arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۷۶۸۹۶
تاریخ انتشار: ۵۹ : ۱۴ - ۲۶ مرداد ۱۳۹۳

پورمحمدی: اموال بابک زنجانی برای فروش گذاشته شد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
وزیر دادگستری با اشاره به پیگیری جدی دولت در زمینه‌ لبنیات ساخته شده از روغن پالم گفت: دولت با جدیت این امر را بررسی می‌کند.

حجت‌الاسلام پورمحمدی وزیر دادگستری در حاشیه مراسم ختم پدر رئیس سازمان بازرسی کل کشور که ظهر امروز یکشنبه 26 مرداد در مسجد ارک تهران برگزار شد در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه پرونده بابک زنجانی در چه مرحله‌ای است گفت: این پرونده به صورت مرتب پیگیری و گزارش‌گیری می‌شود.

وی ادامه داد: هر هفته یا هر دو هفته یکبار جلسه‌ای در سطح سه قوه برگزار می‌شود و جلسات کارشناسان قضایی به صورت منظم در حال برگزاری است.

پورمحمدی با بیان اینکه اموال قابل فروش را برای فروش گذاشته‌ایم تصریح کرد: هر سر نخ یا حسابی در داخل یا خارج چه قطعی و چه مشکوک در حال تلاشیم تا حقوق بیت‌المال بازگردد.

وی در پاسخ به سؤال دیگری مبنی بر اظهارات نجفقلی حبیبی تصریح کرد: جواب این مسئله در رسانه‌ها و صاحب‌نظران باید داده شود.

وی ادامه داد: الحمدلله در فضای اجتماعی فضای فعال و بانشاطی داریم و اظهارات به خوبی نقد می‌شوند.

وزیر دادگستری در پاسخ به سؤال دیگری مبنی بر پرونده بدهکاران بانکی گفت:‌ این امر از طریق مختلف قبل از اجرای مراحل قضایی پیگیری می‌شود و باید بین معوقات تفکیک قائل شد و تولیدکنندگان حقوقی دارند که با دیگر پرونده‌ها تشکیل شود.

وی با اشاره به همکاری بانکها تصریح کرد: در حال حاضر همکاری بانکها با سازمان بازرسی جدی‌تر شده است.

وزیر دادگستری در پاسخ به سؤال دیگری مبنی بر اینکه لبنیات آغشته شده به روغن پالم تصریح کرد: این مورد از طریق وزارت  بهداشت مورد به مورد پیگیری می‌شود و موارد اعلام شده توقیف شده و جلوی تولید آن گرفته شده و جریمه درنظر گرفته شده و دولت با جدیت این امر را پیگیری می‌کند.
منبع: فارس
نظرات بینندگان