arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۷۸۲۴۱
تاریخ انتشار: ۴۸ : ۱۵ - ۰۴ شهريور ۱۳۹۳

گاز پیک‌نیکی هتلی را به آتش کشید

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

عصر روز گذشته آتش‌سوزی در یکی از اتاق‌های هتل بلور در محدوده پل کریم‌خان آتش‌نشانان و نیروهای امدادی را به محل حادثه کشاندند.

حوالی ساعت 17 روز گذشته، حادثه آتش‌سوزی درهتل بلور به مرکز فوریت‌های پلیسی 110، مرکز امدادرسانی اورژانس و سامانه 125 آتش‌نشانی اطلاع داده شد که به دنبال آن با توجه به گزارش اول حادثه، چندین ایستگاه آتش‌نشانی و تعدادی آمبولانس به محل اعزام شدند.

پس از حضور امدادگران در محل، آتش‌نشانان وارد طبقات شده و مشاهده کردند که در طبقه چهارم این هتل یکی از مسافران اقدام به روشن کردن گاز پیک‌نیک کرده و همین موضوع موجب آتش‌گرفتن پرده‌ها و وسایل داخل اتاق شده است.

پس از این حادثه، آتش‌نشانان بلافاصله اقدام به اطفای حریق کرده و مرد حادثه دیده نیز توسط عوامل اورژانس در محل تحت درمان قرار گرفت.

سیدجلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران نیز با تایید وقوع حریق در یکی از هتل‌های مرکز شهر تهران، اظهارکرد: این حادثه در ساعت 17:02 دیروز به آتش‌نشانی اطلاع داده شد و به دنبال آن شش ایستگاه به همراه تشک نجات و نردبام به محل حادثه اعزام شدند، اما به محض حضور مشاهده شد که حریق جزیی است و آتش‌نشانان به ایستگاه‌های خود بازگشتند و تنها یک گروه عملیات اطفای حریق، ایمن‌سازی را انجام داد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه حدود 10 نفر از مسافران این هتل نیز به پشت‌بام رفته بودند، گفت: آتش‌نشانان این افراد را نیز به پایین انتقال داده و به عملیات خود خاتمه دادند.

به گزارش ایسنا، بردن وسایلی نظیر پیک‌نیک به داخل اتاق هتل‌ها ممنوع بوده و این مرد با پنهان کردن پیک‌نیک در وسایلش آن را به اتاق برده بود که این اتفاق رخ داد.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان