arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۷۸۶۷۰
تاریخ انتشار: ۵۸ : ۱۰ - ۰۷ شهريور ۱۳۹۳

تماس تلفنی وزیر دفاع با رمضان عبدالله و خالد مشعل

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سردار  حسین دهقان وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران در تماس های تلفنی جداگانه با رمضان عبدالله دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین و خالد مشعل رئیس دفتر سیاسی حماس با تبریک پیروزی بزرگ مقاومت بر رژیم غاصب صهیونیستی، گفت: این پیروزی موجب عزت و افتخار برای جهان اسلام و همه کسانی است که در تحقق آن ایفای نقش کرده‌اند.

دهقان تاکید کرد: با همین عزم و اراده‌ای که بر مقاومت 51 روزه ظهور و بروز یافت، مردم غزه قادر خواهند بود ویرانی های ناشی از تهاجم وحشیانه رژیم صهیونیستی را هر چه سریع تر بازسازی و ترمیم کنند.

وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران در این گفت و گوی تلفنی تصریح کرد: این مقاومت و پیروزی بزرگ نوید بخش تحقق آرمان ملت فلسطین و همه مسلمانان جهان یعنی آزادی قدس شریف و پاک شدن سرزمین فلسطین از لوث وجود صهیونیست های اشغالگر و جنایت کار است.

دبیر کل جنبش جهاد اسلامی و رئیس دفتر سیاسی حماس نیز، در این گفت و گوی تلفنی با تشکر و قدردانی ویژه از کمک‌ها و حمایت‌های همه جانبه جمهوری اسلامی ایران که نقش مهمی در پیروزی های مردم فلسطین داشت، بر تداوم این حمایت ها و تلاش برای تقویت هرچه بیشتر جبهه مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی تاکید کردند و این پیروزی را متعلق به همه مسلمانان جهان دانستند.

منبع: فارس
برچسب ها: سردار ، صهیونیست ، قدس ، جنایت
نظرات بینندگان