arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۷۸۵۸۹
تاریخ انتشار: ۲۸ : ۱۷ - ۰۶ شهريور ۱۳۹۳

اعتقادی به ادغام حوزه ورزش و جوانان ندارم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 رئیس پیشین سازمان تربیت‌بدنی گفت: بنده اعتقادی به ادغام دو حوزه ورزش و جوانان ندارم.

به گزارش تسنیم، محسن مهرعلیزاده رئیس پیشین سازمان تربیت بدنی در حاشیه مراسم ختم پدر علی‌اکبر ترکان در جمع خبرنگاران در مورد توانایی‌های مدیریتی وزیر ورزش و جوانان، گفت: وزیر فعلی ورزش و جوانان توانایی مدیریتی خوبی دارد و توانسته آرامش را در ورزش فراهم کند.

وی افزود: با توجه به اینکه به برگزاری مسابقات آسیایی نزدیک می‌شویم یکی از هنرهای وی این است که توانسته ارتباط بین بخش‌های ورزش را ایجاد کند که این کار باعث آرامش در این حوزه می‌شود و کارها نیز به خوبی پیش خواهد رفت.

مهرعلیزاده در پاسخ به این سوال که وزیر ورزش بیشتر بر روی ورزش تکیه کرده و امر جوانان نادیده گرفته شده است. نظر شما چیست؟ گفت: بنده معتقدم حوزه ورزش یک حوزه وسیع و دارای فوریت است. این حوزه بسیار وسیع است و پتانسیل حاشیه‌سازی را نیز دارد که به اعتقاد بنده وقتی دو حوزه ورزش و جوانان در کنار هم قرار می‌گیرد به طور اتوماتیک در مسیری قرار می‌گیرد که لازم است ابتدا حاشیه‌ها و مشکلات را حل کند.

رئیس پیشین سازمان تربیت بدنی با بیان اینکه در آینده شاهد برگزاری مسابقات آسیایی هستیم؟ گفت: اگر قرار باشد وزیر ورزش و جوانان فقط به حوزه ورزش بپردازد کارها پیش نمی‌رود. گرم شدن این دو حوزه در یک نقطه درست نیست.

مهرعلیزاده با بیان اینکه بنده به ادغام دو حوزه ورزش و جوانان اعتقاد نداشتم، گفت: حوزه جوانان یک حوزه وسیع بوده که شامل اشتغال، ازدواج و زندگی خانوادگی نیز می‌شود که وزارت ورزش باید به آن توجه کند.
نظرات بینندگان