arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۷۸۷۵۱
تاریخ انتشار: ۳۸ : ۰۸ - ۰۸ شهريور ۱۳۹۳

سفارش شاگرد وحید شمسایی به داوران لیگ برتر فوتسال!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
جلسه سید رضا افتخاری رئیس کمیته فوتسال با داوران لیگ برتر فوتسال در حالی در روزهای گذشته برگزار شد که افتخاری در این جلسه از داوران خواسته است بدون توجه به نام و ملی پوش بودن بازیکنان لیگ برتری، با آنها به خاطر رفتار ناشایست و بازی خشن در طول مسابقات، برخورد شود.

حمید احمدی ملی پوش فوتسال ایران که فصل گذشته در تیم زمزم اصفهان بود و این فصل به عضویت تیم تاسیسات دریایی درآمده است،  یکی از بازیکنانی بود که در این جلسه زیر ذره بین قرار گرفته و رئیس کمیته فوتسال او را برای داوران مثال زده است.

سید رضا افتخاری درباره جلسه‌اش با داوران لیگ برتری گفت: من از داوران خواستم به نام بازیکن توجه نکنند بلکه رفتار یک بازیکن را ملاک قرار دهند. حتی اگر بازیکنان ملی پوش هم خواستند حرکت ناشایستی انجام بدهند، داوران باید مقابلشان بایستند. دلیل نمی‌شود اگر یک بازیکن در تیم ملی بازی می‌کند به دیگران فخر بفروشد و سایر بازیکنان را با بازی‌ خشن خود مصدوم کند.

رئیس کمیته فوتسال افزود: حمید احمدی از بازیکنانی است که خشن بازی می‌کند و من سفارش آنرا به داوران کردم. محکم بازی کردن با خشن بازی کردن فرق دارد و از داوران خواستم اگر یک بازیکن با هدف زدن و مصدوم کردن یک بازیکن دیگر حرکت کرد، با او برخورد کنند.

سرمربی تیم فوتسال تاسیسات دریایی وحید شمسایی است که این فصل با جذب بازیکنان جدید قصد دارد با تیم تاسیسات به رتبه خوبی در جدول لیگ برتر برسد.

منبع: مهر
نظرات بینندگان