arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۷۷۷۶۰
تاریخ انتشار: ۵۸ : ۱۲ - ۰۱ شهريور ۱۳۹۳
معاون سیاسی- اجتماعی استانداری تهران :

ناهیان از منکر باید از دولت مجوز دریافت کنند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

معاون سیاسی- اجتماعی استانداری تهران با تاکید بر اینکه دولت تا حد زیادی گرو‌ه‌های خودسر را مهار کرده است، بیان کرد: گروه‌هایی که می‌خواهند وظیفه اجرایی امر به معروف و نهی از منکر را انجام بدهند باید از دولت مجوزهای لازم را دریافت کنند.

 سید شهاب‌الدین چاووشی در نشست خبری خود با اصحاب رسانه در تشریح عملکرد دولت تدبیر و امید در استان تهران در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا درباره فعالیت گروه‌های خودسر و مساله گشت ارشاد موتوری گفت: در ایران دیدگاه‌های زیادی وجود دارد و درباره مسائل ممکن است اختلاف نظرهایی نیز وجود داشته باشد اما در عمل همه باید به قانون اتکا کنند و به آن پایبند باشند.

وی با بیان اینکه دولت تدبیر و امید تا حد زیادی گروه‌های خودسر را مهار کرده است اظهار کرد: در رابطه با گروه‌های خودسر فقط شاهد موارد اندکی بوده‌ایم و استانداری هم در چندین مورد در خصوص تجمعات در نظرش پافشاری کرد که مورد حمایت وزارت کشور نیز واقع شد.

معاون سیاسی- اجتماعی استانداری تهران ادامه داد: همه افراد چه متدین و چه غیرمتدین باید پایبند به قانون باشند و اگر رفتارهای غیرقانونی و قانونی صورت بگیرد باید با آن برخورد شود و همه افراد بالاخص متدینان باید متلزم بر تبعیت قانون باشند.

چاووشی درباره مساله امر به معروف و نهی از منکر تصریح کرد: وظیفه امر به معروف و نهی از منکر یک وظیفه همگانی است ولی در این مورد فقط باید تذکر لسانی باشد و در جایی که به حوزه اجرا و عمل می‌رسد این وظیفه بر عهده دولت است و گروه‌هایی که می‌خواهند این عمل را انجام دهند باید از دولت مجوزهای لازم را دریافت کنند.

منبع: ایلنا
برچسب ها: ناهیان ، ارشاد ، خودسر ، رسانه
نظرات بینندگان