arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۷۶۰۵۹
تاریخ انتشار: ۱۲ : ۰۹ - ۲۱ مرداد ۱۳۹۳
صبح امروز با حضور رئیس‌جمهور صورت گرفت؛

آغاز همایش تبیین سیاست‌های اقتصادی دولت برای خروج از رکود

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

همایش تبیین سیاست‌های اقتصادی دولت برای خروج از رکود، صبح امروز (سه‌شنبه) با حضور رئیس‌جمهور در سالن اجلاس سران برگزار شد.

در این همایش یک روزه که با حضور تعداد زیادی از وزرای دولت از جمله تیم اقتصادی دولت برگزار شده، قرار است از برنامه‌های اقتصادی دولت برای خروج غیرتورمی از رکود رونمایی شود.

در مراسم افتتاحیه این همایش، ابتدا رئیس‌جمهور سخنرانی خواهد کرد و در ادامه وزیر اقتصاد و دارایی، معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس‌جمهور، رئیس اتاق بازرگانی ایران، وزیر نفت، وزیر صنعت، معدن و تجارت، رئیس کل بانک مرکزی و وزیر راه و شهرسازی به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت.

در نوبت بعدازظهر این همایش، میزگردهایی با موضوعات سیاست‌های صنعتی - تجاری، سیاست‌های مسکن و حمل و نقل، سیاست‌های نفت، گاز و پتروشیمی و سیاست‌های اقتصاد کلان برگزار می‌شود.

در این مراسم سیدمحمود علوی وزیر اطلاعات، نعمت‌زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت، رحمانی فضلی وزیر کشور، زنگنه وزیر نفت، واعظی وزیر ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات، حجتی وزیر کشاورزی، نامجو وزیر نیرو، الهام امین‌زاده معاون حقوقی رئیس‌جمهور، شهیندخت مولاوردی معاون رئیس‌جمهور در امور زنان، نهاوندیان رئیس دفتر رئیس‌جمهور، حسین فریدون دستیار ویژه رئیس‌جمهور، صادق مشاور رسانه‌ای رئیس‌جمهور، نیلی مشاور رئیس‌جمهور در امور اقتصادی، محمدعلی نجفی دبیر ستاد تبیین سیاست‌های اقتصادی دولت، نوبخت سخنگوی دولت، هاشمی استاندار تهران، سیف رئیس کل بانک مرکزی و ... حضور دارند.

در این مراسم تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و همچنین برخی مدیران رسانه‌ها نیز حضور دارند.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان