arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۷۷۲۹۳
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۴۶ : ۰۹ - ۲۹ مرداد ۱۳۹۳

کتک‌کاری شدید صادقی با فامیل قلعه‌نویی + تصاویر

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : در پایان دیدار تیم‌های استقلال و سایپا امیرحسین صادقی در داخل زمین با امیر قلعه‌نویی درگیری لفظی پیدا کرد.

ماجرا از این قرار بود که مدافع مصدوم استقلالی‌ها پس از به صدا در آمدن سوت پایان بازی به داخل زمین رفت تا به سرمربی تیمش نکته‌ای را بگوید، اما قلعه‌نویی به دست صادقی کوبید و با لفظ تندی به او گفت: «تو که مصدوم بودی چرا به ما نگفتی تا یک مدافع بگیریم. چیزی نگو، برو بیرون!»

این موضوع باعث به وجود آمدن درگیری بین این دو شد. اطرافیان به این ماجرا خاتمه دادند و امیر عرب از صادقی خواست تا به بیرون از ورزشگاه برود.

مدافع مصدوم استقلال هم که از پله‌های ورزشگاه بالا می‌رفت تا ورزشگاه را ترک کند، زیر لب صحبت‌هایی زمزمه می‌کرد که یکی از اقوام قلعه‌نویی (برادر دامادش) با این تفکر که صادقی به سرمربی آبی‌پوشان توهین می‌کند با این بازیکن درگیر شد و یک سیلی به صورت صادقی کوبید که این ماجرا در ادامه بین هواداران و ضارب مدافع استقلال ادامه پیدا کرد.











نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۱۱۱
غیر قابل انتشار: ۱
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۹
6
490
احتمالا فامیل دور
حامد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۱
1
12
این این پول میلیاردی که به این به اصطلاح فوتبالیستها داده میشه فکر کنم ناقل ویروس هاری باشه که اینا اینجوری افتادن به جون هم!
ehsan
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۲
0
0
کفاشیان:فوتبال همچنان پیشتازی میکند درهمه ی عرصه ها واین نشانه پیشرفت است
نظرات بینندگان