arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۷۸۷۹۶
تعداد نظرات: ۶۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۸ : ۱۱ - ۰۸ شهريور ۱۳۹۳
رئیس جمهور:

نمی‌توان سیاست یک بام و دو هوا داشت/چطور شب انتخابات همه را صدا می‌زنیم و با حجاب و بدحجاب را ردیف می‌کنیم، حال این موضوع باید هر روز باشد/مسئولیت مذاکرات را شخصا برعهده دارم

رییس جمهوری با بیان اینکه شهیدان رجایی و باهنر از دولتمردان نمونه تاریخ این سرزمین بوده اند، گفت: راه ما باید راه شهیدان رجایی و باهنر باشد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رییس جمهوری با بیان اینکه شهیدان رجایی و باهنر از دولتمردان نمونه تاریخ این سرزمین بوده اند، گفت: راه ما باید راه شهیدان رجایی و باهنر باشد.

به گزارش «انتخاب»، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی امروز (شنبه) در اولین جشنواره شهید رجایی در دولت تدبیر و امید که در سالن اجلاس سران برگزار شد، هفته دولت را که یادآور نام و خاطره و ایثار شهیدان بزرگ رجایی و باهنر و سایر دولتمردانی که اجر و مزد خود را از طریق شهادت و دستیابی به فیض الهی گرفته اند، تبریک و تهنیت گفت و یاد آن عزیزان را گرامی داشت.

وی افزود: یاد امام راحل به عنوان راهبر کاروان بزرگ انقلاب و استقلال و آزادی این سرزمین و یاد همه شهیدانی که با ایثار آنها انقلاب و نهضت اسلامی به پیروزی رسید و یاد شهیدانی که هشت سال از میهن، کشور، نظام و انقلاب دفاع کردند و یاد همه شهیدان، جانبازان، ایثارگران و خانواده های عزیز آنها که در راه این نظام، استقلال و عزت این سرزمین تلاش و ایثار کردند، گرامی می داریم.

رییس دولت یازدهم تصریح کرد: اگر ما بگوییم شهید رجایی و شهید باهنر از دولتمردان نمونه نه تنها، دوران انقلاب بلکه تاریخ این سرزمین بوده اند، چیزی به اغراق و مبالغه نگفته ایم.

روحانی ادامه داد: قبل از انقلاب با این عزیزان از نزدیک آشنا بودم و بعد از انقلاب به دلیل همکاری در مسوولیت های مختلف آنان را می شناختم و تا روزهای پایانی زندگی پر افتخارشان در خلوص، تواضع ،مردمداری ،فداکاری آنها روز به روز این روند رو به افزایش بود.

وی یادآور شد: رجایی رییس جمهور، رجایی نخست وزیر، رجایی نماینده مجلس با رجایی مبارز تحت شکنجه در زندان تا رجایی به تعبیر امام راحل به عنوان دستفروش در بازار هیچ تغییر نکرد. رجایی همان رجایی بود که سراسر زندگی اش رجا بود و امید،پاکی و فداکاری برای این مردم بود.

رییس جمهوری همچنین درباره ویژگی های شهید باهنر گفت: شهید باهنر به عنوان اندیشمند، دانشمند و یک روحانی مبارز از روزی که تلاش می کرد در دوران گذشته برای آموزش و پرورش این سرزمین و تلاش در زمینه کتاب های درسی،در کنار شهید بهشتی و دیگران تا روزی که به عنوان عضو جامعه روحانیت مبارز تهران قبل از انقلاب تلاش می کرد و بعد از انقلاب نیز که مسوولیت های فراوان تا نماینده مجلس و بالاخره نخست وزیر این کشور داشت، همواره همه کارهایش با هنرمندی بود.

رییس دولت تدبیر و امید تصریح کرد: بی هنری در سراسر زندگی این مرد بزرگ دیده نشد. متواضع ،خوش بیان،خلیل، متفکر از ویژگی های وی بود.

روحانی همچنین گفت: روزها و خاطرات فراوانی از این بزرگواران به یاد دارم که بیان و توضیح آن از حوصله مجلس خارج است.

رییس جمهوری ادامه داد: ما به شهید رجایی ها و شهید باهنرها و به همه شهدای بزرگ از دولت اسلامی از اول انقلاب تا امروز افتخار می کنیم؛ به روح بلندشان درود می فرستیم و از خدا می خواهیم که راه و مسیر آنها را ادامه دهیم و اهداف و آرمانهای بلند آنها را که اهداف امام(ره) و ملت بود، پاس بداریم.

روحانی افزود: این جشنواره به عنوان تجلیل از خدمات برگزیدگان از دستگاه اجرایی است که البته این برگزیدگان کاملا نمادین است والا اگر بخواهیم همه برگزیده ها را در یک فضایی جمع کنیم، هم فضای وسیعی می خواهد و هم زمان بلندی برای نام آنها و تجلیل از آنها نیاز دارد.

رییس دولت تدبیر و امید خاطر نشان کرد: وقتی می گوییم دولت، یعنی همه کارکنان. مقصود از دولت ، هیات دولت یا آن بیست سی نفری نفری که هفته ای چند بار دور یک میز جمع می شوند، آیین نامه تصویب می کنند، برنامه ها را بررسی می کنند و برکشور نظارت می کنند، نیست.

روحانی تصریح کرد: دولت یعنی همه آنهایی که برای اجرای برنامه دولت، مطالبات و خواست مردم به عنوان کارکنان این نظام، تلاش و خدمت می کنند. حتی دولت به معنای عام، اختصاص به دستگاه اجرایی ندارد. همه دستگاهها از قوه مقننه و قضاییه گرفته تا نیروهای مسلح و همه آنهایی که در نهادهای عمومی غیر دولتی تلاش می کنند، همه و همه در مجموع کارکنان دولت هستند.

رییس جمهوری تاکید کرد: هر کاری در کشور انجام می شود، نه کار رییس جمهور است و نه کار وزرا و معاونین؛ آن کار و خدمت تعلق به همه کارکنان دولت دارد، همه دست به دست هم می دهند .

روحانی اضافه کرد: اگر در کنار دولت، قوه مقننه نباشد، قانون لازم در اختیار ما قرار نگیرد، برنامه سالانه را تصویب نکنند، چگونه می توانیم برای مردم عزیزمان خدمت کنیم ؟

رییس دولت تدبیر و امید ادامه داد: اگر دستگاه قضایی در کنار ما نباشد، عدالت را مستقر نکند و پناهگاه مظلومین و آنهایی که می خواهند تظلم خواه باشند، نباشد، مگر می توان خدمتی را به این مردم ارایه داد؟

روحانی تاکید کرد: اگر نیروهای مسلح ایثارگر از مرز و بوم این کشور و از امنیت ملی دفاع نکنند، مگر می توان بدون امنیت ملی و اجتماعی، کاری را در این کشور به سامان رساند؟همه به نحوی در کشور مشغول خدمت و در تلاش هستند.

رییس جمهوری یادآور شد: اگر این جشنواره از سه وزارتخانه تجلیل شد به آن معنا نبود که بقیه دستگاه ها از وظیفه خود چیزی را کم گذاشته باشند، همه دستگاهها تلاش و خدمت کردند اما در این یک سال که گذشت ما یک برنامه ویژه و بار خاصی را به دلایل شرایط کشورمان بر دوش این سه وزارتخانه گذاشتیم .

وی ادامه داد: ما برای آرامش در منطقه و برای اینکه صدای ملت رساتر به گوش جهانیان برسد و برای آنکه از حقوق مردم در صحنه های بین المللی بهتر دفاع کنیم و برای اینکه ظلم ها، تجاوزها و تعدی ها بر این ملت که متاسفانه در طول تاریخ به ناروا روا شده است، مهار کنیم و جلوی آن را بگیریم، رسالت بس سنگینی بر دوش سربازان خط مقدم دیپلماسی کشور گذاشتیم.

روحانی تصریح کرد: جناب آقای دکتر ظریف وزیر امور خارجه همه معاونان و همکارانشان که در این راه کار گسترده‌ای انجام دادند و من به خوبی می‌فهم که کارشان تا چه اندازه سخت است. در این راستا هر جا لازم بوده من شخصا مسئولیت کار را بر عهده گرفتم و اگر لازم بوده که دراین مسیر کمکی انجام دهم مستقیما این کمک را انجام داده‌ام و این بار نیز در حضور ملت ایران عرض می‌کنم که رئیس جمهور به شخصه بار این مسئولیت را بر دوش گرفته است و تا پایان بر دوش خواهد گرفت.

رئیس جمهور با تاکید بر این که عدالت را باید برای همه یکسان و برابر ببینیم چرا که ما خادم کل ملت ایرانیم، تاکید کرد: یک بام و دو هوا نمی‌شود. چطور شب انتخابات همه را صدا می‌زنیم و قومیت‌ها را با لباس‌های مختلف و افراد را از این جناح و آن جناح و چادری و با حجاب و بدحجاب را ردیف می‌کنیم؛ حال این موضوع باید هر روز باشد نمی‌شود شب انتخابات کل ملت ایران را دعوت کنیم و انتخابات که تمام شد ببینیم ما هستیم و یک قبیله. این موضوع بر خلاف توصیه‌های امام(ره) و رهبری است. همه را باید یکسان ببینیم و خالصانه خدمت کنیم و عادلانه به همه نگاه کنیم.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۶۳
در انتظار بررسی: ۲۷
غیر قابل انتشار: ۵۴
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۸
7
964
حرف دل من بود

که توی هر سایتی مینوشتم هیچکدوم نظرم رو منتشر نمیکردن
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۸
من فقط میدونم با این بساط بیحجاب وبدحجابی که راه انداختیم جوونامونو که برای هرکدامشان میلیونها تومان کشور هزینه کرده وباید کشور ونسل فردا را بسازن داریم گروه گروه نصیب کشورهای زرنگ غربی میکنیم.واقعا متاسفم
آدمین
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۸
رئیس جمهور دوست داریم
دکتر روحانی تو قلبه ملت ایران جا داری
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۸
ننگ بر خبرگزاری فارس!بازم سخنان روحانی را سانسور کرد
شایا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۸
خبرگزاری فارس با تحریف و حذف بخشی از سخنان رئیس جمهور چنین نوشت:
.
.
"رئیس‌جمهور خاطرنشان کرد: ما خادم کل ملت ایران هستیم و در این خصوص یک بام و دو هوا نمی‌شود. از اینکه شب انتخابات همه مردم را صدا می‌زنید باید در همه روزها اینگونه باشد. نمی‌شود شب انتخابات کل ملت را دعوت کنیم و وقتی انتخابات تمام شد بگوییم ما هستیم و یک قبیله. این برخلاف عدالت، قانون اساسی، توصیه‌های امام و رهبری است."
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۸
چه ساده ای
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۸
4
528
مرسی
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۸
1
698
راستی چرا موقع انتخابات یا راهپیمایی ها یا وقتی حرفهای مردم به مذاق صدا وسیما خوش می آید حجاب وجریان فتنه رنگ می بازد؟
ناشناس
|
ICELAND
|
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۸
7
605
یک بام و دو هوا نیست یک بام و ضد هواست ، امروز همه برای دولت منتخب مردم نسخه و توصیه می نویسند و تنها کسانی که حقی ندارند آن مردمی هستند که به ریس جمهور رای دادند .
پاسخ ها
امیر
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۸
اشتباه منفی دادم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۸
3
361
آفرین در جهت ملت سازی پیش می روید. هر کشوری که یک دولت برخاسته از ملت دارد باید همه را یکسان ببیند و نباید زبان و رنگ و نژاد و بخصوص لباس در نگاه دولت و مسولین به افراد ملت تاثیر داشته باشد.
نیکان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۸
3
351
درود بر شما ، جان کلام و سخن صریح و صادقانه ای است که : "یک بام و دو هوا نمی‌شود. چطور شب انتخابات همه را صدا می‌زنیم و قومیت‌ها را با لباس‌های مختلف و افراد را از این جناح و آن جناح و چادری و با حجاب و بدحجاب را ردیف می‌کنیم؛ حال این موضوع باید هر روز باشد نمی‌شود شب انتخابات کل ملت ایران را دعوت کنیم و انتخابات که تمام شد ببینیم ما هستیم و یک قبیله" . لازم باشد مردم کشور از همه گروهها ، اقوام و ادیان و غیره باردیگر حمایت خود از دولت را اعلام خواهند کرد . از سایر قوا و ارگانها همراهی و هماندیشی با دولت مقبول مردم را خواستاریم .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۸
5
392
سالهاست که صداوسیما و رسانه های اصولگرا موقع انتخابات و تظاهرات مردم در مناسبتهایی همچون روز قدس یا 22بهمن عکس زنان بدحجاب را نشان می دهند اما فردایش همانها را بدلیل بدحجابی می گیرند و زندانیشان می کنند این اگر استفاده ابزاری نیست پس چیست
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۸
دکتر روحانی فقط منظورش حجاب نبود.عام تر سخن گفت. حتی منظورش اصولگرایان و صدا و سیما هم نبود. حرف درستی است که باید در مورد همه و همه مصداق داشته باشد. همه مسئولان
همایون
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۸
2
236
وفای به عهد مردانگی است " سخن امیر المومنین علی ع است . اقای روحانی به عهد و قول خودتان وفادار باشید و مطمئن باشید ما هستیم .
شهاب
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۸
1
201
جانا سخن از زبان ما میگویی...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۸
4
194
خیلی قشنگ حرف میزنه. استاد سخن. سخنوری حسابی و بی بدیل. سخنرانی که سخنرانان دیگر باید در مجلس او بنشینند و از گفتارهای درخشانش بهره ببرند. یاد بگیرید ای دلواپسان چطور باید حرف زد. ما گوش به حرف های شما سپرده ایم ای سخنران بزرگ.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۸
برادر من فقط سخنرانی نیست این حرف دل ایشان است که بر دل همه نشسته و اینطور استقبال کرده اند
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۸
3
179
صدا و سیمای هر کشوری صدای ملت اون کشور است، متاسفانه صداو سیمای ما وقتی به نفع خودشون هست که از همه جوور آدم نشون میدن و مخصوصا میرن از بی حجابها گزارش میگیرن که بگن همه جور مردم پشت این کارن ولی بعد دیگه اینا میشن عامل مشکل اقتصادی...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۸
1
147
دمت گرم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۸
3
156
به نمايندگي از اكثريت قاطع ملت جناب روحاني عزيز متشكريم
از بينش و منش شما خدا ياورتان باشد
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۸
فقط خدا کنه این سخنان صرفا" به دلیل اعتقاد بر آن بیان شده باشه نه فقط به دلیل فریب مردم زیرا بسیاری از سخنانیکه رییس جمهور در زمان انتخابات وعده و وعیدش را به مردم داده بود به راحتی برای دولت قابل اجرا باشه ولی متاسفانه نمی دانیم به چه دلایلی انجام نمیشود مثل افزایش سرعت اینترنت - جلوگیری از ارسال پارازیت - آزادی مطبوعات - صدور مجوز برای تجمعات طبق نص صریح قانون اساسی و ... و ...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۸
3
108
کاملا درسته هنر آن است که بر قلب ها حکومت کرد سالهاست این ویژگی را فراموش کرده اند. ظلم بد است مهم نیست به کی ظلم شود اصولا ظلم بد است و ظالمی که خود را عادل می داند مشرک است.
اماني
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۸
1
116
صحبت هاي امروز دكتر روحاني همانند ديگر سخنانشان بسيار مدبرانه و حرف دل مردم بود . اميدوارم تبعيض و تماميت خواهي با درايت ايشون و همراهي مردم و مسئولان برطرف بشه . البته مردم نبايد فقط به تاييد ايشون و سياست هاشون بپردازند بلكه بايد از حماسه ملي خود در 24 خردادحمايت كرده و عملا ايشون و دولتمردان رو حمايت كنند . نبايد بعد از راي همه چيز رو تمام شده حساب كرد . امروز از هر زماني دولت اعتدال و تدبير به هويت راي خرداد سال گذشته و هوشياري مردم در تغيير مسير گذشته نياز داره. باهمه وجود در خدمت نظام و دولت ايشان هستيم.
سید مسعود
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۸
2
110
درود بر روحانی حرف دل میزنی
شهروز
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۸
2
91
با تکیه بر رای و اراده مردم هیچ هراسی هم نباید برای رئیس جمهور منتخب ما باشد
درود بر صداقت و شجاعتت !
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۸
2
80
البته منظور آقای روحانی را درک میکنم منتها باید بگویم انتخابات جزو حقوق ملت است و حکومت باید این حق را در اختیار همگان قرار دهد بدحجاب و باحجاب هم ندارد مثل یارانه ها. ولی انکار بدحجابی در فیلم ها و گزارشات مردمی در موضوعات مختلف از سوی صداو سیما بدیهی است ولی در ایام انتخابات و راهپیماییها ما این بایکت را کمتر می بینیم!
اگر بدحجابی بد است که نباید در مقطعی خوب باشد و در مقطعی بد.
رحمیت
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۸
2
95
روحانی حرف دل ملت را زد . چرا موقع انتخابات همه یک رنگ اند اما بعدش فقط مال یک عده معدوده
واقعا چرا طرفداران روحانی و اعتدال الان مظلوم اند و منتقدانش ........
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۸
2
112
دکتر روحانی عزیز ما شما آنچنان که شایسته شماست نمی شناختیم . آن رای که به تو دادیو گورای وجودتان
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۸
دکتر روحانی عزیز ما شما را آنچنان که شما شایسته آن هستید ، نمی شناختیم . آن رای که به تو دادیم گوارای وجودتان
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۸
1
102
آخیش.... بالاخره حرف اکثر ملت رو زد. ممنون روحانی
شهاب
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۸
1
87
دمت گرم
خیلی مردی
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۸
1
84
كاملا درست است اميدوارم گوش هاي دلواپسان بشنود
اردلان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۸
1
88
واقعا قسمت آخر حرفش عالی بود...امیدوارم این حرف شنیده بشه....یکم فکر کنند دوستان رده بالا به رفتارشون
کارون
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۸
1
79
اقای روحانی از بی قانونی رنج می برم.
نادر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۸
1
85
انشااله سال دیگه جشن بزرگی به مناسبت خروج از رکود بگیریم ما به دولتمان امیدواریم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۸
1
46
شجاعت روحاني جالب توجه هست - جلوي همه و هميشه به راي مردم تاكيد كرد -
بابک
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۸
1
44
آقای رئیس جمهور تو استان خوزستان قومیت گرایی بین مسولین و نماینده ها بیداد میکنه حتی قومیت یکی از معیارهای مهم استخدام ها و انتصابات چه دولتی و چه خصوصیست!!!! این ظلم نیست؟؟؟ انسانیت کجاست؟؟؟؟ یکبار با قاطعیت بگویید که با قومیت گرایی برخورد میکنیم. قومیت هایی که ذاعیه حکومت دارند و غالبا کوچ کنندگان به این استان هستند و بگفته خود بدنبال حق ضابع شده خود در تاریخ ایران هستند؟؟؟؟ این افکار بسیار خطرناک است.
انتخاب خواهش میکنم درجش کن. ممنونم
fardin
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۸
1
48
جناب اقای روحانی حرف دل مردم راگفتی .نباید یک بام ودوهواباشد .ولی هست خوب هم هست .مااز جنابعالی تقاضاداریم ،مملکت را یک بام ویک هواش کنید
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۸
1
44
اي قربون دهنت! هميشه اينهمه دوگانگي در ذهنم هست. راستي كه حرف دل مردم رو ميزني، شما واقعا رئيس جمهور همين مردميد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۸
3
31
همه به فکر سیاستهای تبلیغاتی هستند،این درست نیست.بیایید کار کنیم....
محمدجواد کریمی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۸
1
29
سلام انشااللاه که عملکرد هم چنیین باشد آقای روحانی تو روخدامشکل خودرورا باهمین اعتقادحل کن
حامد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۸
3
39
روحاني اي نگين خليج هميشه فارس خداحافظت باشد تو به دنيا تکريم رااموختي نه تحريم را .ياشاسين روحاني
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۸
3
39
خدایا چرا تو این کشور غیر از رییس جمهور کسی به فکر مردم نیست! بخدا آسایش و سربلند بودن در بین ملت ها درخواست زیادی نیست.
وطن پرست
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۸
1
38
خدایا حاکمانی را برما عنایت دار که از آنها راضی باشی وموجب عزت وسربلندی ایران شوند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۸
2
37
سیاست یک بام و دو هوا = بازی با اعصاب و روان ملت
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۸
2
34
دمت گرم
محمود
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۸
1
36
كاش گوش شنوايي پيدا بشه اين حرفهاي منطقي آقاي روحاني رو بشنوه كه حرف اكثريت مردمه ، فقط مردم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۸
1
37
گل گفتی، حرف دل ملت رو زدی.
عضو ستاد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۸
1
38
از ارومیه تماس می گیرم حرف جناب آقای روحانی بسیار دلنشین بود که چطور شب انتخابات همه را صدا می کنیم ولی این ایراد به خود ایشان هم وارد است که بعد از گذشت یکسال نمی دانند چه بر سر اعضای ستاد ایشان در آذربایجان غربی آمده است.
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۸
1
41
اقای روحانی سنجیده وفراگیر سخن گفتن شما سرمایه بزرگی است که مایه مباهتات و سرافرازی کلیه مردم ایران چه انهایی به حضرتعالی رای دادند وچه رای ندادند میباشد هرچند عده معدودی سعی میکنند اقدامات گرانقدر وارزشمندی که دولت تاکنون انجام داده را نادیده بگیرند
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۸
1
57
حرف حساب جواب نداره، دوستتون داریم آقای روحانی
ناشناس
|
GERMANY
|
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۸
0
20
جمهورى اسلامى بايد به سوى انتخابى شدن همهء ارگان ها حركت كنه والا چه فايده داره اگر مردم رئيس جمهور انتخاب كنند ولى او به جاى پاسخگو بودن به منتخبين خودش به ارگانهايى پاسخگو باشه كه غير انتخابى هستن
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۸
0
17
خدا شاهد است این مرد صداقت دارد
جواد
|
UNITED STATES
|
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۸
0
19
دلم میخواد داد بزنم من پشیمون نیستم رای دادم.روحانیییییییییییییییییییییییییییییییییی دوست دارم
مهدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۸
0
17
حرف دل ما را زدید آقای رئیس جمهور، این سوال همه مردمه که چطور پیش از هر انتخاباتی و یا راهپیمایی همه گزارشگرهای صدا و سیما دارند با بدحجابها مصاحبه میکنند و یا بدحجابها را نمایش میدهند که در راهپیمایی حضور یافته اند. اما روزهای بعد ...
توضیح نمی خواهد همه برنامه هایی که برای مقابله با معضل بد حجابی پخش می شه را بارها دیدید.
ایران
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۸
0
17
دکتر روحانی عزیز. شب و روز برای موفقیت دولت شما دعا می کنیم.انشاءالله دشمنان شما ذلیل شوند.
هدهد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۸
0
16
امیدوارمان کردی من خودم وخانواده همگی چادری هستیم وبه ان اعتقاد داریم ولی از این رفتارها که با بد حجابها دارند اعتراض دارم رفتار من نوعی باید طوری باشد که دیگران هم تمایل به حجاب پیدا کنند نه با خشونت و بگیر و ببند .وقتی که بعضی از چادریها با عجب و کبر وطوری رفتار می کنند که انگار نوشته امضا شده دارند که بهشت از ان اوناست وبه دیگران به دیده تحقیر نگاه میکنند با اینکه خودم چادریم از هر چه چادری هست بدم میاد
میرسینا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۸
0
20
عالیه. تمام حرف ملت همین جمله ست که همیشه دیده بشن!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۸
38
5
یاز همون حرفای پوپولیستی دولت گذشته از لسان دولت فعلی داره بیان میه ؟ بابا مردم گشنه و سر در گم هستند فکری به حال گرانی ها بکنید تو را بخدا انتخابات و این حرفا تمام شد و رفت وقت کار کردنه همش دارید تو حاشیه قرار میگیرید
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۸
0
22
من نمیدومنم جز اینکه حرفهایی که تو دلم تلمبار شده بود رو هر چند وقت یکبار آقای روحانی به زبان می آورند وبالاخره گوشهایی آنرا می شنود مرسی آقای روحانی
محمد تهرانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۸
0
29
خدا را شکر که یک نفر اعتراف کرد که مردم ابزار هستند به خصوص در انتخابات
نه حزبی نه گروهی نه اجتماعی از مردم سالاری فقط انتخابات را بلدیم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۹
0
13
جناب رئیس جمهور. قربون دهنتون. فقط زودتر تکلیف این پورمحمدی و خواهرزاده اش را معلوم کنید که چرا چنین آدمی هنوز در دولت شما فعاله
نظرات بینندگان