرات هم محافطت خواهد کرد. خلع سلاح مقاومت، یکی از اهداف مهم اسراییل در مذاکرات است.

به گزارش  فارس به نقل از شبکه المیادین، صبح امروز پس از اتمام آتش بس 72 ساعته، هواپیماهای رژیم صهیونیستی نوار غزه را بمباران کردند که در جواب این حملات، نیروهای مقاومت تا کنون ۲۰ موشک به سمت سرزمین اشغالی شلیک کرده‌اند. در پی حملات مقاومت، در شهرک عسقلان در شمال باریکه غزه، آتش سوزی رخ داده است.

بنا به این گزارش، تمامی پناهگاههای رژیم صهیونیستی در شهرک‌ها و شهر‌ها دوباره باز شده و رژیم صهیونیستی دستور بازگشایی این پناهگاهها تا شعاع 80 کیلومتری غزه را صادر کرده است.

از سوی دیگر «نفتالی بنت»  وزیر اقتصاد اسرائیل، به بنیامین نتانیاهو پیشنهاد کرده است تا هیأت مذاکره کننده اسرائیلی را از قاهره فراخوانده و حملات جدیدی علیه غزه شروع کند.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۴
غیر قابل انتشار: ۰
مهدی
|
UNITED STATES
|
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۸
2
7
وحشیانه کمه براشون باید به جای معنی وحشی وهار نوشت اسرائیل
نظرات بینندگان